Politie agent bedanken

29-07-2015 16:14 52 berichten
poef

Bedanken

Totaal aantal stemmen: 49

Ja (73%)
Nee (27%)
Alle reacties Link kopieren
Ja, waarom niet? Een beetje dankbaarheid uiten op een leuke manier kan geen kwaad. Daar is toch al te weinig van (is mijn bescheiden mening )
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
Stuur een slagroomtaart naar het bureau.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Moet je wel een vijl in de cake meebakken he?

Ik vind het niet nodig om hem nogmaal te bedanken, maar als je het wel doet, wordt het vast gewaardeerd. Beide opties zijn dus ok.
Natuurlijk gewoon doen! Het was een sympathieke actie van de agent en een oprecht gebaar van jouw kant is niet nodig, maar zal wel heel erg gewaardeerd worden
Welnee, je had toch al bedankt gezegd, da's goed zo hoor.
Nee, dat is niet stom. Je poll is dat wel, want het is onduidelijk of je moet antwoorden op je vraag "is het stom om die agent achteraf nogmaals te bedanken?" of op de titel van de poll "bedanken?". In het eerste geval nee, in het 2e geval ja.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Laat wat bezorgen op het betreffende bureau.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Weet je, politiemensen zijn ook maar mensen en krijgen ongelooflijk veel shit over zich heen. Ik weet zeker dat ze het erg op prijs stellen. En er zal zeker op positieve manier door hen over gepraat worden. Dus gewoon doen.
Als je het leuk vind om te doen, gewoon doen!

Je kunt ook een tweet of facebook bericht naar het betreffende bureau/de betreffende politieregio sturen.

Zijn ze ook altijd blij mee, om publiek in het zonnetje te worden gezet, zeker in deze tijd met alle kritiek op de politie.
Ja, hartstikke lief om te doen! En vinden ze vast leuk.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Ja. Doen.

Een geliefde van mij heeft laatst na een iets heftigere gebeurtenis de hulpverleners later nog gesproken om te bedanken en dat werd enorm op prijs gesteld.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Moet niet, maar ik merk in mijn eigen werk wel dat ik bedankjes (en dat hoeft dan niet eens een cake te zijn of een kaartje, een mailtje kan ook al heel veel doen) meer op prijs stel dan ik gedacht zou hebben. Ik zou het zeker doen, dus!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Als je hem ter plekke al bedankt hebt, is nog een keer extra bedanken echt niet nodig. Al kan een kaartje natuurlijk geen kwaad, dat is wel aardig. Een taart of ander cadeau zou ik niet doen. Vind het wat overdreven en ik weet ook niet of agenten dat wel aan mogen nemen eigenlijk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
quote:ainne schreef op 29 juli 2015 @ 16:19:

Welnee, je had toch al bedankt gezegd, da's goed zo hoor.

Dit.

Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.
Shoot first, ask questions later!
.
Ik denk dat ze een zelfgebakken taart niet opeten hoor. Genoeg gekken op deze wereld die daar wat raars mee uithalen. Ik werkte ooit bij een bedrijf waar we ook taarten kregen als dankje van klanten. Omdat er ooit eens mee was gesjoemeld en het halve bedrijf ziekbwers gingen die taarten vanaf dat moment ongegeten de prullenbak in.
quote:redbuIIetje schreef op 29 juli 2015 @ 16:25:

[...]

Dit.

Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.

Uuuuh, ze had geen vervoer meer door de actie van de chauffeur.

De politie deed wat ze moest doen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Als je het zelf wil zeker doen, het is niet nodig en hoeft niet. Alleen hij zal het zeker waarderen en ik denk dat de collega's het ook leuk vinden dat dit soort dingen erg gewaardeerd worden, net dat beetje extra doen in je werk. Stom zullen ze het zeker niet vinden. Ik heb wel eens een bloemetje naar de dierenarts gebracht die heel goed voor onze toen inmiddels overleden kat hadden gezorgd en mijn vriend een keer een taartje (gewoon van de supermarkt) toen een drukker binnen 24 bedrukte shirts kon leveren nadat een ander er na 2 weken bleek niks aan gedaan te hebben. Werd beide keren leuk ontvangen, kost niet veel en vind het heel fijn als iemand net dat beetje extra voor je doet.
quote:redbuIIetje schreef op 29 juli 2015 @ 16:25:

[...]

Dit.

Door die actie van de politie had jij geen vervoer meer, dus niet meer dan netjes dat hij je heeft thuisgebracht. En je hebt al bedankt gezegd, dus da's voldoende.Nee hoor, het is door de actie van de kennis (niet betalen van boetes) dat TO geen vervoer meer had. Politie is niet de veroorzaker hier.
.
quote:MinionX schreef op 29 juli 2015 @ 16:26:

[...]

Oja dat is een goede. Ik werk zelf bij een overheid en wij mogen ook niets aannemen.Zit daar niet een grens aan? Verschilt waarschijnlijk per organisatie maar bij ons was er een grens van ¤25,-. Als het daarboven ging moest je het overleggen met je leidinggevende of delen met je collega's. Kan prima met een taart lijkt me. Maar imo is een taart wel wat veel van het goede ja.
Ze hoeven je echt niet thuis te brengen, hoog uit naar een plek waar je veilig weer opgepikt kan worden door een vriend of taxi (bv aan de kant van de snelweg is even naar het tankstation brengen). Dat ze het dan toch doen is erg vriendelijk van die agenten.
Ik zou het gewoon doen! Een bloemetje en een kaartje. Iets anders zullen ze niet aannemen denk ik. Politie agenten krijgen heel veel over zich heen tijdens hun werk dus een mooi gebaar zou denk ik wel gewaardeerd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven