VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe

Schurkje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
Wat lief van je, dank je wel vrolijk ! Grappig, die Nijn had Schurk op zijn taart.

Verder even weinig te melden, ben moe na een paar drukke dagen, want nog meer jarige familieleden. Maar het was een succes met veel bezoek en verwennerij. Schurk heeft een paar echt leuke cadeaus gehad. En nu is mijn kleine krummel alweer 2 jaar!

Nu even lekker even bankhangen met vent en filmpje.

Enne, ligt Legoland niet in Denemarken?
O, wij hadden trouwens afgelopen kerst zo'n zelf-uitzoekkerstpakket. Via zo'n cadeausite, net als volgens mij de rest van Nederland. Vond het heel aardig, maar degene die ze bij ons inkoopt vond dat ze wel erg weinig complimentjes had gekregen (huilie, als ik een compliment per 2 jaar krijg is het veel \\:-)// ) en heeft nu besloten dat men vast weer terug wil naar de ouderwetsche doos. Jammer.

Ik zou wel een Ipod willen als kerstcadeau. Maar dan vast nu.
Nee, is Schurk vandaag alweer 2 geworden??? Ik val echt even van mijn stoel hoor. Ik weet nog goed dat hij geboren werd.

quote:athena schreef op 09 september 2008 @ 20:55:

Enne, ligt Legoland niet in Denemarken?Nope, er is ook 1 in Duitsland!

Speciaal voor Morrie (en beetje voor Athena)
Wat heeft Schurkje cadeau gekregen Athena?

Goh joh, 2 jaar geleden beviel je van hem na, naar ik meen, 17 dagen over tijd gelopen te hebben?

Lien, om zulke verhalen zou je toch bijna vaker 'rij-moeder' worden. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je in die auto zat, alle verhalen aanhorend en er ondertussen het jouwe van denken. Echt lachen.

Vrolijk, wij kregen vorig jaar de I-pod touch en waren daar allemaal errug blij mee. Maar is wel erg kostbaar.

Een gewoon kerstpakket vind ik eerlijk gezegd altijd het leukst. Met lekkere eetdingetjes erin. Dat kregen we ook nog, naast die Ipod....

Het is lastig iets te verzinnen wat iedereen leuk vindt denk ik.

Legoland ligt in Denemarken trouwens .

Wij zijn voor het eerst uit eten geweest met Knorrie. Het was geen succes, hij huilde de hele tijd! Had hem te snel gevoed denk ik, en daardoor was hij én niet verzadigd én aan het boeren en winden. Gelukkig was het hier in de straat en kon ik naar huis lopen terwijl Schorrie, Harrie en broertje van Harrie nog een toetje konden eten. Ik kon het echt niet langer aanhoren, het gehuil, ondanks dat de restaurant meneer nog even met hem ging wandelen zodat ik mijn eten kon opeten .
Maar dat is dan niet de échte Vrolijk!

Hoera voor Schurk!!!
quote:Morrie schreef op 09 september 2008 @ 21:07:

Vrolijk, wij kregen vorig jaar de I-pod touch en waren daar allemaal errug blij mee. Maar is wel erg kostbaar.

Een gewoon kerstpakket vind ik eerlijk gezegd altijd het leukst. Met lekkere eetdingetjes erin. Dat kregen we ook nog, naast die Ipod....

Het is lastig iets te verzinnen wat iedereen leuk vindt denk ik.

Legoland ligt in Denemarken trouwens .

.

Ten eerste: ongelovige Thomas! Tskk..zie mijn link!

Ten tweede, wat een enorm gulle werkgever heb jij zeg! belastingvrije voet voor cadeaus is 70 euro onbelast, dus flink uitgepakt. Maar krijgen jullie verder in het jaar nog cadeaus?

Waarom wil je daar weg?? Ik zou iig wachten tot na de kerst
quote:Morrie schreef op 09 september 2008 @ 21:08:

Maar dat is dan niet de échte Vrolijk!

Hee..is toch lego en land?

Verder hetzelfde aangezien er alleen maar geknutselde bouwsteenmeuk door het hele park bezaaid ligt. Joh copy/paste Denemarken/Duitsland
Kreeg geen opslag dit jaar Vrolijk....

Dan liever opslag ipv een Ipod hoor.
Geweldige achterbank-verhalen overigens!

Vrolijk, I feel your pain, of liever gezegd vent. Wat jij vanmorgen hebt ervaren heeft vent hier minstens 1x per week, totally frustrerend.

Jammer dat het geen succes was Morrie, gaat een andere keer vast beter!
Ja dat geloof ik wel. Daarom ga ik dit ook maar max 2 jaar doen :-) Daarna lekker weer dichtbij huis werken en kindjes makkelijk halen en brengen.

Morrie, dan zou ik zeker eerst maar kerst afwachten en daarna verkassen!
Wat een leuke foto van Schurk in die achterruimte van ons Athena. En ook daar val ik weer van van mijn stoel: wat is hij al groot!!
Inderdaad Vrolijk, eerst weer ff incasseren .

Ik ga slapen, ik ben moe. Maar het bed moet nog opgemaakt worden, balen.
Truste Morrie!

Vandaag belde schoonzus 38,4 weken en nog niet bevallen na ZH bezoek. Jammer, had wel zin in verse baby :-)

Ook potentiele hulp dame op bezoek gehad, maar twijfel aangezien ze aangeeft niet zo goed te zijn in strijk. Ik wil wel graag iemand die goed is in strijk en daarom ook advertentie voor 4 uur in de week geplaatst. Maar morgen komen er nog 2 dames, dus wie weet.
Vrolijk, als ze niet kan strijken, niet doen! Zou toch lullig zijn als je veel geld betaald en uiteindelijk dat takkewerk nog steeds zelf moet doen

Morrie, jammer dat etentje geen succes was. Ik vind je al een held dat je het uberhaupt probeert

Peb, ik moest vandaag ineens aan je denken (vraag niet waarom is een hele weg met bruggetjes) Hoe voel je je vandaag?

Drop, alweer kijkers voor het huis gehad?

En ik heb ook leuk nieuws!! Ik heb vandaag gehoord dat ik ben aangenomen voor functie van vertrouwenspersoon. Echt leuk!

Is een functie naast mijn huidige baan en ORwerk. Wordt dus nog een druk baasje.

En minder leuk, Zen was verschrikkelijk vandaag.

Hij had een vreselijke bui (oververmoeid) met als resultaat slaan, schoppen, bijten en knijpen. Zo erg, dat ik er echt gehavend uit zie

Nu ligt hij in mijn bed te slapen. En dan ineens is hij zo klein en lief......

Niet die kleine pittbul, van een paar uur terug

En dan het belangrijkste.....Schurk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Athena ook met je kleine, grote ventje
Vrolijk, ik zou gaan voor een strijktalent! Als ze al zegt dat ze er niet zo goed in is, betekent dat tevens dat ze er een takkehekel aan heeft! En dat betekent dat je goeie kleren naar de haaien gaan!

Elyane, gefeliciteerd met nieuwe job joh! klinkt erg leuk en erg als iets wat jou op het lijf geschreven is!

Zo, en nu iets met minder uitroeptekens. Vandaag vriendje van Suske over de vloer gehad, jochie van 6 met een enorme waffel. Volgens mij wel een lieve inborst maar wordt thuis heel erg vrij gelaten. De juf had me zelfs al een paar weken geleden gewaarschuwd dat ze beter niet te vaak samen 'moesten' spelen omdat hij zo vrij werd gelaten. Ik kan daar niet zoveel mee, ik oordeel liever zelf. En ik snap nu wel wat ze bedoelt, maar aan de andere kant zijn wij denk ik ook niet helemaal volgens 'de norm', als die al bestaat. Maar jochie is wel heel erg vrij, ik hoorde ineens van boven een jongensbasstem 'Dropje!; roepen, weird. Verder ook na schooltijd een moeder met dochter over de vloer gehad, moeder doet ook aan buikdansen en dochter was blijkbaar helemaal weg van Wiske, een goede reden om moeder en dochter over de vloer te vragen dus. Was gezellig, minder is alleen dat zij en haar man - die toevallig bij ons in de tuin bezig is geweest, is hovenier - uit elkaar gaan. Echt, er gaan zoveel mensen uit elkaar, niet te geloven.
Kijkers, neen. Er stond voor donderdag een bezichtiging gepland, ik wilde vanavond al gaan schoonmaken, maar vent belde dat de kijkers hebben afgebeld, bellen nog voor een nieuwe afspraak?! Vaag, zoiets.
Balen Drop! Ik hoop dat er heel snel weer kijkers komen en dat jullie het huis erg snel verkopen!

Ely, goed nieuws van je nieuwe bijfunctie! Vind het ook echt wat voor jou :-)
quote:Elyane schreef op 09 september 2008 @ 21:58:

Peb, ik moest vandaag ineens aan je denken (vraag niet waarom is een hele weg met bruggetjes) Hoe voel je je vandaag?

In ieder geval een heel stuk beter dan vorige week! Ik voel me over het algemeen wel oke hoor. Lief dat je het vraagt.

Athena, nog gefeliciteerd met Schurk!

Wel grappig, ik heb jou nou een paar keer op een foto gezien, maar iedere keer zo anders dat ik denk dat ik je in het echt niet zou herkennen! Jij bent ook de enige van hier die ik nog nooit in levende lijve heb gezien.
Leuk dat je schoonzus bijna gaat bevallen Vrolijk! Ik hoop dat mijn broertje en schoonzus ooit ook nog een tweede gaan krijgen, vond dat zo spannend!

Elyane, wat goed van de functie!! Mooie opsteker hoor. Succes ermee.

En de bui van Zen is herkenbaar. Schorrie heeft dat ook. Hij kan ook ineens een kwartier lang zo ontzettend boos zijn op alles en iedereen. Dan moet je hem ook echt laten uitrazen, met alle gevolgen van dien . En slaan doet hij ook, sinds de tweede schoolweek. Bijten is hij vorige week ineens mee begonnen. Ik weet niet wat ze allemaal leren op die school .

Balen Drop, geen kijkers. Ik snap dat niet, jullie oude huis vond ik echt een heel leuk huis om te zien. Maar de markt is slecht he, begrijp ik. Mensen durven niet te kopen.
hoi, nog niet bijgelezen maar alvast even een teken van leven. We komen net terug uit Parijs. Het was leuk en gezellig. Weekje weg met kinderen was ook al zo leuk: om door een ringetje te halen. Enige jammere is dat we na die drukke dagen in Parijs eigenlijk weer aan vakantie toe zijn ;)

Ga even snel proberen bij te lezen, kids zitten voor een filmpje.
He Nathje, ik vroeg me al af waar je was, maar je was dus ook nog naar Parijs? Dat had ik even gemist.

Leuk hoor!

Harrie belde net dat zijn dag helemaal in het honderd loopt. Dat vind ik dan zo zielig, kan er helemaal niet goed tegen als mijn man niet blij is. Ik wil dat alles op rolletjes loopt.
Wat is hier aan de hand? Een ongekende rust...

Niet dat nou zoiets zinnigs te melden heb.

Vroeg me wel af hoe het met Bries en KW ging op kdv en school. Wind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven