Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik heb dus mijn was gewassen met van dat zwitsal spul. Ik vind dat dus het ALLER beste idee ever. Mijn hele (rommelige) huis ruikt heerlijk!
ik zit heel productief te zijn op mijn werk, dat hebben jullie wel door.

net had ik wel even een moeilijk momentje, ik zit namelijk achter een receptie en las dit:

http://www.catster.com/li ... e-a-cat-a-bath-should-not
Okay dat gaat wel heel ver .. Bij ons gaan ze onderop de kerstkaart ^^ . Gelukkig zijn hun namen niet te verwarren met kindernamen.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:09:

Mijn katten zijn mijn kinderen. En als ik moeder mag worden (krijg vandaag telefoon van de gyn betreffende mijn AMH...) is mijn eerste baby mijn derde kind !

Ja hier ook maar ik "verveel" anderen niet met verhalen en foto's want dan doen ze dat bij mij ook met hun kinderen.

Spannend! Hoop dat het fijn nieuws is.
Hahaha die HowTo! Ik scheer mijn katten sowieso elke zomer. T'ziet er niet uit, maar ze vinden het heerlijk als ze zonder hijgen lang in de zon kunnen doezelen.
quote:charlottew88 schreef op 20 juli 2015 @ 10:14:

[...]

Mijn collega heeft een kat en kreeg later een baby op haar kerstkaarten schrijft zij altijd de beste wensen met daaronder haar naam, de naam van de kat, de naam van haar kind en de naam van haar man. Nieuwe collega's denken altijd dat de naam van haar kat de naam van haar kind is en vica versa Ik doe dat niet maar als ik dat zou doen dan zou het best kunnen dat mensen denken dat ik dan bv niet één kind heb maar drie . Ze hebben echte "mensennamen". Die ik geweldig vind maar mijn dochters niet aan zou willen doen.
Speciaal voor jullie: http://www.twinkletush.com/

Video: https://youtu.be/qLdUG3id2rs
quote:melbrw schreef op 20 juli 2015 @ 10:14:

ik zit heel productief te zijn op mijn werk, dat hebben jullie wel door.

net had ik wel even een moeilijk momentje, ik zit namelijk achter een receptie en las dit:

http://www.catster.com/li ... e-a-cat-a-bath-should-notHahahaha deze valt onder de hoe geef je een kat een pil categorie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:20:

Speciaal voor jullie: http://www.twinkletush.com/Aah dat is echt zielig! Het ziet er niet uit maar dat beestje kan toch helemaal niet meer op haar billen zitten of fatsoenlijk poepen en plassen .
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 10:19:

[...]

Ik doe dat niet maar als ik dat zou doen dan zou het best kunnen dat mensen denken dat ik dan bv niet één kind heb maar drie . Ze hebben echte "mensennamen". Die ik geweldig vind maar mijn dochters niet aan zou willen doen.Die van haar heeft ook een echte mensennaam vandaar de verwarring
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik neem aan dat het gewoon een grote grap is... Maar als niet is het idd weird en wordt de achterkant vast geraakt door poep enzo.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:13:

Andersom?Ik typte dat ze de quotes uit de link moest halen ipv de links uit de quote
Oh , goedemorgen! Was mij ook niet opgevallen.

Ik ben secretly pregnant aan het kijken op TV. Wat een fucking drama's zeg.

Om mij heen beginnen de eerste stellen kinderen te krijgen. Leuk en jaloersmakend . Ben zo zenuwachtig voor straks.. Volgens mij belt ze tussen 12 en 14. Misschien dat ik straks wel even vraag hoe laat in de planning staat.
Ik ben ook zenuwachtig. Er is bij mij PCOS vastgesteld (verklaart ook waarom ik zo dik ben geworden) De trouwe TLC kijkers hebben vast dat mens weleens gezien die dansles geeft ondanks haar omvang. Zo erg is het nog niet bij mij maar ik heb dus hetzelfde. Zwanger worden is dan ook een uitdaging.
Ik vind 'I did not know I was pregnant' een geniaal programma
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:30:

Om mij heen beginnen de eerste stellen kinderen te krijgen. Leuk en jaloersmakend . Ben zo zenuwachtig voor straks.. Volgens mij belt ze tussen 12 en 14. Misschien dat ik straks wel even vraag hoe laat in de planning staat.Ja kun je doen maar je weet vast wel hoe het werkt in het ziekenhuis. Spoedje hier en daar en het is zo vijf uur voor ze je kan bellen.
Spannend Grump. Zijn jullie ook al echt bezig? Wat doen ze eigenlijk bij PCOS?

Ja, vind ik ook heerlijk om te kijken! Het lijkt me zo'n luxe om zorgeloos zwanger te raken (m.a.w. geen máánden of jaren wachten op die positieve test).
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:30:

Om mij heen beginnen de eerste stellen kinderen te krijgen. Leuk en jaloersmakend . Ben zo zenuwachtig voor straks.. Volgens mij belt ze tussen 12 en 14. Misschien dat ik straks wel even vraag hoe laat in de planning staat.Oh wat spannend ik hoop op positief nieuws.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 10:34:

[...]

Ja kun je doen maar je weet vast wel hoe het werkt in het ziekenhuis. Spoedje hier en daar en het is zo vijf uur voor ze je kan bellen.Als co-assistent weet ik dat idd als geen ander. De vorige belafspraak was ze vergeten. Daar heb ik ook wel weer begrip voor, maar ik wacht al 3 weken op deze uitslag, dus dát gaat me niet gebeuren . Ik heb mezelf een beetje uitgescholden dat ik niet naar een ziekenhuis durfde waar ik zelf co-schappen loop. Anders had ik dagelijks mijn eigen dossier kunnen checken .. Zelfbescherming denk ik .
dubbel
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 10:33:

Ik ben ook zenuwachtig. Er is bij mij PCOS vastgesteld (verklaart ook waarom ik zo dik ben geworden) De trouwe TLC kijkers hebben vast dat mens weleens gezien die dansles geeft ondanks haar omvang. Zo erg is het nog niet bij mij maar ik heb dus hetzelfde. Zwanger worden is dan ook een uitdaging.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:35:

Spannend Grump. Zijn jullie ook al echt bezig? Wat doen ze eigenlijk bij PCOS?

Ja, vind ik ook heerlijk om te kijken! Het lijkt me zo'n luxe om zorgeloos zwanger te raken (m.a.w. geen máánden of jaren wachten op die positieve test).

Nou ze gaan je bepaalde medicatie geven op een gegeven moment geloof ik (ik weet het pas net). Maar ik wacht eerst het onderzoek af van potje met inhoud analyse aangezien manlief twee weken terug een hersteloperatie heeft ondergaan.

En de huisarts blijft maar zeuren dat ik moet afvallen. Wat dus enorm moeilijk gaat als je hormonaal compleet in disbalans bent en daarnaast een choco verslaving hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven