Politie agent bedanken
woensdag 29 juli 2015 om 16:19
woensdag 29 juli 2015 om 16:21
woensdag 29 juli 2015 om 16:23
woensdag 29 juli 2015 om 16:24
Als je hem ter plekke al bedankt hebt, is nog een keer extra bedanken echt niet nodig. Al kan een kaartje natuurlijk geen kwaad, dat is wel aardig. Een taart of ander cadeau zou ik niet doen. Vind het wat overdreven en ik weet ook niet of agenten dat wel aan mogen nemen eigenlijk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 29 juli 2015 om 16:25
quote:ainne schreef op 29 juli 2015 @ 16:19:
Welnee, je had toch al bedankt gezegd, da's goed zo hoor.
Dit.
Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.
Welnee, je had toch al bedankt gezegd, da's goed zo hoor.
Dit.
Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.
Shoot first, ask questions later!
woensdag 29 juli 2015 om 16:28
Ik denk dat ze een zelfgebakken taart niet opeten hoor. Genoeg gekken op deze wereld die daar wat raars mee uithalen. Ik werkte ooit bij een bedrijf waar we ook taarten kregen als dankje van klanten. Omdat er ooit eens mee was gesjoemeld en het halve bedrijf ziekbwers gingen die taarten vanaf dat moment ongegeten de prullenbak in.
woensdag 29 juli 2015 om 16:28
quote:redbuIIetje schreef op 29 juli 2015 @ 16:25:
[...]
Dit.
Uuuuh, ze had geen vervoer meer door de actie van de chauffeur.
De politie deed wat ze moest doen.
[...]
Dit.
Uuuuh, ze had geen vervoer meer door de actie van de chauffeur.
De politie deed wat ze moest doen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 29 juli 2015 om 16:30
Als je het zelf wil zeker doen, het is niet nodig en hoeft niet. Alleen hij zal het zeker waarderen en ik denk dat de collega's het ook leuk vinden dat dit soort dingen erg gewaardeerd worden, net dat beetje extra doen in je werk. Stom zullen ze het zeker niet vinden. Ik heb wel eens een bloemetje naar de dierenarts gebracht die heel goed voor onze toen inmiddels overleden kat hadden gezorgd en mijn vriend een keer een taartje (gewoon van de supermarkt) toen een drukker binnen 24 bedrukte shirts kon leveren nadat een ander er na 2 weken bleek niks aan gedaan te hebben. Werd beide keren leuk ontvangen, kost niet veel en vind het heel fijn als iemand net dat beetje extra voor je doet.
woensdag 29 juli 2015 om 16:31
quote:redbuIIetje schreef op 29 juli 2015 @ 16:25:
[...]
Dit.
Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.Nee hoor, het is door de actie van de kennis (niet betalen van boetes) dat TO geen vervoer meer had. Politie is niet de veroorzaker hier.
[...]
Dit.
Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.Nee hoor, het is door de actie van de kennis (niet betalen van boetes) dat TO geen vervoer meer had. Politie is niet de veroorzaker hier.
woensdag 29 juli 2015 om 16:32
quote:MinionX schreef op 29 juli 2015 @ 16:26:
[...]
Oja dat is een goede. Ik werk zelf bij een overheid en wij mogen ook niets aannemen.Zit daar niet een grens aan? Verschilt waarschijnlijk per organisatie maar bij ons was er een grens van ¤25,-. Als het daarboven ging moest je het overleggen met je leidinggevende of delen met je collega's. Kan prima met een taart lijkt me. Maar imo is een taart wel wat veel van het goede ja.
[...]
Oja dat is een goede. Ik werk zelf bij een overheid en wij mogen ook niets aannemen.Zit daar niet een grens aan? Verschilt waarschijnlijk per organisatie maar bij ons was er een grens van ¤25,-. Als het daarboven ging moest je het overleggen met je leidinggevende of delen met je collega's. Kan prima met een taart lijkt me. Maar imo is een taart wel wat veel van het goede ja.
woensdag 29 juli 2015 om 16:34