Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hahaha Kia ik vind Doctor Phil hi la risch

En die nasale windtunnelramp van hem ook.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:51:

[...]

Goor !Ik vond het zo grappig! KOOL vis
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 10:50:

Ik maakte een keer koolvis in de oven. En vergat dat hij aanstond.

Resultaat: Verkoolde koolvis

[afbeelding]Ik heb dat gehad met de oven die stond eerst op 220 graden en daarna moest er iets in op 160 graden. Was even vergeten dat de oven natuurlijk nog 220 graden was en niet ineens 60 graden koeler was.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 10:52:

[...]

Ik heb dat gehad met de oven die stond eerst op 220 graden en daarna moest er iets in op 160 graden. Was even vergeten dat de oven natuurlijk nog 220 graden was en niet ineens 60 graden koeler was.Ja dat zou ook mijn logica kunnen zijn.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 23:15:

Wat vinden jullie van filmpjes waar mensen vallen/pijn lijden?

Vriend is er gek ok (hij is nu alweer naar ridiculousness aan het kijken). Ik zie de humor er niet van in.

Ridiculousness is leuk. Die mensen doen het zichzelf aan. Bij Funniest home video's vind ik vallende mensen soms wel zielig.

(Sorry hoor, moet even bijlezen anders mis ik weer van alles...)
Hahahaha dat had ik nog niet gezien! Kool !

Ik vind dr. Phil ook ge-wel-dig.. Heerlijk selfrighteous enzo.
Ik ga even pief paf poef doen met mijn hint als jullie dat niet erg vinden willen jullie dat even uit je bericht wissen .
Done!
Waauw grump. Zelf gemaakt?

Ik kijk nu A baby story.. Die vrouw, nogal hippie, wilde perse een homebirth.. Nu gaat het niet zo snel en zegt ze: Maybe we need to go to the hospital. But its not about me right? Its about the baby.... Mensch, wat maak je het jezelf móeilijk!
OMG really its about the baby? NO SHIT
Grump humor. Onderstaand fictief boodschappenlijstje expres in het mandje achterlaten.

quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 10:58:

OMG really its about the baby? NO SHITJa.. Erg he?! Maar ook zo judgemental naar vrouwen die het niet "all natural" doen. UGH.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:58:

Waauw grump. Zelf gemaakt?

Ik kijk nu A baby story.. Die vrouw, nogal hippie, wilde perse een homebirth.. Nu gaat het niet zo snel en zegt ze: Maybe we need to go to the hospital. But its not about me right? Its about the baby.... Mensch, wat maak je het jezelf móeilijk!Net als die mensen die geen pijnbestrijding willen of helemaal hysterisch worden van een keizersnede . Joh doe eens rustig, je wilt toch een levend kind aan het einde van de dag?
Hahahahahahahaha, echt?! Trollolooool!
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:00:

[...]

Net als die mensen die geen pijnbestrijding willen of helemaal hysterisch worden van een keizersnede . Joh doe eens rustig, je wilt toch een levend kind aan het einde van de dag?

Dat dus.

Laatst hoorde ik ook van een gezin uit het buitenland (wel binnen Europa) waar een kindje was gestorven aan difterie.. Kinderen waren op principiële gronden niet gevaccineerd... Nou, als de kalf verdronken is dempt men de put. Ze hebben nu toch de rest maar laten vaccineren. Eerste difteriedood na XX jaren. Al die principes .
Joh dat verwijtende van die opper moederkloeken. Ik heb laatst een bossie mensen uit mijn FB gepleurd omdat ze alleen maar draagdoeken en posts over Natural Parenthood aan het posten waren. En dan in de comments kwam ook de borstvoeding maffia om de hoek koekeloeren.

Dat hele zwanger zijn lijkt me dus geen bal aan. Om maar te zwijgen van de bevalling. Als ze aan de deur zouden staan van 'Alstublieft hier is uw kind' dan zou ik dat meer dan prima vinden.
Hehe EINDELIJK gevonden. De Matroesjka siamees die geen kant meer op kon.

Wat een knappe kat.. Djeez . Tis dat ik die van mij zo lief vind met z'n tweetjes. Anders zou er ooit nog een siamees bij komen.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:09:

Mijn katten zijn mijn kinderen. En als ik moeder mag worden (krijg vandaag telefoon van de gyn betreffende mijn AMH...) is mijn eerste baby mijn derde kind !

Hopelijk word je snel gebeld vandaag!

Mooie poezenbeesten heb je trouwens.
matroesjka
Jaaaa hoor... Naast het Oxy infuus heeft mevrouw toch ook nog maar even een epidural genomen . Daar ben ik absoluut niet op tegen,maar zij wel, dat maakt het grappig .

Thanks Ikeaverslaafde ^^ . Ik duim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven