Welkom in Café Wakker!
vrijdag 24 juli 2015 om 02:36
quote:DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 02:33:
[...]
Daarnet zei ik het nog tegen anderen. Maar deze lieverds hebben me door mijn eerste nachten in dit huis gehaald, door 2 examenperiodes en ze helpen/steunen me, ook al kom ik hier veel te weinig.
Dit is mijn huis op het vivaforum, en ik ken hier enkel lieve mensen.Mooi dat je zoveel steun ervaart hier!
[...]
Daarnet zei ik het nog tegen anderen. Maar deze lieverds hebben me door mijn eerste nachten in dit huis gehaald, door 2 examenperiodes en ze helpen/steunen me, ook al kom ik hier veel te weinig.
Dit is mijn huis op het vivaforum, en ik ken hier enkel lieve mensen.Mooi dat je zoveel steun ervaart hier!
vrijdag 24 juli 2015 om 02:39
quote:KiaOraHoi schreef op 24 juli 2015 @ 02:34:
DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 02:30:[/b]
[...]
Mogen? Je moet! Vers bloed hebben we nodig.[quote]
[img]http://cdn.sheknows.com/articles/2011/1 ... ampire.jpg[/img]
DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 02:30:[/b]
[...]
Mogen? Je moet! Vers bloed hebben we nodig.[quote]
[img]http://cdn.sheknows.com/articles/2011/1 ... ampire.jpg[/img]
vrijdag 24 juli 2015 om 03:03
quote:Moiren_ schreef op 24 juli 2015 @ 02:33:
Dot, moet jij niet eens naar bed *zwaait met wijsvinger*Nee . Raar maar waar, vriend is nog eens eindelijk wakker . Ook al moet ik naar baardmans die auto's sleutelt kijken, ik geniet er van
Dot, moet jij niet eens naar bed *zwaait met wijsvinger*Nee . Raar maar waar, vriend is nog eens eindelijk wakker . Ook al moet ik naar baardmans die auto's sleutelt kijken, ik geniet er van
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 24 juli 2015 om 03:06
vrijdag 24 juli 2015 om 03:10
quote:DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 03:03:
[...]
Nee . Raar maar waar, vriend is nog eens eindelijk wakker . Ook al moet ik naar baardmans die auto's sleutelt kijken, ik geniet er van Herkenbaar...man ligt vaak tot laat op de bank naar dezelfde baardmans te kijken en ik op de telefoon ernaast. Gezellig samen en toch apart. Maar wel altijd contacten met de benen tegen elkaar.
[...]
Nee . Raar maar waar, vriend is nog eens eindelijk wakker . Ook al moet ik naar baardmans die auto's sleutelt kijken, ik geniet er van Herkenbaar...man ligt vaak tot laat op de bank naar dezelfde baardmans te kijken en ik op de telefoon ernaast. Gezellig samen en toch apart. Maar wel altijd contacten met de benen tegen elkaar.
vrijdag 24 juli 2015 om 03:37
quote:KiaOraHoi schreef op 24 juli 2015 @ 03:22:
[...]
Wat kan ik voor u doen uwe majesteit?
De afwas moet nog gedaan worden. De vloer mag ook eens gedweild worden. De badkamer heeft ook een beurt nodig (niet zo seksistisch denken!), en de auto's mogen ook nog eens gewassen worden.
Als je daarmee klaar bent, zal ik je even onze strijkkamer (met bergen strijk) tonen.
Wanneer ben je vrij?
[...]
Wat kan ik voor u doen uwe majesteit?
De afwas moet nog gedaan worden. De vloer mag ook eens gedweild worden. De badkamer heeft ook een beurt nodig (niet zo seksistisch denken!), en de auto's mogen ook nog eens gewassen worden.
Als je daarmee klaar bent, zal ik je even onze strijkkamer (met bergen strijk) tonen.
Wanneer ben je vrij?
vrijdag 24 juli 2015 om 03:41
quote:DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 03:37:
[...]
De afwas moet nog gedaan worden. De vloer mag ook eens gedweild worden. De badkamer heeft ook een beurt nodig (niet zo seksistisch denken!) , en de auto's mogen ook nog eens gewassen worden.
Wanneer ben je vrij? Ik ben nu vrij Vergeet u niet dat er nog wat kaarsvet verwijdert moet worden .
[...]
De afwas moet nog gedaan worden. De vloer mag ook eens gedweild worden. De badkamer heeft ook een beurt nodig (niet zo seksistisch denken!) , en de auto's mogen ook nog eens gewassen worden.
Wanneer ben je vrij? Ik ben nu vrij Vergeet u niet dat er nog wat kaarsvet verwijdert moet worden .
vrijdag 24 juli 2015 om 03:49
vrijdag 24 juli 2015 om 03:52
quote:ingelke_kepringelke schreef op 24 juli 2015 @ 03:47:
So dames, hier wordt vrolijk gekletst in het nieuwe topic; heel goed.
Heeft de barman al een naam eigenlijk?
Zijn naam is "Property of Dorothy Parker".
Ha, nu was ik eerst, Joni!
So dames, hier wordt vrolijk gekletst in het nieuwe topic; heel goed.
Heeft de barman al een naam eigenlijk?
Zijn naam is "Property of Dorothy Parker".
Ha, nu was ik eerst, Joni!