Ervaringen met Vidaxl.nl?

24-07-2015 12:46 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een bed op het oog, bij Vidaxl.nl maar vroeg mij af of er mensen hier zijn die er goede/slechte ervaringen mee hebben alvast bedankt.
Ik heb afgelopen dinsdag iets gekocht bij VidaXL.nl, als het goed is komt het vandaag binnen (tussen 14-18). Tot nu toe gaat alles gewoon netjes.
Ik heb woensdag iets besteld en als het goed is komt mijne ook vandaag tussen 14 en 18. Alleen ben ik niet thuis :(
Ik had trouwens eerst iets verkeerds besteld en dat heb ik direct telefonisch kunnen annuleren.

Moet alleen nog wel geld terugkrijgen maar dat duurt altijd even. Als ik er maandag nog niks over heb gehoord ga ik ze maar eens bellen.
Heb maandag een buro besteld, was er woensdag al.

Het is geen super kwaliteit, maar dat had ik voor die prijs ook niet verwacht.

Beetje ikea, ook qua in elkaar zetten
Oke, AnAppleADay, kan je de bezorgtijden zelf inplannen (in blok uren), of niet?

Iemand mss een bed gekocht?
ik heb er vorig jaar een lounge set voor de tuin besteld..wat een k*t zaak. Dat was eens maar nooit weer.

Eerst kreeg ik na aankoop een email dat ik een bieding had gewonnen oid..de set was al via ideal betaald.

Ik gebeld..half uur in de wacht.."ja, mevrouw, eigenlijk kan dat niet. Dat vind ik wel heel vreemd."

Uiteindelijk hadden ze uitgezocht dat ie toch gewoon betaald was..prima.Dan de aflevering.

Krijg je een emailtje via hun bezorgservice met een link die niet werkt :-S dus weet je niet wanneer je pakketten komen en het is een beetje lullig als je net verhuisd bent om een complete tuinset bij je nieuwe buren af te laten leveren.

VidaXL weer gebeld..half uur in de wacht. Het enige wat je dan krijgt is het telefoonnummer van de vervoerder en zoek het verder maar uit. Bij de vervoerder wel een aardige mevrouw aan de lijn (gelukkig binnen een paar minuten) die mij vertelde twee cijfers aan de code toe te voegen en ook vermeldde dat VidaXL hier wel degelijk van op de hoogte was.

Enfin..pakket geleverd met montagehandleiding en toen bleek dat er in plaats van 3 linker- en 3 rechterleuningen (voor bank + 2 stoelen) 4 linker- en 2 rechterleuningen bij zaten. Gezien de fantastische ervaringen met de klantenservice heb ik zelf die ene linkerleuning maar tot een rechterleuning gemaakt met behulp van de boormachine (dus die leuning heeft nu een extra gaatje aan de voorkant dat er niet hoort). De loungeset zit verder prima, maar ik zal daar nooit meer iets bestellen. Vond ze ook niet heel goedkoop ofzo..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
quote:daj schreef op 24 juli 2015 @ 13:02:

Oke, AnAppleADay, kan je de bezorgtijden zelf inplannen (in blok uren), of niet?

Iemand mss een bed gekocht?Nee je kan niet kiezen, bezorging gaat via dpd
Je krijgt wel s ochtedns een bericht hoe laat ze er ongeveer zijn
quote:annavanandelle schreef op 24 juli 2015 @ 13:07:

[...]

Nee je kan niet kiezen, bezorging gaat via dpd

Inderdaad, maar dan met dhl

En nee, geen bed, iets goedkoops.
Mmm, dat van die veilingen had ik ook ergens gelezen, maar daar begin ik principieel niet aan..

Helaas is het bed nergens voor die prijs te krijgen..
Ook pas geleden granieten parasolvoet via bol.com bij hun besteld. Eerste zat gebroken in de verpakking. Retour gemeld, stuurden ze een nieuwe, terwijl ik eigenlijk mijn geld terug wou.

tweede was ook beschadigd. Wel heel snel geld terug gekregen, omdat ik dat expliciet vermeld had.

ik heb alleen maar via de mail contact gehad dus geen ervaring met de klantenservice telefonisch.
ik heb er een set halters en een set tuinlampen gekocht

niks mis mee snelle levering en ik ben erg tevreden
Helaas heb ik er alleen slechte ervaringen mee.

Er zou gebeld worden voorafgaand aan de levering. Dit werd niet gedaan. Gelukkig was mijn vriend per toeval thuis, waardoor we hem in ontvangst konden nemen.

Bij het uitpakken bleek hij beschadigd te zijn en daarnaast zaten alle boortjes, moeren, etc er niet bij. Zat ik dan met 5 mega grote dozen in huis.

Uiteindelijk kreeg ik de boortjes, moeren, etc pas na drie weken geleverd en kreeg alleen een korting van 10% voor het ongemak (en de beschadiging).

Ik bestel daar nooit meer iets!
Ik herken de problemen, soms gaat het goed, maar vaker niet.

Mijn dochter heeft op de klantenservice gewerkt en kan hele boeken volschrijven met alles wat misging.
"Boring conversation anyway"
Ik zou iedereen aanraden NIET te bestellen bij VidaXL. Producten zijn kwalitatief ronduit slecht, pakketten komen aan zonder pakbon/retourbon, klantenservice is niet bereikbaar. Erg dubieus bedrijf, begrijp niet waarom Opgelicht hier nog geen aandacht aan besteed heeft. Bedrijf heette eerder ook wel koopgoedkoop.nl. Zoek VidaXL en Koopgoedkoop.nl ervaringen maar eens op en kijk eens op hun Facebook pagina met 50.000 nep likes: ze hebben honderden klachten en belazeren hun klanten... Erg veel spijt dat ik niet eerder op internet keek voor ik mijn bestelling deed.
quote:BriannaF schreef op 24 juli 2015 @ 14:50:

Ik herken de problemen, soms gaat het goed, maar vaker niet.

Mijn dochter heeft op de klantenservice gewerkt en kan hele boeken volschrijven met alles wat misging.Is er dan toch een klantenservice...?! Haha, ze nemen nooit op. Lijkt me geen fijn bedrijf om te gaan werken.
Barry Gillis
35 minutes ago
Avoid VIDAXL at all costs!.Vidaxl is completely worthless, and my experience with their customer service has been harrowing. They sent me the wrong package, they expect me to make efforts to return it to them, essentially fixing their mistake. They mess up their solutions time after time, cant manage to respect agreements and they dont react with anything other than the standard public relations line to my frustrations.

The product i bought from them was nothing like advertised, and unusable.

After 2 weeks and 25+ mails to them they seem to choose to ignore me it seems, and this stupid box they promised to pick up is still in the way and an eyesore that reminds me of their incompetence every time i look at it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven