Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 9 september 2008 om 20:49
Miran.... je maakt mijn dag weer goed met deze opmerking
Geweldig! Nou hoop ehct voor je dat hij vrijdag op de housewarming is!! (zo te horen heb je toch wel erge kriebels!!)
Vleer, wat verschrikkelijk voor je vriendin... Denk dat ze je steun nu heel hard kan gebruiken!
Heb even bijgelezen en leuk al die aanbiedingen van mannen.... LM vraagt zich af of er al een concrete ruilmarkt heeft plaatsgevonden?
Vandaag een lekker dagje gehad, de zon maakte me helemaal blij... toch wederom in een dipje vanavond (net als gisteravond)... noem het stom of niet maar heb achterhaald dat FBM en zijn "ex" beiden niet meer op hyves zijn geweest in afg dagen en doet mij dus mijn vermoeden bevestigen dat ze misschien toch wel weer samen zijn en samen op vakantie zijn... Kan er weer zo verdrietig van worden,... het moest "onze" vakantie worden... ons samenzijn. Ik weet dat het geen zin heeft dit, en dat ik door moet en hem moet vergeten, maar denk dat ik dit de aankomende weken weer niet uit mijn hoofd kan krijgen. Anderzijds probeer ik me voor te houden dat zij nooit voor de volle 100% gelukkig met elkaar zullen zijn/worden (omdat ik ook weet hoe ontzettend fout deze relatie zit). Schrale troost voor mezelf, maar ja... Wanneer houdt dit toch eens een keer op, wil geen ldvd meer...
* sorry voor mijn frustraties... *
Geweldig! Nou hoop ehct voor je dat hij vrijdag op de housewarming is!! (zo te horen heb je toch wel erge kriebels!!)
Vleer, wat verschrikkelijk voor je vriendin... Denk dat ze je steun nu heel hard kan gebruiken!
Heb even bijgelezen en leuk al die aanbiedingen van mannen.... LM vraagt zich af of er al een concrete ruilmarkt heeft plaatsgevonden?
Vandaag een lekker dagje gehad, de zon maakte me helemaal blij... toch wederom in een dipje vanavond (net als gisteravond)... noem het stom of niet maar heb achterhaald dat FBM en zijn "ex" beiden niet meer op hyves zijn geweest in afg dagen en doet mij dus mijn vermoeden bevestigen dat ze misschien toch wel weer samen zijn en samen op vakantie zijn... Kan er weer zo verdrietig van worden,... het moest "onze" vakantie worden... ons samenzijn. Ik weet dat het geen zin heeft dit, en dat ik door moet en hem moet vergeten, maar denk dat ik dit de aankomende weken weer niet uit mijn hoofd kan krijgen. Anderzijds probeer ik me voor te houden dat zij nooit voor de volle 100% gelukkig met elkaar zullen zijn/worden (omdat ik ook weet hoe ontzettend fout deze relatie zit). Schrale troost voor mezelf, maar ja... Wanneer houdt dit toch eens een keer op, wil geen ldvd meer...
* sorry voor mijn frustraties... *
dinsdag 9 september 2008 om 21:05
dinsdag 9 september 2008 om 21:50
Och, allemaal knuffels nodig lees ik? Knuffel voor Vleer, wat een naar bericht zeg! En ook een knuffel voor LM!
Miran, heb jij iets spannends aan de haak? Kan iemand mij even bijpraten? Ik kan echt niet de laatste 20 (!) pagina's teruglezen hoor! Ben even een paar dagen niet ontopic en mis ik allemaal hotnews! Vertelvertel!
Miran, heb jij iets spannends aan de haak? Kan iemand mij even bijpraten? Ik kan echt niet de laatste 20 (!) pagina's teruglezen hoor! Ben even een paar dagen niet ontopic en mis ik allemaal hotnews! Vertelvertel!
dinsdag 9 september 2008 om 21:50
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 21:31:
[...]
Ivy krijgt weer allemaal brugklasherinneringen.
met je schooltas op je rug Miran
Ook ik zie mezelf weer hopeloos verliefd 10x langs het huis van Paultje fietsen...
3 jaar lang in stilte verliefd geweest op die jongen
Wat een kwelling....
[...]
Ivy krijgt weer allemaal brugklasherinneringen.
met je schooltas op je rug Miran
Ook ik zie mezelf weer hopeloos verliefd 10x langs het huis van Paultje fietsen...
3 jaar lang in stilte verliefd geweest op die jongen
Wat een kwelling....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 9 september 2008 om 21:56
LM, kom hier krijg je van mij ook een knuffel...
Tis waardeloos dat liefdesverdriet, elke keer als je NET denkt dat je het hebt gehad gebeurd er weer iets waardoor je in elkaar klapt...
Maar echt meis, het houdt een keer op
(was alleen zo lekker geweest als je had geweten WANNEER)
Dat zou toch handig zijn, als je je relatie stuk gaat dat je dan weet dat je 5 maanden, 3 en een halve week, 4 dagen en 6 uur je klote voelt maar dat daarna de zon gewoon weer gaat schijne!
Ivy, heb jij nog wat gehoord van ILHM?
En tsja, ons badeendje...onweerstaanbare kerel (vermoed ik)
DS, wat heb jij nou uiteindelijk gedaan met je Duitste schone?
Hier weer fris en fruitig onder de douche vandaan!
Heerlijk gesport en energie voor 10!
Tis waardeloos dat liefdesverdriet, elke keer als je NET denkt dat je het hebt gehad gebeurd er weer iets waardoor je in elkaar klapt...
Maar echt meis, het houdt een keer op
(was alleen zo lekker geweest als je had geweten WANNEER)
Dat zou toch handig zijn, als je je relatie stuk gaat dat je dan weet dat je 5 maanden, 3 en een halve week, 4 dagen en 6 uur je klote voelt maar dat daarna de zon gewoon weer gaat schijne!
Ivy, heb jij nog wat gehoord van ILHM?
En tsja, ons badeendje...onweerstaanbare kerel (vermoed ik)
DS, wat heb jij nou uiteindelijk gedaan met je Duitste schone?
Hier weer fris en fruitig onder de douche vandaan!
Heerlijk gesport en energie voor 10!
dinsdag 9 september 2008 om 22:07
dinsdag 9 september 2008 om 22:11
Ivy niets meer van ILHM gehoord, maar hij is niet zo'n actieve Hyver vlg mij.
Wel nog steeds errug veul foto's van zijn vriendinnetje, dus wrs heeft hij er een nachtje over geslapen en dus geen single.
Sjit! Was echt zo'n beetje de enige interessante man die ik ben tegengekomen het afgelopen jaar.
IvyKitten heeft gekkenuurtje Ze kan echt bizarre kunstjes...
Wel nog steeds errug veul foto's van zijn vriendinnetje, dus wrs heeft hij er een nachtje over geslapen en dus geen single.
Sjit! Was echt zo'n beetje de enige interessante man die ik ben tegengekomen het afgelopen jaar.
IvyKitten heeft gekkenuurtje Ze kan echt bizarre kunstjes...
dinsdag 9 september 2008 om 22:13
dinsdag 9 september 2008 om 22:16
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 22:13:
Ook hier zeikt het van de regen ondertussen
*SD vraagt zich af of de overburenburen het heel raar vonden dat ik net in mijn ondergoed de was stond binnen te halen in een stortbui*
besluit het goed te maken en doet nog ff een dansje op balkon...
Zoiets?
Ook hier zeikt het van de regen ondertussen
*SD vraagt zich af of de overburenburen het heel raar vonden dat ik net in mijn ondergoed de was stond binnen te halen in een stortbui*
besluit het goed te maken en doet nog ff een dansje op balkon...
Zoiets?
dinsdag 9 september 2008 om 22:17
Oe nog 1...al het goeie komt in drieën zullen we maar zeggen!
Erg he LM, dat woede je plotseling zo kan overvallen
Ik weet nooit zo goed wat ik erger vind
Woede of verdriet
Heb altijd het gevoel dat ik verdriet beter aankan, dat kan ik beter een plekje geven.
Terwijl woede altijd zo raast bij mij...
Woede of verdriet
Heb altijd het gevoel dat ik verdriet beter aankan, dat kan ik beter een plekje geven.
dinsdag 9 september 2008 om 22:24
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 22:17:
Woede of verdriet
Tja heb allerlei gemixte gevoelens... maar gun hem gewoon niet om nu gelukkig te zijn... aangezien ik me dat ook niet voel (ken je dat?) Blijf het moeilijk vinden het een plekje te geven (en geen contact meer te hebben). Maar weet ook dat ik wel moet, weet gewoon even niet wat me momenteel weer een blij LM kan maken. Moet een weg vinden in mezelf weer gelukkig maken, en weet even niet zo goed hoe....lijkt wel of alle energie uit me gezogen is. Nou ja komt vast wel weer...
Leuk dansje!
Woede of verdriet
Tja heb allerlei gemixte gevoelens... maar gun hem gewoon niet om nu gelukkig te zijn... aangezien ik me dat ook niet voel (ken je dat?) Blijf het moeilijk vinden het een plekje te geven (en geen contact meer te hebben). Maar weet ook dat ik wel moet, weet gewoon even niet wat me momenteel weer een blij LM kan maken. Moet een weg vinden in mezelf weer gelukkig maken, en weet even niet zo goed hoe....lijkt wel of alle energie uit me gezogen is. Nou ja komt vast wel weer...
Leuk dansje!
dinsdag 9 september 2008 om 22:28
Beetje wat teruggelezen. SD gefeliciteerd met je promotie! Volgens mij heb jij niets meer te vrezen voor je baan en kun je nu prima een huisje kopen!
HM ik begrijp dat je een vervelend gesprek met LJ hebt gehad? Heb je het met hem kunnen uitspreken of heb je er nog steeds een naar gevoel bij? Naar zeg. Knuffel!
HM ik begrijp dat je een vervelend gesprek met LJ hebt gehad? Heb je het met hem kunnen uitspreken of heb je er nog steeds een naar gevoel bij? Naar zeg. Knuffel!
dinsdag 9 september 2008 om 22:28
Ok LM, mag ik even op de "zweef"toer?
Ik snap je gevoel heel goed hoor, dat je het hem niet gunt om nu gelukkig te zijn omdat je het zelf ook (nog) niet bent.
Maar doordat je daar heel erg mee bezig bent wordt het voor jezelf ook veel moeilijker om je focus op je eigen geluk te leggen.
Het dicht bij jezelf houden is vaak wat makkelijker dan jezelf gelukkig kunnen voelen als hij het niet is...
Shit...ik weet niet zo goed hoe ik het onder woorden moet brengen
IVY......help eens!!!
ps,SD is dol op dansjes...
*Krijgt nu staande ovatie van overbuurman*
Ik snap je gevoel heel goed hoor, dat je het hem niet gunt om nu gelukkig te zijn omdat je het zelf ook (nog) niet bent.
Maar doordat je daar heel erg mee bezig bent wordt het voor jezelf ook veel moeilijker om je focus op je eigen geluk te leggen.
Het dicht bij jezelf houden is vaak wat makkelijker dan jezelf gelukkig kunnen voelen als hij het niet is...
Shit...ik weet niet zo goed hoe ik het onder woorden moet brengen
IVY......help eens!!!
ps,SD is dol op dansjes...
*Krijgt nu staande ovatie van overbuurman*
dinsdag 9 september 2008 om 22:34
LM, ik denk dat het best normaal is dat je hem dat niet "gunt". Jij hebt nog steeds verdriet van alles wat er gebeurt is en hij lijkt zijn leven heel makkelijk op te pakken. Alsof hij geen pijn en verdriet heeft om jouw verlies.
Ik vind dat het ook een beetje bij het rouwproces hoort. Het helpt om afstand te creëren. Gun het jezelf om boos en verdrietig te zijn, maar gun het jezelf ook om te genieten.
Zoonlief is al thuis hoor, maar aankomend weekend is het mama weekend voor hem
Ik vind dat het ook een beetje bij het rouwproces hoort. Het helpt om afstand te creëren. Gun het jezelf om boos en verdrietig te zijn, maar gun het jezelf ook om te genieten.
Zoonlief is al thuis hoor, maar aankomend weekend is het mama weekend voor hem