Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
HM, erg he zo'n dag!

Tot hoe laat moet je?

IK heb het zelf vandaag zo druk dat ik niet eens tijd heb om na te denken...

Wacht alleen nog wel even met het huisje

Ik wil eerst mijn contract LETTERLIJK voor mijn neus hebben en getekend.

Had eigenlijk ook bedacht dat ik nog wel een weekje naar de zon wil in oktober....

She, mag ik even (heel) kort door de bocht?

He's just not that into you...

Anders belt/mailt/sms't/postduift/rooksignaalt hij wel...

(ga vanavond wel wat dieper op het 1 en ander in...nu een TE groot gekkenhuis en tandenland)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ook een knuffel voor onderbuik-naar-gevoel van HM
Peas on earth!
gefeliciteerd summerdance!

tja met mijn nieuwe functie heb ik gewoon meer verantwoordelijkheden
SD, ik moet tot 20.00 vanavond. Nog 2 cliënten begeleiden en tussendoor even bij mijn ouders aanschuiven om te eten.

Prinses, ook dank voor jou knuffel! Weet gewoon niet wat het is, waarom ik zo'n baaldag heb... Loop in mijn hoofd een marathon te rennen terwijl de rest van mij eigenlijk niks wil... Iemand een kalmeringstabletje in de aanbieding?
Summerdance, je hebt gelijk :-). Balen! Maar ik laat het er nu maar even bij denk ik.

En spannend dat je misschien een huis hebt! Hoop dat dat goed komt. Succes met de drukte!

Halvemaan, aangenaam :-) en werkse vandaag. Ik heb ook baaldag, net nieuwe baan en vraag me af waar ik aan ben begonnen. Gelukkig is afgesproken dat het op zich tijdelijk is, maar oooooo lastig!
HM, ik wou er niet over beginnen toen ik het ongelofelijk nare verhaal van Vleer las, maar ik heb ook al zo'n baaldag! En hyper tegelijk... teveel in mijn koppie waardoor er niks uit mijn handen komt.

Afgelopen dagen had ik ineens een soort weemoedgolf over mijn date-avontuur van een maand geleden. Het ging echt zo goed met hem uit mijn hoofd zetten, en ineens, hops, weer een dalletje. En nu is dat dalletje eigenlijk weer weg (zag hem bijv. online op hyves, en kreeg geen auw-golfje zeg maar).

Vreemd he, hoe dat gaat. Totaal geen controle over, en ook geen aanleidingen voor piek of dalmomenten, die zijn er gewoon ineens....

Maar toch voel ik me vandaag nog een beetje klote. Alsof de baal-stofjes nog in mijn lijf zitten, terwijl de oorzaak alweer weg is. Volg je het nog? Haha, lastig uit te leggen.

Maar goed, dat geef ik dus maar de schuld van mijn baaldag.

Naast al die hyperdingen die er nog meer zijn, moet stomme dingen doen voor werk, waar ik niet helemaal uit kom, moet bepaalde keuzes maken terwijl ik niet wil kiezen... wil ook nog liever gewoon leuke dingen doen dan werken... etc...

En dat allemaal terwijl de zon schijnt!

Stoom afblazen is misschien wel een goed idee...

Moet toch nog boodschappen doen, dus misschien ga ik dat eind maar gewoon lopend afleggen... (lekker hoor, freelancer zijn).

Jammer dat jij niet ff weg kan bij je werk.

Ik blaas wel een extra wolkje stoom voor jou uit bij mijn wandeling straks
Vreemd, nu al 3 mensen met een baaldag... het zit blijkbaar in de lucht?
Ja raar, terwijl ik vanmorgen besloot dat iedere dat een bijzondere dag moet zijn, en ik dus blij moest zijn. En dat voel ik dan eigenlijk ook wel weer zo na dat verhaal van Vleer, dat is zo erg dat je beseft hoe blij je moet zijn met de kleine geluksmomentjes in het leven.

Ga ik dus vanaf nu weer doen. Iemand een wijntje ?!

En dat hyves gevoel (dat buikgevoel) herken ik zooo goed, Mozarella, wat knap dat het bij jou bijna verdwenen is. Kan ik het date verhaal nog ergens teruglezen. Sterkte en ik haat hyves af en toe!
Bad, maar je vergeet ons gepeupel toch niet zeker?

Wel een beetje aandacht blijven schenken hoor, anders verwelken we

Ik ben KLAAAAHAAAAR!

Snel naar huis, ff hapje eten en dan hup voor mijn klasje staan!

Moet je zeggen die dipdag heb ik vorige week de hele week gehad (en met mij nog een paar andere meiden)

Ik kan alleen maar zeggen, laat het gewoon over je heenkomen, verwen jezelf lekker, koop iets leuks en eet LITERS Chocolade (sorry kan hier ff geen plaatjes plakken)
Ik zou kilo's chocolade eten..... hihi

Ingel heeft vandaag een kilometer of 20 (langs de maas) gefietst ! Veel geterrast tussendoor en enorm bijgeklets met vriendin op de fiets.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
en een knuf voor de dippers en vleer en dr vriendin < rot allemaal !
Igel: Ooo wat heerlijk zo'n fietstocht, daar ben ik best jaloers op want zat hele dag binnen. Wel veel uit het raam gestaart... naar ... daken . Maar toch super super fijn dat het zonnetje schijnt. Ook zo lekker naar huis en een flesje prosecco opentrekken met een vriendin. Daar is altijd een reden voor: en nu is DE ZON!

Fijne avond allemaal en gezellig hier! Volgens mij allemaal lieve en leuke meiden
Sorry bedoel Ingel
WM is ook weer thuis na een enerverende werkdag

Wat een heerlijk weer....wordt je toch op slag happy van!

Tsja dipje heb ik ook gekend meiden....alleen had ik hem net als SD vorige week. Gelukkig nu weer wat happier....alhoewel...zijn er wat troubles qua gezondheid. Maar dat komt vast goed.....

Vanavond etentje met een vriend van een ex van mij! Best spannend al een jaar niet gezien.

Nu nog even uitrusten en me toch wel mooi maken (you never know.....)
WM, gezellig...

Kom je wel ff HEEL HEEL HEEL uitgebreid verslag doen als je weer thuis bent

Wat is er met je gezondheid meis?

Ing, SD denkt, fietstochtje langs de Maas?

Woon jij soms in mijn lievelingsstad Rdam?

*besluit dan snel bij Ing langs te gaan voor een borrel*
SD....dat weten ze nog niet....ga vanaf begin oktober de medische mangelmolen in! Tot die tijd wachten.....

Ja ik kom uitgebreid verslag doen,......het is wel gewoon vriendschappelijk denk ik.....maar een knappie is het wel

Jij ook weer helemaal happy de peppy??
Helemaal verdwenen is het hyves/buikgevoel nog niet dus... de ene keer is het weg-achtig, andere keer niet... stom gedoe. Tja, moet echt slijten he... en het was maar zo kort! Ik voel me echt een muts af en toe. Zucht. Oja, verhaal is terug te lezen, topic over Onzekerheid...

Wat heb je WM? Ziekjes? Hopelijk merk je daar vanavond niks meer van... Ik eis ook een verslag vanavond, of zullen we zeggen morgenochtend...

Wat voor klasje SD?

Klinkt goed, Ingel, zo'n eind fietsen met vriendin!

Ik heb wel lekker gelopen daarnet. Op de terugweg natuurlijk spijt doordat ik veel teveel lekkere dingen in mijn winkelmandje (haha WM) had gestopt, en dat dus moest sjouwen...

Maar nu zit ik dus wel lekker aan de sjokoooolaaaaaa!!!!

En doe mij ook maar een wijntje!
Happy de peppie is een groot woord hoor WM, maar ik kan weer lachen

Was een heftig dipje deze keer.

Leuke week voor de boeg, veel sporten, vrijdag meisjesavond in de stad, opgeruimd huisje...ja gaat stukken beter dan vorige week.

Altijd leuk toch, naast een knappertje zitten

(waarom wordt/is het eigenlijk niets tussen jullie?

Balen dat je eerst zo'n medische molen in moet.

Het duurt dan altijd zo eeuwig voor er wat uitkomt.

(voor de nieuwelingen....SD is een beetje sportverslaafd en is dus met regelmaat van de klok op de sportschool te vinden om te trainen of om een Les Mills lesje te geven)
SD....je bent aan het opkrabbelen qua gevoel....leuke dingen helpen daarbij!! Goed zo!

Waarom het niets is? Ik heb hem nooit meer gesproken sinds het uit is met die ex.....zo'n meer als een jaar geleden....buiten het feit dat hij toen nog samenwoonde....

Ik word nu ineens beetje zenuwachtig hihihi
Ja...en dus....

Nu is HIJ vrij, JIJ vrij...ja meisje IK zou ook ineens een beetje zenuwachtig worden....

Leaf heeft dringend snelcursus flirten nodig. Ik ben echt een sukkel en heel verlegen als het daar op aan komt.

Was daarstraks in de supermarkt, liep daar een hartstikke leuke jongen ook te winkelen. Hij wierp steeds blikken op mij, hij stond achter me in de rij en wat doe ik......NIKS Zo schiet het natuurlijk niet op, zo kom ik nooit aan de man
*SD bedenkt zich met een schok dat ze waarschijnlijk hetzelfde zou doen als Leaf......NIETS dus*
Zijn er hier mensen die wel zomaar 'in het wild' op iemand afstappen? Ikke niet hoor.... veeeeeeels te verlegen!

*kan ook wel een snelcursus flirten gebruiken*
Ik stap best wel zomaar in het wild op iemand af hoor.

Maar das dan toch meestal in de wat veiligere setting van een kroeg/bar of club...
Ik ken dat ook. Leuk lachen, maar verder niets... Sheisse is dat; en misschien de reden waarom we hier singles zijn ?? :s

Misschien een standaard praatje in je hoofd prenten voor als er eens een knappert achter je in de rij staat. Iets als 'wat een mooi weer, heb jij nog bijzondere plannen voor vnvd?' of ' ziet er lekker uit wat je daar in je mandje hebt; mag ik mee eten'. :-) :-)

Ingel woont niet in SD's lievelingsstad. Maar in een dorp dat begint met het woord van de rivier, en wat zuider gelegen dan de randstad.

Ingel is via een vriend het emailadres van de toetsenman van gister aant achterhalen. Vraag me alleen af of het niet een beetje vreemd overkomt als ik hem straks out of the blue aanmeld op msn.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven