Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Ik heb honger trek honger.

Die was ook hilarisch! Ranzig, maar absoluut hilarisch
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 15:55:

Of je zet het plaatje op Facebook. Alleen heb ik mezelf een Fb-ban gegeven voor vandaag.

Hoe bevalt het?

Ik neem aan dat je wel meldingen uitgezet heb
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 16:21:

[afbeelding]Gloeiende gloeiende!! Je vreet ze niet op hè! Jullie hadden het beloofd!!!
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:04:

[...]

Oooh!

Ben effe googlen

Nu wil ik ook gaan kijken!!!

*gaat kijken*

Hahahahaahahahahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahahahha
quote:charlottew88 schreef op 25 juli 2015 @ 16:05:

[...]

Heb ik ook gedaan. Was geen goed idee Ik lig hier helemaal in een deuk......Wat voor een morbide humor heb ik dan als jullie het allemaal verschrikkelijk vinden
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 16:14:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 16:14:

I have a dirty mind but it has its limitations and this definately crossed the line lolllSame here
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:22:

[...]

Gloeiende gloeiende!! Je vreet ze niet op hè! Jullie hadden het beloofd!!!

[afbeelding]Deze chicks zien er wat groter uit.....Er is hoop voor je kroost Grob!
quote:Lovestar schreef op 25 juli 2015 @ 16:21:

[...]

Hoe bevalt het?

Ik neem aan dat je wel meldingen uitgezet heb Goed hoor. Ik krijg nooit meldingen, want ik heb lekker geen fb op mijn foon. (Dus roddel maar lekker verder.)
quote:Lovestar schreef op 25 juli 2015 @ 16:23:

[...]

Ik lig hier helemaal in een deuk......Wat voor een morbide humor heb ik dan als jullie het allemaal verschrikkelijk vinden Ik vond het wel grappig... Zullen we een subclubje oprichten dan?
quote:Lovestar schreef op 25 juli 2015 @ 16:23:

[...]

Ik lig hier helemaal in een deuk......Wat voor een morbide humor heb ik dan als jullie het allemaal verschrikkelijk vinden Nou verschrikkelijk nou ook weer niet ik verwachtte het niet ik vind het een beetje onsmakelijk .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lovestar schreef op 25 juli 2015 @ 16:25:

[...]

Deze chicks zien er wat groter uit.....Er is hoop voor je kroost Grob!Ja, nou, ik vertrouw het allemaal niet hoor. Juist omdát ze groter zijn. Krijg visioenen van dit stelletje aan een ronddraaiend spit en zo
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:29:

[...]

Ja, nou, ik vertrouw het allemaal niet hoor. Juist omdát ze groter zijn. Krijg visioenen van dit stelletje aan een ronddraaiend spit en zo Heb je Wakker Dier al ingeschakeld?

[afbeelding]
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 16:28:

[...]

Ik vond het wel grappig... Zullen we een subclubje oprichten dan?Niemand breekt hier zomaar met onze sekte om een sub op te richten .
quote:charlottew88 schreef op 25 juli 2015 @ 16:29:

[...]

Nou verschrikkelijk nou ook weer niet ik verwachtte het niet ik vind het een beetje onsmakelijk .Nou, dit dus
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:22:

[...]

Gloeiende gloeiende!! Je vreet ze niet op hè! Jullie hadden het beloofd!!!

Natuurlijk niet.

quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 16:31:

[...]

Heb je Wakker Dier al ingeschakeld?Ga ik meteen morgen doen
quote:KiaOraHoi schreef op 25 juli 2015 @ 16:31:

[...]

Niemand breekt hier zomaar met onze sekte om een sub op te richten .Sub? Dominatrix!
quote:charlottew88 schreef op 25 juli 2015 @ 16:32:

[...]

Natuurlijk niet.

[afbeelding]Hé!! Nou is het klaar hoor! Verdomme, pak een ander nest ja!
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:35:

[...]

Hé!! Nou is het klaar hoor! Verdomme, pak een ander nest ja! Ik zal het nooit meer doen vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven