Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 10 september 2008 om 20:53
woensdag 10 september 2008 om 20:53
woensdag 10 september 2008 om 20:54
* Zet een romantisch muziekje op, neemt SD in zijn armen en zweeft met haar over de dansvloer .... frommelt haar een briefje in haar hand met zijn supersonisch geheime persoonlijke telefoonnummer *
zwaait ff naar Prinses, naar Dushi en naar de andere single ladies
zwaait ff naar Prinses, naar Dushi en naar de andere single ladies
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 10 september 2008 om 21:00
Ing...miss stuur ik zo nog wel een sms (ben toch meer een smser....verlegen muts op sommige punten! )
SD.....Tsja ik denk diep van binnen wel dat het niets wordt. Komt ook door de gesprekken die we hebben gevoerd gister. Of ik daar echt heel verdrietig van wordt...is een groot woord. Ik zou het wel erg jammer vinden. Hij is nou echt zo'n leuke kerel! Hij is van mijn lengte, leuke kop, kleed zich (erg) leuk, lekkere babbelaar, houdt van feestjes en van dingen ondernemen. Hij is gewoon leuk.
Daarbij komt (zoals ik al eerder heb gemeld) dat ik echt wel klaar ben voor de liefde. Heb daar zo'n zin in!
Ik vind de leuke mannen schaars....normaal heb ik er altijd wel op aan te merken (like TCK) maar hij....tsja nog geen minpunten gezien.....
Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.....
SD.....Tsja ik denk diep van binnen wel dat het niets wordt. Komt ook door de gesprekken die we hebben gevoerd gister. Of ik daar echt heel verdrietig van wordt...is een groot woord. Ik zou het wel erg jammer vinden. Hij is nou echt zo'n leuke kerel! Hij is van mijn lengte, leuke kop, kleed zich (erg) leuk, lekkere babbelaar, houdt van feestjes en van dingen ondernemen. Hij is gewoon leuk.
Daarbij komt (zoals ik al eerder heb gemeld) dat ik echt wel klaar ben voor de liefde. Heb daar zo'n zin in!
Ik vind de leuke mannen schaars....normaal heb ik er altijd wel op aan te merken (like TCK) maar hij....tsja nog geen minpunten gezien.....
Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.....
woensdag 10 september 2008 om 21:04
Ah WM.. lastig. Kan me voorstellen dat je ervan baalt!
Ik zou even wachten met een sms sturen, (ben ook geen bel-heldin) hij heeft 'm vast ontvangen en kan wat terug sturen als hij wil, maar wellicht is hij gewoon druk ofzo.
Mannen, zucht..
(Sorry, aanwezige mannen. Bedoel het meer als uitdrukking, niet generaliserend..)
Ik zou even wachten met een sms sturen, (ben ook geen bel-heldin) hij heeft 'm vast ontvangen en kan wat terug sturen als hij wil, maar wellicht is hij gewoon druk ofzo.
Mannen, zucht..
(Sorry, aanwezige mannen. Bedoel het meer als uitdrukking, niet generaliserend..)
woensdag 10 september 2008 om 21:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 september 2008 @ 21:02:
Dat zou jammer zijn WM. Wat is er dan naar voren gekomen in die gesprekken wat maakt dat je denkt dat het niets wordt?
Mmm.....ik kom altijd mannen tegen die net uit een relatie komen Hij is nu ruim 4 mnd vrijgezel...leeft er aardig op los....genoeg aandacht van andere dames (tsja hij is ook gewoon aantrekkelijk) Dus tsja....of ie dan ineens de kriebels van mij krijgt?
Dit was mijn bedoeling ook niet...maar merkte gisteravond al dat het mij meer deed dan dat het mijn bedoeling was
Dat zou jammer zijn WM. Wat is er dan naar voren gekomen in die gesprekken wat maakt dat je denkt dat het niets wordt?
Mmm.....ik kom altijd mannen tegen die net uit een relatie komen Hij is nu ruim 4 mnd vrijgezel...leeft er aardig op los....genoeg aandacht van andere dames (tsja hij is ook gewoon aantrekkelijk) Dus tsja....of ie dan ineens de kriebels van mij krijgt?
Dit was mijn bedoeling ook niet...maar merkte gisteravond al dat het mij meer deed dan dat het mijn bedoeling was
woensdag 10 september 2008 om 21:07
quote:Inq82 schreef op 10 september 2008 @ 21:04:
Mannen, zucht..
Zou gewoon een grappige sms worden hoor....maar ik wacht er wel mee
Mannen, zucht..
Zou gewoon een grappige sms worden hoor....maar ik wacht er wel mee
woensdag 10 september 2008 om 21:11
Als het een grappige sms is, zou ik hem wel sturen. Als hij dan niets terug stuurt, weet je ook genoeg. En dat weet je het nog meteen vandaag, ben je daar vanaf..
Maar misschien kan je ook, toch maar misschien, even bellen, want dan weet je het direct en ben je uit de onzekerheid.
*Realiseert zich dat ze een verwarrende adviseur is in deze..*
Maar misschien kan je ook, toch maar misschien, even bellen, want dan weet je het direct en ben je uit de onzekerheid.
*Realiseert zich dat ze een verwarrende adviseur is in deze..*
woensdag 10 september 2008 om 21:16
woensdag 10 september 2008 om 21:20
quote:Inq82 schreef op 10 september 2008 @ 21:04:
Mannen, zucht..
Oe Inq, ik ben het hier dus ff helemaal niet mee eens!
Als je iemand leuk vind het je altijd tijd om te smssen
Kom op zeg, hoe lang duurt een sms versturen?
10 seconden???
WM bel heb gewoon, zeg dat je geweldige avond hebt gehad en dat je het graag nog een keer over wil doen.
Hoor je daar niets op dan weet je toch genoeg!!!
Luisteren naar je gevoel
Als je gevoel zegt bellen,smssen moet je dat doen
Vind hij je dat claimerig op opdringerig dan past hij ook niet bij je
Je moet jezelf niet anders voor doen dan dat je bent, dat gaat je anders in een relatie ook opbreken...(sprak de ervaringsdeskundige)
Mannen, zucht..
Oe Inq, ik ben het hier dus ff helemaal niet mee eens!
Als je iemand leuk vind het je altijd tijd om te smssen
Kom op zeg, hoe lang duurt een sms versturen?
10 seconden???
WM bel heb gewoon, zeg dat je geweldige avond hebt gehad en dat je het graag nog een keer over wil doen.
Hoor je daar niets op dan weet je toch genoeg!!!
Luisteren naar je gevoel
Als je gevoel zegt bellen,smssen moet je dat doen
Vind hij je dat claimerig op opdringerig dan past hij ook niet bij je
Je moet jezelf niet anders voor doen dan dat je bent, dat gaat je anders in een relatie ook opbreken...(sprak de ervaringsdeskundige)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!