Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Sterrenbeeld ?
woensdag 10 september 2008 om 15:00
- Leeftijd?
19! whoohoo
- Hoe lang al single?
een uur
- Langste relatie ?
2,5 jaar
- Kortste relatie?
3 maanden
- Regio?
flevoland
- Aan het daten?
nope
5
- Sterrenbeeld ?
vissen
nog niet, zeg!
muziek!! theater, lezen....
19! whoohoo
- Hoe lang al single?
een uur
- Langste relatie ?
2,5 jaar
- Kortste relatie?
3 maanden
- Regio?
flevoland
- Aan het daten?
nope
5
- Sterrenbeeld ?
vissen
nog niet, zeg!
muziek!! theater, lezen....
woensdag 10 september 2008 om 15:13
Aaaaaah, WM, wat leuk!
En nou niet meteen zorgen maken he, gisteren riep je nog zo nuchter 'gewoon vriendschappelijk', en nou meteen in de piepzak? (klinkt wel bekend hoor, ik zou hetzelfde hebben)
Laat het lekker over je heenkomen, geniet, sms hem zoals Xan zegt en vooral: hou ons op de hoogte... willen meegenieten!
En nou niet meteen zorgen maken he, gisteren riep je nog zo nuchter 'gewoon vriendschappelijk', en nou meteen in de piepzak? (klinkt wel bekend hoor, ik zou hetzelfde hebben)
Laat het lekker over je heenkomen, geniet, sms hem zoals Xan zegt en vooral: hou ons op de hoogte... willen meegenieten!
woensdag 10 september 2008 om 15:24
quote:winkelmandje schreef op 10 september 2008 @ 13:53:
[...]
Ik weet niet of hij mij leuk vindt......
Dit ga je tovh niet menen he WM?
Als hij jou nou 3x niets had gevonden had hij
A) het eten niet betaald
was hij niet mee naar binnen gegaan
C) was hij niet gaan knuffelen op de bank
D)was hij niet gaan zoenen
E) was hij zeker de "rest"ook niet gaan doen
F) was hij niet blijven slapen.
Het enige wat je niet weet is of jij je meer dan leuk vind, en echt daar kom je maar op 1 manier achter!
Bellen en gewoon nog een keer afspreken.
Want het KAN natuurlijk ook gewoon zo zijn dat hij gewoon ff lekker tegen een lekker wijf aan wilde liggen vanacht.
Wat zegt je gevoel?
(op 1 of andere manier voel je het zelf toch altije wel een beetje aan)
Ja Xan, vinnut echt leuk dat er hier ook een man schrijft (excuus...mannen schrijven)
*SD doet dansje omdat Xan gewoon lekker op het Singles topic blijft schrijven*
[...]
Ik weet niet of hij mij leuk vindt......
Dit ga je tovh niet menen he WM?
Als hij jou nou 3x niets had gevonden had hij
A) het eten niet betaald
C) was hij niet gaan knuffelen op de bank
D)was hij niet gaan zoenen
E) was hij zeker de "rest"ook niet gaan doen
F) was hij niet blijven slapen.
Het enige wat je niet weet is of jij je meer dan leuk vind, en echt daar kom je maar op 1 manier achter!
Bellen en gewoon nog een keer afspreken.
Want het KAN natuurlijk ook gewoon zo zijn dat hij gewoon ff lekker tegen een lekker wijf aan wilde liggen vanacht.
Wat zegt je gevoel?
(op 1 of andere manier voel je het zelf toch altije wel een beetje aan)
Ja Xan, vinnut echt leuk dat er hier ook een man schrijft (excuus...mannen schrijven)
*SD doet dansje omdat Xan gewoon lekker op het Singles topic blijft schrijven*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 september 2008 om 15:25
woensdag 10 september 2008 om 15:27
quote:Mystic1989 schreef op 10 september 2008 @ 15:00:
- Leeftijd?
19! whoohoo
- Hoe lang al single?
een uur
- Langste relatie ?
2,5 jaar
- Kortste relatie?
3 maanden
- Regio?
flevoland
- Aan het daten?
nope
5
- Sterrenbeeld ?
vissen
nog niet, zeg!
muziek!! theater, lezen....Hoi! WELKOM!!!! Geniet hier van het wel en wee van de (niet) single en schrijf lekker vann je af....
- Leeftijd?
19! whoohoo
- Hoe lang al single?
een uur
- Langste relatie ?
2,5 jaar
- Kortste relatie?
3 maanden
- Regio?
flevoland
- Aan het daten?
nope
5
- Sterrenbeeld ?
vissen
nog niet, zeg!
muziek!! theater, lezen....Hoi! WELKOM!!!! Geniet hier van het wel en wee van de (niet) single en schrijf lekker vann je af....
woensdag 10 september 2008 om 15:35
woensdag 10 september 2008 om 15:49
Is niet zo moeilijk hoor, ik werk sneller dan dat er patienten gepland staan
(m.a.w.ik raffel mijn patienten af om hier te kunnen forummen)
Xan, ik oeffen eerst de Xannendans vanavond even op de overbuurman, want ook die verwacht weer een balkon scene vanavond en als hij in de smaak valt kom ik hem natuurlijk voor jullie beide dansen
*SD ziet ineens HEERLIJKE hartige taarten van Prinses voorbij schieten in haar hoofd*
Xan, ik oeffen eerst de Xannendans vanavond even op de overbuurman, want ook die verwacht weer een balkon scene vanavond en als hij in de smaak valt kom ik hem natuurlijk voor jullie beide dansen
*SD ziet ineens HEERLIJKE hartige taarten van Prinses voorbij schieten in haar hoofd*
woensdag 10 september 2008 om 16:18
Komt ook even onder werktijd binnen vallen!
Wordt helemaal vrolijk van het verhaal van WM!!!
En nog meer nieuwelingen, welkom!
Prinses; lief dat je ff naar me vroeg nog. Onderbuikkriebels zijn wel redelijk weg gelukkig. Heb mezelf even een tik op mijn vingers gegeven dat ik angstgevoelens die door ex komen niet op LJ mag projecteren.
En vandaag gesprek gehad op het werk en aangegeven dat ik 1 van de 2 werksoorten die ik doe minder leuk vind. Was mijn coördinator blij mee, want die wil me meer op de andere werksoort hebben (die ik dus leuker vind) en heeft dan nog een argument voor de baas. Ook staat er schijnbaar een nieuw pand op de planning en toen ik aangaf dat ik daar wel kartrekker zou willen zijn (evt, miss, als jullie.... enz) werd dat goed ontvangen (behalve dan dat ik op mijn kop kreeg dat ik wat assertiever moet zijn; duidelijker aangeven wat ik wel en niet leuk vind en waar ik heen wil.
Maar goed, daardoor neemt werkstress ook wat af, omdat er nu wrs toch 'verbeteringen' in de planning zitten.
Moet nu tot 18.00 uur en vanavond lekker niks gepland (LJ valt tegenwoordig al onder de noemer niks ). Morgen wordt het 27 graden hier trouwens!!! En ga va een uur of vier naar de sauna, dus hoop dat we nog buiten in de zon kunnen liggen (want 's avonds onweer voorspeld...)
Wordt helemaal vrolijk van het verhaal van WM!!!
En nog meer nieuwelingen, welkom!
Prinses; lief dat je ff naar me vroeg nog. Onderbuikkriebels zijn wel redelijk weg gelukkig. Heb mezelf even een tik op mijn vingers gegeven dat ik angstgevoelens die door ex komen niet op LJ mag projecteren.
En vandaag gesprek gehad op het werk en aangegeven dat ik 1 van de 2 werksoorten die ik doe minder leuk vind. Was mijn coördinator blij mee, want die wil me meer op de andere werksoort hebben (die ik dus leuker vind) en heeft dan nog een argument voor de baas. Ook staat er schijnbaar een nieuw pand op de planning en toen ik aangaf dat ik daar wel kartrekker zou willen zijn (evt, miss, als jullie.... enz) werd dat goed ontvangen (behalve dan dat ik op mijn kop kreeg dat ik wat assertiever moet zijn; duidelijker aangeven wat ik wel en niet leuk vind en waar ik heen wil.
Maar goed, daardoor neemt werkstress ook wat af, omdat er nu wrs toch 'verbeteringen' in de planning zitten.
Moet nu tot 18.00 uur en vanavond lekker niks gepland (LJ valt tegenwoordig al onder de noemer niks ). Morgen wordt het 27 graden hier trouwens!!! En ga va een uur of vier naar de sauna, dus hoop dat we nog buiten in de zon kunnen liggen (want 's avonds onweer voorspeld...)
woensdag 10 september 2008 om 16:45
Ik ben wel een sms-erd, maar dat komt vooral omdat ik vaak veeels te verlegen ben om te bellen!
Vaak schiet smsen inderdaad niet op, zorgt voor verwarring, of zenuwachtig gewacht op antwoord... bah. Moz moet gewoon meer ballen kweken! (en even iemand regelen waar ik dat op kan oefenen natuurlijk... ) *blatert even terug in dit topic voor geschikte buurjongens/vrienden/broers uit de etalage... *
Vaak schiet smsen inderdaad niet op, zorgt voor verwarring, of zenuwachtig gewacht op antwoord... bah. Moz moet gewoon meer ballen kweken! (en even iemand regelen waar ik dat op kan oefenen natuurlijk... ) *blatert even terug in dit topic voor geschikte buurjongens/vrienden/broers uit de etalage... *
woensdag 10 september 2008 om 16:46
quote:Summerdance schreef op 10 september 2008 @ 15:49:
*SD ziet ineens HEERLIJKE hartige taarten van Prinses voorbij schieten in haar hoofd**wil liever geen patient zijn bij SD, en heeft in de gaten hoe SD zichzelf heel sniekie uitnodigt om hartige taart van Prinses te komen eten*
*SD ziet ineens HEERLIJKE hartige taarten van Prinses voorbij schieten in haar hoofd**wil liever geen patient zijn bij SD, en heeft in de gaten hoe SD zichzelf heel sniekie uitnodigt om hartige taart van Prinses te komen eten*
woensdag 10 september 2008 om 16:50
Mozza; ik ben ook niet zo'n bellerd hoor, eigenlijk in het algemeen los ik alles al liever via de mail, sms of gewoon persoonlijk op. Maar, oefening baart wel kunst moet ik zeggen. Toen ik een aantal jaar geleden voor mijn werk ineens veel moest gaan bellen was dat even slikken, maar hoe meer je het doet hoe minder eng dat het wordt. Tja en dat LJ absoluut geen sms-er is, is ook wel goed voor mijn belmoed
SD gaat vanavond hartige taart eten bij Prinses en Xan???
Ik heb gisteren van mijn ma een bakje kant en klare spaghetti in mijn handen gedrukt gekregen, denk dat ik die vanavond maar eens in de magnetron gooi...
SD gaat vanavond hartige taart eten bij Prinses en Xan???
Ik heb gisteren van mijn ma een bakje kant en klare spaghetti in mijn handen gedrukt gekregen, denk dat ik die vanavond maar eens in de magnetron gooi...
woensdag 10 september 2008 om 17:21
quote:Halvemaan schreef op 10 september 2008 @ 16:50:
bsoluut geen sms-er is, is ook wel goed voor mijn belmoed
SD gaat vanavond hartige taart eten bij Prinses en Xan???.
Neuh....moet daar eerst een dansje voor
oeffenen
Bijna Xan, ff SUmmerhond uitlaten en dan ga ik repeteren op het balkon
Enne.....tis hastikke leuk om bij mij patient te zijn
Geen gaatjes garantie!
(anders moet ik behandelen en schiet het forummen erbij in!
Kwestie van prioriteiten stellen..
bsoluut geen sms-er is, is ook wel goed voor mijn belmoed
SD gaat vanavond hartige taart eten bij Prinses en Xan???.
Neuh....moet daar eerst een dansje voor
oeffenen
Bijna Xan, ff SUmmerhond uitlaten en dan ga ik repeteren op het balkon
Enne.....tis hastikke leuk om bij mij patient te zijn
Geen gaatjes garantie!
(anders moet ik behandelen en schiet het forummen erbij in!
Kwestie van prioriteiten stellen..
woensdag 10 september 2008 om 18:03
woensdag 10 september 2008 om 18:17
quote:Summerdance schreef op 10 september 2008 @ 15:24:
[/i]Mooie boel is me dat SD ! Gisteren wilde je nog een move op me maken (heb errug onrustig geslapen van het idee alleen al ... ) en vandaag ben je alweer bijna vergeten dat ik ook nog besta !
[/i]Mooie boel is me dat SD ! Gisteren wilde je nog een move op me maken (heb errug onrustig geslapen van het idee alleen al ... ) en vandaag ben je alweer bijna vergeten dat ik ook nog besta !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 10 september 2008 om 18:22
Nee nee, DS, hoe kan je dat nou denken
Vanaf het moment dat ik hier kwam binnenvallen staan al mijn pijlen op jou gericht...
Maar of ik kan niet schieten, of je ziet me gewoon niet staan.
*SD besluit het cursusboek paaldansen en flirten voor beginners maar weer eens uit de kast te halen*
Zeg DS, beschikt u over een paal thuis?
*SD ziet dat het er schunniger staat dan dat ze eigenlijk bedoeld*
Vanaf het moment dat ik hier kwam binnenvallen staan al mijn pijlen op jou gericht...
Maar of ik kan niet schieten, of je ziet me gewoon niet staan.
*SD besluit het cursusboek paaldansen en flirten voor beginners maar weer eens uit de kast te halen*
Zeg DS, beschikt u over een paal thuis?
*SD ziet dat het er schunniger staat dan dat ze eigenlijk bedoeld*
woensdag 10 september 2008 om 18:45
Bij deze meld ik me aan,
- Leeftijd?
25
- Hoe lang al single?
sinds 22 juni
- Langste relatie ?
2 jaar 5 maanden
- Kortste relatie?
2 jaar 3 maanden
- Regio?
randstad
- Aan het daten?
yep
7
- Sterrenbeeld ?
stier
geen kinderen wel wens, over een jaar of wat
- Hobby's (speciaal voor Q)[/fgcolor][/quote]
films kijken, internetten, lezen, puzzelen, fietsen
- Leeftijd?
25
- Hoe lang al single?
sinds 22 juni
- Langste relatie ?
2 jaar 5 maanden
- Kortste relatie?
2 jaar 3 maanden
- Regio?
randstad
- Aan het daten?
yep
7
- Sterrenbeeld ?
stier
geen kinderen wel wens, over een jaar of wat
- Hobby's (speciaal voor Q)[/fgcolor][/quote]
films kijken, internetten, lezen, puzzelen, fietsen