Geld & Recht alle pijlers

tarief van een schilder

27-07-2015 10:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen

Ik had een vraagje?

Ik wil graag een schilder inhuren en nu heb ik iemand gevonden die 8 euro per vierkante mneter vraagt boven de 50 vierkante meter.

Dit bedrag is inc verf en hij gebruikt de verf Brander superdeck

is dit goedkoop of niet?

Mocht ik onder de 50 vierkante meter hebben dan word het dagwerk tarief en dat is dan 200 euro per dag.

Ik wil namelijk mijn eigen slaapkamer verven, alle deuren en beneden moet de gang en woonkamer en trap gang geverfd worden en boven ook de gang.

Iemand tips wat men heeft betaald aan een schilder?
200 euro per dag, is dat wit of zwart?
Ik zou muren enz zelf doen. Rest door een schilder. Spreek gewoon 1 prijs met hem af.

Als hij binnen een dag klaar is met wat jij aangeeft vind ik het knap maar voor het werk wat hij moet doen is 200 niet duur
Wit of zwart?

Zou zelf (bijvoorbeeld) 3 schildersbedrijven uitnodigen even langs te komen en offerte uit te brengen. Dan kun je het veel beter vergelijken.
Alles is wit werk neem ik aan.
Dus zeker niet per vierkante meter afspreken toch?

8 euro leek mij zo goedkoop maar goed dat is pas boven de 50 vierkante meter
Wij zijn goedkoper uit maar dat is dan wel in het zwart. Wij spreken van te voren een prijs af voor de klus.
Het zou moeten, maar kijk even if de BTW is meegenomen in die bedragen.

En 200 euro per dag kan wel ok zijn, maar niet als hij er dan ineens drie dagen over doet natuurlijk. Ik zou hem langs laten komen en een echte offerte laten maken, want nu weet je eigenlijk nog niks.

Overigens is een deur schilderen heel wat anders dan een muur (ook andere verf nodig), dus ik denk niet dat het tarief van 8 euro per vierkante meter daar ook voor geldt.

Echt, laat hem een offerte maken met daarin precies wat er moet gebeuren en hoeveel dat in totaal gaat kosten.
beetje schilder rekent 35 á 40 euro per uur (excl. btw) en dat is dan zonder materiaal.

200 euro per dag is erg goedkoop.

ik zou zelf een klus op werkspot zetten... krijg je van meerdere bedrijven een offerte en heb je een beter idee bij de prijs.
Met een schilderklus is het wel goed overleggen,als jij tegen een schilder zegt ik wil het zwart en jij bedoelt daarmee zwart betalen,en de schilder denkt aan zwarte verf.......... Dan heb je een probleem
Ik heb laatst een schildersbedrijf benaderd voor het schilderen van 2 slaapkamers (samen ongeveer 35m2). Dat zou me 200 euro kosten. Heb het maar zelf gedaan.
Ik zou het als volledige klus aan laten nemen. Let er wel op wat er inclusief is. Gaat de man ook kleine reparaties uitvoeren of gaten in de muur opvullen? Hoe vaak gronden en aflakken?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
EUR 200,00 voor een dag schilderen incl. verf? Dat zal dan zeer waarschijnlijk zwart zijn.

Heb je de schilder al eens gegoogled? Heb je referenties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven