Huurtoeslag
dinsdag 28 juli 2015 om 18:58
dinsdag 28 juli 2015 om 19:01
Mensen met een koophuis -en bijbehorende hypotheek neem ik aan- hebben niks te klagen over huurtoeslag. Die worden al ongelooflijk gesubsidieerd met de renteaftrek. En ik kan het weten want ik zit inbetween koophuizen dus heb er zelf ook volop van geprofiteerd en zal dat weer gaan doen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 28 juli 2015 om 19:11
quote:polo1985 schreef op 28 juli 2015 @ 18:58:
Huur 440, huurtoeslag 0.
Ik vind het jaloersmakend dat sommige mensen door niks te doen zo veel aan toeslagen krijgen. Niet dat ik TO nu verwijt, er zijn ook zat mensen die door ziekte niet kunnen werken.
Heb ik het ook over zorgpremie en andere toeslagen.
Je vergeet zomaar dat er ook een grote groep mensen gewoon werkt tegen een laag loon , weleens van het minimumloon gehoord?
Die mensen werken keihard voor weinig , is dat ook jaloersmakend?
Ik vind dat niet jaloersmakend.
Huur 440, huurtoeslag 0.
Ik vind het jaloersmakend dat sommige mensen door niks te doen zo veel aan toeslagen krijgen. Niet dat ik TO nu verwijt, er zijn ook zat mensen die door ziekte niet kunnen werken.
Je vergeet zomaar dat er ook een grote groep mensen gewoon werkt tegen een laag loon , weleens van het minimumloon gehoord?
Die mensen werken keihard voor weinig , is dat ook jaloersmakend?
Ik vind dat niet jaloersmakend.
dinsdag 28 juli 2015 om 19:16
quote:polo1985 schreef op 28 juli 2015 @ 18:58:
Huur 440, huurtoeslag 0.
Jaloersmakend?
Die toeslag krijg je omdat je zo weinig inkomen hebt.
Ik heb liever geen toeslag en fatsoenlijk inkomen.
Huur 440, huurtoeslag 0.
Jaloersmakend?
Die toeslag krijg je omdat je zo weinig inkomen hebt.
Ik heb liever geen toeslag en fatsoenlijk inkomen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.