Good Luck!
woensdag 10 september 2008 om 20:03
woensdag 10 september 2008 om 21:28
Ik hoop maar steeds dat het door het afkicken komt. Ik ga vannacht maar op een matrasje naast het ventje liggen. Ik ben best wel een beetje bang ja. Ik vind het ook wel moeilijk dat hij het nu zomaar overdag krijgt ipv in zijn veilige bedje. Toevallig zat hij beide keren, maar ik weet ook niet of hij zou omvallen dan ofzo, omdat zijn rechterbeentje ook introk vanmiddag.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 10 september 2008 om 22:03
Jaaahh na een supersnelle bevalling van minder dan 4 uurtjes ben ik om 17.16 uur bevallen van een mooie zoon Robin!!!
Het was heel heftig en supersnel. De vk kwam en ik had al volledige ontsluiting dus ik mocht niet meer naar het ziekenhuis. Na 10 minuten persen was hij er dan. 4160 gr.
60 gr minder dan zn broer!! Ik had een halve kilo meer verwacht!
Drinken doet ie al heel goed en hij ligt nu naast me te slapen!
Wat een groot wonder toch weer!
Het was heel heftig en supersnel. De vk kwam en ik had al volledige ontsluiting dus ik mocht niet meer naar het ziekenhuis. Na 10 minuten persen was hij er dan. 4160 gr.
60 gr minder dan zn broer!! Ik had een halve kilo meer verwacht!
Drinken doet ie al heel goed en hij ligt nu naast me te slapen!
Wat een groot wonder toch weer!
woensdag 10 september 2008 om 22:22
Ohhh Naatie, gefeliciteerd, wat een supersnelle bevalling zeg. Je klinkt heel fit en relaxt, klopt dat? Wat mooi, dat 'ie nu naast je ligt te slapen, heb er helemaal een brok van in m'n keel. Jeetje, volgens mij heeft nog nooit iemand zo snel na de bevalling alweer gepost!
Enne, wat een mooi naam! Mijn broer(tje) heet ook Robin!
Enne, wat een mooi naam! Mijn broer(tje) heet ook Robin!
woensdag 10 september 2008 om 22:23
Joehoeoeoeheooehoeoehoeheoeh!!!
Van harte gefeliciteerd Naat!!! De tribune was nog geeneens gevuld
Geweldig, een zoon erbij. En wat top dat je je hier meteen meldt. Heerlijk zeg, dat het zo goed gegaan is. Ooooh, kippenvel!!!!!!
Geniet geniet geniet geniet.
Kus kus en hoe vond Tobias het of heeft hij Robin nog niet gezien?
Leuk ook, Tobias en Robin. Klinkt goed samen
Van harte gefeliciteerd Naat!!! De tribune was nog geeneens gevuld
Geweldig, een zoon erbij. En wat top dat je je hier meteen meldt. Heerlijk zeg, dat het zo goed gegaan is. Ooooh, kippenvel!!!!!!
Geniet geniet geniet geniet.
Kus kus en hoe vond Tobias het of heeft hij Robin nog niet gezien?
Leuk ook, Tobias en Robin. Klinkt goed samen
woensdag 10 september 2008 om 22:31
donderdag 11 september 2008 om 09:09
Wow Naatie, wat een snelle bevalling!! En geweldig, 2 ventjes. Gefeliciteerd!!
Mal, ik hoop net als iedereen dat het van het afbouwen komt. Hoelang kan dat duren, of kunnen ze daar niks over zeggen?
Ik heb zondagavond weer eens een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht samen met jongste zoon. Hij kreeg om 19 uur een koortsstuip, doodeng! Om 19.25 waren we bij de huisartsenpost, omdat het toen al langer dan 20 minuten duurde en hij blauw aanliep moesten we naar de eerste hulp. Hij heeft wel eerst nog stesolid (valium) gekregen bij de HAP en toen meteen door naar het ziekenhuis (zit ernaast). Daar hebben ze hem meteen weer aan de monitor gelegd, z'n saturatie was maar 66%, dus hij kreeg ook zuurstof. Hij heeft daar nog een portie valium gehad enuiteindelijk kwam hij na een uur weer bij. Hij moest nog wel een nachtje aan de monitor in het ziekenhuis blijven en maandag heeft hij voor de zekerheid nog een EEG gehad, die was gelukkig goed. Weer een lekker weekend gehad dus...
Ga me weer even met m'n veeleisende mannetjes bezig houden. Hebben jullie daar geen last van? Die van mij willen altijd aandacht als ik net even wat voor mezelf wil doen
Mal, ik hoop net als iedereen dat het van het afbouwen komt. Hoelang kan dat duren, of kunnen ze daar niks over zeggen?
Ik heb zondagavond weer eens een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht samen met jongste zoon. Hij kreeg om 19 uur een koortsstuip, doodeng! Om 19.25 waren we bij de huisartsenpost, omdat het toen al langer dan 20 minuten duurde en hij blauw aanliep moesten we naar de eerste hulp. Hij heeft wel eerst nog stesolid (valium) gekregen bij de HAP en toen meteen door naar het ziekenhuis (zit ernaast). Daar hebben ze hem meteen weer aan de monitor gelegd, z'n saturatie was maar 66%, dus hij kreeg ook zuurstof. Hij heeft daar nog een portie valium gehad enuiteindelijk kwam hij na een uur weer bij. Hij moest nog wel een nachtje aan de monitor in het ziekenhuis blijven en maandag heeft hij voor de zekerheid nog een EEG gehad, die was gelukkig goed. Weer een lekker weekend gehad dus...
Ga me weer even met m'n veeleisende mannetjes bezig houden. Hebben jullie daar geen last van? Die van mij willen altijd aandacht als ik net even wat voor mezelf wil doen
donderdag 11 september 2008 om 09:35
donderdag 11 september 2008 om 09:46
donderdag 11 september 2008 om 09:57
Zo, mag ik even opscheppen over mijn geweldige zoon?
Tandarts gaf weer aan dat de speen nu eigenlijk echt weg moet, ook al heeft hij hem alleen maar bij slaapjes, het is nu mooi geweest. Dus we hebben hard geslikt en zijn gisteren naar Bart Smit geweest en Ties heeft voor zijn 2 speentjes een trekker uitgezocht. (Mevrouw keek erg vies en raar toen hij de 2 speentjes op de balie legde, maar na wat vrij uitgebreide uitleg snapte ze het... ) Middagslaapje ging dus niet. Huilen, verdrietig en dus niet geslapen. Goed. 's avonds nieuwe ronde nieuwe kansen. En wat doet mijn mannetje? Na wat verdriet tijdens het ritueel gaat hij gewoon slapen! Geen kik! Vannacht een keer wakker maar na 10 minuutjes praten ging hij wederom gewoon slapen.
Ik ben he-le-maal trots!!!
Tandarts gaf weer aan dat de speen nu eigenlijk echt weg moet, ook al heeft hij hem alleen maar bij slaapjes, het is nu mooi geweest. Dus we hebben hard geslikt en zijn gisteren naar Bart Smit geweest en Ties heeft voor zijn 2 speentjes een trekker uitgezocht. (Mevrouw keek erg vies en raar toen hij de 2 speentjes op de balie legde, maar na wat vrij uitgebreide uitleg snapte ze het... ) Middagslaapje ging dus niet. Huilen, verdrietig en dus niet geslapen. Goed. 's avonds nieuwe ronde nieuwe kansen. En wat doet mijn mannetje? Na wat verdriet tijdens het ritueel gaat hij gewoon slapen! Geen kik! Vannacht een keer wakker maar na 10 minuutjes praten ging hij wederom gewoon slapen.
Ik ben he-le-maal trots!!!
donderdag 11 september 2008 om 09:58
Mamax, wat een schrik zeg. Jullie hebben je portie ziekenhuis nou ook wel gehad he. Bah. Een dikke knuffel voor jou.
Mal, hebben jullie een rustige nacht gehad? Ook voor jullie heel veel sterkte en een extra dikke knuffel voor jou meis.
Naatie, hoe is jullie eerste nachtje als gezin-met-twee-kinders verlopen? En ook ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe Tobias het allemaal vindt!
Nou, gelukkig mooi weer vandaag - hier althans. We gaan er eens op uit.
Mal, hebben jullie een rustige nacht gehad? Ook voor jullie heel veel sterkte en een extra dikke knuffel voor jou meis.
Naatie, hoe is jullie eerste nachtje als gezin-met-twee-kinders verlopen? En ook ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe Tobias het allemaal vindt!
Nou, gelukkig mooi weer vandaag - hier althans. We gaan er eens op uit.
donderdag 11 september 2008 om 09:59
O wauw Bridges, geweldig! Wat stoer zeg, hihi. Ik denk wel eens, ouders maken soms een big deal van iets dat het voor kabouter helemaal niet is (maar wel wordt omdat pa en ma er zo hysterisch over doen ). Maar waarschijnlijk is dat projectie, haha (Mare thuis nog steeds aan de speen terwijl ze er op het kdv niet naar taalt, rara hoe kan dat.. )...