Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 20 juli 2015 om 21:03
maandag 20 juli 2015 om 21:11
quote:Bij_Zonder schreef op 20 juli 2015 @ 20:37:
Oké, zeg op... wie heeft er bij sharon-viva op d'r tenen gestaan? Wat heeft die een kl***-humeur zeg, over topicverziekers gesproken Moest er stiekem onwijs om lachen. Haar reacties zijn normaal al geen aanwinst voor een TO, maar vandaag denkt ze pas echt "scherp" te zijn.
Oké, zeg op... wie heeft er bij sharon-viva op d'r tenen gestaan? Wat heeft die een kl***-humeur zeg, over topicverziekers gesproken Moest er stiekem onwijs om lachen. Haar reacties zijn normaal al geen aanwinst voor een TO, maar vandaag denkt ze pas echt "scherp" te zijn.
Speechless
maandag 20 juli 2015 om 21:31
quote:friezinnetje2014 schreef op 20 juli 2015 @ 21:03:
[...]
Heb even loepje gebruikt, maar idd, wat een sjacho zeg. Alles is stom, onnozel, niet interessant, onbenullig.
ik vraag me af waar de behoefte vandaan komt om alles en iedereen af te zeiken.
is dat dan onder het mom 'ik een slechte dag dus ik ga anderen lekker ook een klotegevoel bezorgen'?
[...]
Heb even loepje gebruikt, maar idd, wat een sjacho zeg. Alles is stom, onnozel, niet interessant, onbenullig.
is dat dan onder het mom 'ik een slechte dag dus ik ga anderen lekker ook een klotegevoel bezorgen'?
maandag 20 juli 2015 om 22:17
quote:Morrigan- schreef op 20 juli 2015 @ 21:31:
[...]
is dat dan onder het mom 'ik een slechte dag dus ik ga anderen lekker ook een klotegevoel bezorgen'?Misschien gewoon een klote karakter of hormonen of idd ik een slechtedag dan jij ook of zo.
[...]
is dat dan onder het mom 'ik een slechte dag dus ik ga anderen lekker ook een klotegevoel bezorgen'?Misschien gewoon een klote karakter of hormonen of idd ik een slechtedag dan jij ook of zo.