Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 9 september 2008 om 23:48
dinsdag 9 september 2008 om 23:48
dinsdag 9 september 2008 om 23:49
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 23:46:
ALO (= allergrootste liefde ooit) smste dat hij toch op de thee ging komen. Ik gaf hem een kus en 3 uur later gingen we pas aan de thee *SD is zeer ernstig vreselijk ontzettend onnoemelijk jaloers euhh blij voor Ivy*
ALO (= allergrootste liefde ooit) smste dat hij toch op de thee ging komen. Ik gaf hem een kus en 3 uur later gingen we pas aan de thee *SD is zeer ernstig vreselijk ontzettend onnoemelijk jaloers euhh blij voor Ivy*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 9 september 2008 om 23:50
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 23:48:
Lief meisje, slaap lekker...probeer je koppie leeg te maken voor je in slaap valt
*ik zing alijd HEEL hard een liedje...in mijn hoofd hoor want zingen kan ik echt niet en kan de buurman vast niet waarderen op dit tijdstip*
Ik vind je een KANJER!!!
Dank je wel! Lief van je! Ik ga mijn best doen! Jullie ook welterusten voor straks!
Lief meisje, slaap lekker...probeer je koppie leeg te maken voor je in slaap valt
*ik zing alijd HEEL hard een liedje...in mijn hoofd hoor want zingen kan ik echt niet en kan de buurman vast niet waarderen op dit tijdstip*
Ik vind je een KANJER!!!
Dank je wel! Lief van je! Ik ga mijn best doen! Jullie ook welterusten voor straks!
dinsdag 9 september 2008 om 23:54
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 23:46:
ALO (= allergrootste liefde ooit) smste dat hij toch op de thee ging komen. Ik gaf hem een kus en 3 uur later gingen we pas aan de thee Een kus van 3 uur ? Wow .... dat moet wel de Moeder van Alle Kussen zijn geweest !!
* DS is zwaar onder de indruk *
Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust en spannende dromen !
ALO (= allergrootste liefde ooit) smste dat hij toch op de thee ging komen. Ik gaf hem een kus en 3 uur later gingen we pas aan de thee Een kus van 3 uur ? Wow .... dat moet wel de Moeder van Alle Kussen zijn geweest !!
* DS is zwaar onder de indruk *
Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust en spannende dromen !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 9 september 2008 om 23:54
dinsdag 9 september 2008 om 23:55
dinsdag 9 september 2008 om 23:55
quote:Donkeyshot schreef op 09 september 2008 @ 23:54:
[...]
Een kus van 3 uur ? Wow .... dat moet wel de Moeder van Alle Kussen zijn geweest !!
DS, beter lezen hoor. Er staat dat ik hem kuste en 3 uur later we aan de thee gingen. Niet dat ik hem 3 uur gekust heb. Jeetje zeg, heb wel wat beters te doen. We hebben parket gelegd!
[...]
Een kus van 3 uur ? Wow .... dat moet wel de Moeder van Alle Kussen zijn geweest !!
DS, beter lezen hoor. Er staat dat ik hem kuste en 3 uur later we aan de thee gingen. Niet dat ik hem 3 uur gekust heb. Jeetje zeg, heb wel wat beters te doen. We hebben parket gelegd!
woensdag 10 september 2008 om 00:04
woensdag 10 september 2008 om 00:06
Voor wie er nog wakker is.......ik heb nieuws.........het feestje dit weekend gaat niet door....hmmm.....dat is jammer, maar.... zal ik hem maar even mailen dat we dan maar samen een borrel moeten doen ?! Moet ik wel nog even iets nonchalants verzinnen over het feit hoe ik aan zijn mailadres ben gekomen....*wil niet achter man aan jagen kijk"
woensdag 10 september 2008 om 00:06
DS, ik heb net besloten op het topic "mijn vriend kijkt naar andere vrouwen"dat ik maar eens een ontzettende move op je moet gaan maken...
tis ff dat je het weet
Ivy, je vloertje ligt er zeker strak in de olie bij
En verstandig of niet.....lekker was het in elk geval WEL!
*SD gaat ook dromen van niet verlegen mannen die ook wel een drankje lustten*
tis ff dat je het weet
Ivy, je vloertje ligt er zeker strak in de olie bij
En verstandig of niet.....lekker was het in elk geval WEL!
*SD gaat ook dromen van niet verlegen mannen die ook wel een drankje lustten*
woensdag 10 september 2008 om 00:07
quote:Miranda01 schreef op 10 september 2008 @ 00:06:
Voor wie er nog wakker is.......ik heb nieuws.........het feestje dit weekend gaat niet door....hmmm.....dat is jammer, maar.... zal ik hem maar even mailen dat we dan maar samen een borrel moeten doen ?! Moet ik wel nog even iets nonchalants verzinnen over het feit hoe ik aan zijn mailadres ben gekomen....*wil niet achter man aan jagen kijk"
NEEEEEEEEEEEEEEEEE........wat ernstig!
en JAAAAAAAAAAAAAAAAA mailen om een borrel te gaan doen
NU nog...actie actie actie!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEE........wat ernstig!
en JAAAAAAAAAAAAAAAAA mailen om een borrel te gaan doen
NU nog...actie actie actie!!!
woensdag 10 september 2008 om 00:09
Heeft vreselijk moeten lachen om Miranda .. haha zag ook allerlei flashback beelden van mijzelf vroeger.
Heerlijk !
SD gefeliciteerd met je promotie en salaris
Ivy : jaja parket gelegd ...
Vleer heeft zere rug en hoofdpijn. Vriendinnetje net nog even aan de telefoon gehad. Raar idee ze begon net een buikje te krijgen.. Eindelijk kon je zien dat ze zwanger was , ze is zo slank en je zag aldoor steeds niets aan der.. En nu is t gewoon straks weg.. Raar...
Vleer gaat morgen een pakketje naar der opsturen. Eerst even lekker allemaal leuke dingetjes kopen en ze leuk inpakken en dan hupsa opsturen.
Pop : Heb je Apotheekman nog gezien of gesproken.. Vleer is nl wel benieuwd of hij de groetjes heeft ontvangen
Heerlijk !
SD gefeliciteerd met je promotie en salaris
Ivy : jaja parket gelegd ...
Vleer heeft zere rug en hoofdpijn. Vriendinnetje net nog even aan de telefoon gehad. Raar idee ze begon net een buikje te krijgen.. Eindelijk kon je zien dat ze zwanger was , ze is zo slank en je zag aldoor steeds niets aan der.. En nu is t gewoon straks weg.. Raar...
Vleer gaat morgen een pakketje naar der opsturen. Eerst even lekker allemaal leuke dingetjes kopen en ze leuk inpakken en dan hupsa opsturen.
Pop : Heb je Apotheekman nog gezien of gesproken.. Vleer is nl wel benieuwd of hij de groetjes heeft ontvangen
woensdag 10 september 2008 om 00:11
Miranda .. je kan toch ook gewoon ff naar zijn huis fietsen a.s weekend en hem persoonlijk uitnodigen.. Gebruik je t smoesje dat je al onderweg was naar t feestje, maar dat je net hebt gehoord dat het niet doorging.. En dat je hem ff wilde inlichten en dat jullie nu beide niets te doen hebben en dus wel een drankje kunnen gaan drinken ..
Of gewoon idd mailtje sturen ...kan jou t bommen .. als ie niet reageert weet je gelijk waar je aan toe bent.. Nee heb je .. Ja kan je krijgen !
Of gewoon idd mailtje sturen ...kan jou t bommen .. als ie niet reageert weet je gelijk waar je aan toe bent.. Nee heb je .. Ja kan je krijgen !