Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 12:21:

[...]

Doula is toch geen beschermd beroep? Plexiglazen bordje naast je voordeur en je bent het.

Ga je toch gewoon freelance/solo?

Ik voorzie een nieuwe trend wat betreft bevallingen. Na al dat softe gedoe is er nu ruimte voor de 'back to basic hardcore boot camp bevalling'.

Let maar op.

Volgende maand in de Linda. en dan is de beer los.er was een doula beroepsvereniging, waarvan de doula's onderling bepalen wie erbij hoort. staat leuk op je visitekaartje, maar ik voelde me daar toch al niet thuis
Logisch. Ik, met mijn alternatieve, fysieke, seks niet schuwende theateropleiding, word ook geweerd bij de officiële verenigingen.

Wánt seks met studenten schijnt niet te mogen.

Pffffff, in de jaren 70, 80, 90 was dat doodnormaal. Had je geen seks met je docenten dan was je te lelijk. Simpel. Of had je geen talent.
quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 12:30:

Logisch. Ik, met mijn alternatieve, fysieke, seks niet schuwende theateropleiding, word ook geweerd bij de officiële verenigingen.

Wánt seks met studenten schijnt niet te mogen.

Pffffff, in de jaren 70, 80, 90 was dat doodnormaal. Had je geen seks met je docenten dan was je te lelijk. Simpel. Of had je geen talent.ja joh in de jaren 80 mocht je ook tenminste nog met drank op achter het stuur
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bij een bevalling een sjamaan seauouiseau logistieker
Later is nu
Drinken tijdens het rijden is mij nooit gelukt, want ik kan niet met mijn knieën bij het stuur, maar moet mijn glas wel met 2 handen vasthouden.
Later is nu
Hé Dream, daar ben je!

Hoe was de loopgraventoer in Duinkerken?
Lionlily, heb je al nagedacht over de naam van je beo-baby? Ik stuur Starshine namelijk om de rituelen uit te voeren na de geboorte. (Star is Sjamaan). Zij roept altijd dat je je kind moet vernoemen naar een pas overleden familielid. Denk wel een beetje na, want de kwaliteiten van de overledenen worden dan in jouw kind gereïncarneerd. Vernoem hem dus liever niet naar je opa, die lucht van de winden die hij 10 jaar geleden op jouw verjaardag liet zitten nog steeds in de tony-pony's.
Ik vind dat wij Beo's wel behoorlijk uitdunnen. Niet fysiek (in tegendeel) maar vooral in aantal. Hoeveel Beo's lopen er nu nog rond hier? Vijf? Zes? Meer niet. De rest is eruit geschopt/ weggelopen/ weggewerkt. Ik vind dat we hier eens over moeten praten tijdens een retraitre. met nog maar zes beo's over is de kans groot dat we er zelf binnenkort ook worden uitgewerkt. Hoe krijgen we vers bloed?
Wat is BEO eigenlijk?
Dreamer, ik heb zo strooien hoed met rietje gemaakt. Verantwoord op alle manieren: bio, handsfree en stijlvol. Wil je d'r eentje?

Spuka, jazeker, maar ik denk dat ik het moet heroverwegen nu ik je verhaal lees. Kan Starshine iets meer vertellen over wat ze doet, dan is de keuze makkelijker. Ik twijfel nu tussen Rainbow Azalea en Opium Cantharelle, misschien kan ik wel een link maken met de grootouders.

Meds, misschien een offer?
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2015 @ 16:09:

Ik vind dat wij Beo's wel behoorlijk uitdunnen. Niet fysiek (in tegendeel) maar vooral in aantal. Hoeveel Beo's lopen er nu nog rond hier? Vijf? Zes? Meer niet. De rest is eruit geschopt/ weggelopen/ weggewerkt. Ik vind dat we hier eens over moeten praten tijdens een retraitre. met nog maar zes beo's over is de kans groot dat we er zelf binnenkort ook worden uitgewerkt. Hoe krijgen we vers bloed?Een aantal jaar geleden hebben we een actie gedaan waardoor de BEO wel wat bekender werd. We hebben toen wat meer openheid gegeven over de BEO leefwijze (o.a. BEO in bed en BEO in de keuken) Helaas kwamen toen ook de leernichten in het clubhuis en toen ging het uiteindelijk mis. Leo vond bewerkt leer toen ineens passen bij de BEO leefstijl en Yette emigreerde naar Nepal met haar Lama's.
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2015 @ 16:09:

Ik vind dat wij Beo's wel behoorlijk uitdunnen. Niet fysiek (in tegendeel) maar vooral in aantal. Hoeveel Beo's lopen er nu nog rond hier? Vijf? Zes? Meer niet. De rest is eruit geschopt/ weggelopen/ weggewerkt. Ik vind dat we hier eens over moeten praten tijdens een retraitre. met nog maar zes beo's over is de kans groot dat we er zelf binnenkort ook worden uitgewerkt. Hoe krijgen we vers bloed?

Ik breek mijn hoofd er al maanden over. Een promotieteam of zoiets dringt zich op.

Dus mensen (geen mannen) vragen 'mag ik u lid maken?'

Mannen vatten dat vaak verkeerd op.

Ik spreek vrouwen in corduroy, met regenpakken, broekrokken (vanzelfsprekend) en gekke fietsmandjes altijd al aan. Maar tot nu toe nog geen nieuwe leden binnen kunnen harken.

Misschien schrikt mijn snor ze af.....
quote:Blondie456 schreef op 27 juli 2015 @ 16:14:

Wat is BEO eigenlijk?Broekrok Er Onder

Wat is BEO eigenlijk?maakt niet uit, meld je aan
quote:lionlily schreef op 27 juli 2015 @ 16:19:

Dreamer, ik heb zo strooien hoed met rietje gemaakt. Verantwoord op alle manieren: bio, handsfree en stijlvol. Wil je d'r eentje?

Spuka, jazeker, maar ik denk dat ik het moet heroverwegen nu ik je verhaal lees. Kan Starshine iets meer vertellen over wat ze doet, dan is de keuze makkelijker. Ik twijfel nu tussen Rainbow Azalea en Opium Cantharelle, misschien kan ik wel een link maken met de grootouders.

Meds, misschien een offer?heb jij nog lammetjes dan?

Wat is BEO eigenlijk?

De BEO is een al stokoud groepje alternatieve dames die de Broekrok terug willen brengen in het straatbeeld.

BEO staat voor 'Broekrok er onder'.

Geen besloten groep of zo. Gewoon een topicje lezen en dan kun je gerust meekletsen.
quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 16:28:

[...]

Ik breek mijn hoofd er al maanden over. Een promotieteam of zoiets dringt zich op.

Ik spreek vrouwen in corduroy, met regenpakken, broekrokken (vanzelfsprekend) en gekke fietsmandjes altijd al aan. Maar tot nu toe nog geen nieuwe leden binnen kunnen harken.

Misschien schrikt mijn snor ze af.....maar hier op het VF weten we natuurlijk niet wat voor types we treffen. Ik denk dat we sowieso meer op de mode-pijler moeten gaan schrijven. Wie opent er even een toppik over knickerbockers terug van weggeweest ofzo
quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 16:28:

[...]

Misschien schrikt mijn snor ze af.....Misschien is het ook weer eens tijd voor een BEOMonde. Het is al zo lang geleden dat we volgens mij de vorige versie als nieuw op de markt kunnen brengen.
quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 16:30:

[...]

De BEO is een al stokoud groepje alternatieve dames die de Broekrok terug willen brengen in het straatbeeld.

BEO staat voor 'Broekrok er onder'.

Geen besloten groep of zo. Gewoon een topicje lezen en dan kun je gerust meekletsen.

af en toe een seminar, webinar of lezing bijwonen.

Je kan geen BEO worden, je bent als BEO geboren. Net als transseksueel
Spuka!

Long time no see!

Hoe was Sierra Leone?!
quote:spuka schreef op 27 juli 2015 @ 16:32:

[...]

Misschien is het ook weer eens tijd voor een BEOMonde. Het is al zo lang geleden dat we volgens mij de vorige versie als nieuw op de markt kunnen brengen.dat succes is gewoon gekopieerd door één of ander flutblad en die heeft er nu succes mee. Ik heb ze aangeklaagd maar geen poot om op te staan omdat ze ipv Beo er Beau van hebben gemaakt.
*Sjamaan meldt zich.*

Ja de juiste naam is echt heel belangrijk. Er wordt vaak maar gemakkelijk over gedaan, hup een top tien naam en klaar, maar echt hoor, je zadelt je kind met een vreselijke toekomst op als je gaat voor de zoveelste Sem of Sophie, dat worden gewoon hele saaie degelijke mensen die 2,1 kinderen nemen, een golden retriever en een huis in een vinexwijk.

Vernoemen kan zeker een optie zijn, want het karakter van de vernoemde (hoeft niet eens per se overleden te zijn) gaat een rol spelen. Let wel even op als de vernoemde een top tien naam heeft. Het beste kun je dan de naam anders spellen zodat het toch weer 'eigen' wordt.

Dus:

We noemen ons kind Sem, vernoemd naar opa Sembertus.

We spellen het als volgt:

Cèèm'm.

Ik zal het even uitleggen als het niet meteen duidelijk is:

C voor e spreek je uit als S

ee met een accent grave heeft een korte klank.

m is gewoon een m dus daarom de apostrof met nog een m om het einde van de naam duidelijk weer te geven.

Simpel toch?

Vernoemen naar voorwerpen of planten kan tricky zijn, want je weet niet altijd goed welke eigenschappen het kind overneemt.\

Een rainbow is kleurrijk en in de lucht dus je kind kan kunstenaar worden of piloot. Je moet beide opties wel aankunnen.

als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Dan is het dus niks voor mij. Toevallig schreef ik gisteren nog in een topic dat ik Belgische vrouwen zo slecht gekleed vind gaan. Daar dragen ze ook nog broekrokken. De broekrok en het krijtjesstreep pak zijn wat mij betreft de grootste modeblunders ooit. Dus ben weer snel weg maar veel plezier voor jullie!
quote:spuka schreef op 27 juli 2015 @ 16:35:

[afbeelding]

prachtige tijden waren dat.

Ik heb hem niet meer, ik had dit tips voor loopse TP's uitgeknipt en in de bench gehangen. Daar is niets meer van over. Lex is er vandoor gegaan met die spread van BGB en dat was mijn Beo monde.

Kan ik nog bestellen ergens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven