Cadeau voor kennis
vrijdag 31 juli 2015 om 00:08
vrijdag 31 juli 2015 om 01:44
quote:RaiderTwix schreef op 31 juli 2015 @ 00:08:
Ikzelf vind het altijd leuk als het echt bij een kleinigheidje blijft:
Bos bloemen
Glossy
Bon voor de plaatselijke ijssalon
Zomerpakket, zelf samen te stellen, bijvoorbeeld: slippers, handdoek, strandbal, tijdschrift, vlieger
Tuinfakkels
Een reuze moorkop (zo eentje van 25 centimeter doorsnee)
Nee joh, auto's vakanties, huizen... kom maar op! Een moorkop van 25cm is ook geen kleinigheidje lijkt me
Compleet offtopic: Vreemd eigenlijk dat het woord moorkop nog gewoon gebruikt woord. Nou niet echt politiek correct.
Ontopic: Ik zou gaan voor iets als bloemen/plant, snoep/chocolade of een verzorgingspakket.
Ikzelf vind het altijd leuk als het echt bij een kleinigheidje blijft:
Bos bloemen
Glossy
Bon voor de plaatselijke ijssalon
Zomerpakket, zelf samen te stellen, bijvoorbeeld: slippers, handdoek, strandbal, tijdschrift, vlieger
Tuinfakkels
Een reuze moorkop (zo eentje van 25 centimeter doorsnee)
Nee joh, auto's vakanties, huizen... kom maar op! Een moorkop van 25cm is ook geen kleinigheidje lijkt me
Compleet offtopic: Vreemd eigenlijk dat het woord moorkop nog gewoon gebruikt woord. Nou niet echt politiek correct.
Ontopic: Ik zou gaan voor iets als bloemen/plant, snoep/chocolade of een verzorgingspakket.
vrijdag 31 juli 2015 om 05:48
Bij 'n drankje aan de bar niets. Of gaat ze jou de hele avond vrij houden? Ik zou er trouwens voor passen om in 'n bar af te spreken om iets te vieren. Ik zou haar 'n felicitatie appen/mailen en het daar verder bij laten. Of als ze gezellig is, vragen of ze zin heeft 'n keer 1 op 1 af te spreken thuis of op terras/bioscoop etc.
Shoot first, ask questions later!
vrijdag 31 juli 2015 om 07:47
quote:chocolol schreef op 31 juli 2015 @ 01:44:
[...]
Ontopic: Ik zou gaan voor iets als bloemen/plant, snoep/chocolade of een verzorgingspakket.Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?
[...]
Ontopic: Ik zou gaan voor iets als bloemen/plant, snoep/chocolade of een verzorgingspakket.Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?
vrijdag 31 juli 2015 om 12:34
quote:deenje schreef op 31 juli 2015 @ 07:47:
[...]
Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?Haha, serieus? Het cadeautje is wel goed, maar de naam... tja die is niet echt van deze tijd. Ik mag hopen dat je wel snapt waarom.
[...]
Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?Haha, serieus? Het cadeautje is wel goed, maar de naam... tja die is niet echt van deze tijd. Ik mag hopen dat je wel snapt waarom.