Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:boannan schreef op 31 juli 2015 @ 05:02:

Zoon is met spoed teruggebracht naar de OK. Misschien een bloeding. Eigenlijk weten ze het niet. Ik ben heel erg bang dat we hem gaan verliezen. Het ziet er niet goed uit.Oh boannan wat erg. Ik hoop dat hij inmiddels stabiel is
Jeetje boannan, ik duim voor je zoontje.

Sterkte zeg
Hij is net terug van de OK weer en hij had een kleine bloeding. Maar dat was waarschijnlijk niet het probleem. Het probleem is waarschijnlijk een vernauwing in zijn aorta en daarvoor is hij nu gelijk door voor een hartkatheterisatie. Dus nog steeds heel spannend!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat spannend!! Sterkte, nogmaals!
Bah wat naar!!! Hoop dat de kleine man het uiteindelijk allemaal goed zal doorstaan maar wat moeten jullie in een spanning en angst zitten nu zeg! Pfff heel veel sterkte!
Wat erg allemaal. Nogmaals veel sterkte met de kleine jongen.
O, wat vreselijk! Wat een angst heb jij gehad vanacht! Is de catherisatie goed gegaan? Gaat het nu beter met hem?

Er wordt aan je gedacht!!
Het is zoals het is
Oh wat een vreselijke nacht heb je erop zitten.

Hoe gaat het nu met hem?

Veel sterkte
Oh wat moeilijk allemaal! Hopelijk gaat het nu goed, veel sterkte!
Sterkte X
Poep, wie heeft jou gescheten?
Och nee, wat afschuwelijk! Ik hoop dat ze hem er snel bovenop krijgen. Sterkte!!!
Meid toch het zit jullie niet mee. Ik hoop en duim voor jullie dat het snel beter gaat.

Je mag mij altijd een pb sturen als je wil praten al is het gewoon om te schelden om jullie situatie.
Hopelijk is die vernauwing snel opgelost en gaat dan alles goed! Ik denk aan jullie!
Oh Boannan, wat een vreselijke dag en nacht hebben jullie er op zitten. Sterkte
sterkte, boannan, ik hoop op alleen maar smooth sailing vanaf hier, dat hij snel en goed herstelt, wat een angst voor jullie
Wat erg! Heel veel sterkte en ik hoop mee.
Alle sterkte toegewenst!
Heel veel sterkte.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Sterkte
Ojee. Ik hoop en duim voor je. Veel sterkte.
Veel sterkte
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Oh wat erg, ik hoop dat ze de vernauwing snel kunnen oplossen en dat dat het dan ook is. Ik denk aan jullie en duim mee. Heel veel sterkte!
Veel sterkte!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven