Zwanger in je Uppie

10-07-2015 09:22 1532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het bespreken van je kinderwens en hoe deze te realiseren in Kind in je Uppie volgt hopelijk Zwanger in je Uppie.

Voor hen die willen verder praten over de zwangerschap en alles erom heen, welkom!

Aan tabellen doen wij niet, maar wat Uppie-info ivm hersenverweking wél:

Chica-1983, dochter geboren 15-01-2016

Wannabe79, uitgerekend 30-06-2016

Gavia, dochter februari 2014, zoon onderweg

Charade, uitgerekend 13-01-2016

Fiepie, zoon uit juli 2015

Frizz, zoon

Jiggles, uitgerekend 29-4-2016

Sunshine76, uitgerekend 09-09-2016

LKN, uitgerekend 18 april 2016

Spring, dochter geboren op 21-12-2015

Wil je ook in het lijstje? Kan! Dik gedrukt verzoek in topic graag.
Gefeliciteerd Fiepie!
Gefeliciteerd Fiepie! Snel gegaan, lijkt gisteren dat ik las dat je zwanger was!

Ik heb net m'n nekplooi meting gehad. Toch leuk om die kruimel weer te zien. Ik heb gelukkig geen verhoogde kans. Normaal voor mijn leeftijd is 1 op 250. Mijn kans is 1 op 750 dus ik ben blij
Wat fijn voor je oceaan! Toch een hele geruststelling he?

Gefeliciteerd met deze uitslag!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Fiepie hoe gaat het? Is je lijf wat hersteld? Hoe doet je krullebol het?
Gefeliciteerd Fiepie!!!! Wat leuk een krullenbol!! :D :D

Aaaahw een meisje, Chica! Heel leuk!!

Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden naar het geslacht van mijn kruimel zeg, maar nog even geduld

Frizz, ik weet helemaal niks van mijn donor. Niks noppes nada. Ik heb alleen zijn donornummer. Ik ben al tevreden met wat uiterlijke kenmerken en de lengte ofzo. Ik verwacht niet veel informatie maar helemaal geen informatie begint raar aan te voelen opeens. Ik heb wel gezien dat je via donorgegevens.nl ook gegevens kan opvragen. Dus als ik niks hoor van de semenbank dan vraag ik na de geboorte via die site de gegevens op
Helemaal niks Charade? Hoe kan dat nou? Is dat de policy bij jouw kliniek? Kan me goed voorstellen dat je gegevens wil opvragen dan, ik zelf weet al erg veel vind ik. Ik ga eens kijken op de site die je noemt.

Edit: Ik heb even gekeken. Je zult dan wel moeten wachten tot je kindje geboren is. Is het een idee om een aangetekende brief naar de kliniek te sturen oid?
Zeker een geruststelling!

Wat gek dat je helemaal niks weet... ik weet weinig maar iig haarkleur en lengte en gewicht enzo. Aan de hand daarvan moest ik de donor accepteren. Zou er echt achteraan gaan als ik jou was!
In het UMC krijg je echt veel info, en op basis van de beschikbare info mag je zelf een donor kiezen.
Hoi meiden hier even een update terwijl krullebol fijn aan mijn borst hangt voor de zoveelste voeding. Net ons gaat het goed! We zijn vooral bezig met eten, slapen en knuffelen. Erg fijn allemaal maar ook vermoeiend.

Ik mis mijn Zwangere buik wel hoor! Dus meiden, geniet daarvan.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Fijn dat het goed gaat Fiepie. Kom je onvoldoende aan slapen toe?
Ja hoor Chica, het twijfelen over een geslachtsbepalende pretecho is begonnen!
Hahahaha Frizz, snap ik! Ik zou het je in ieder geval zeker aanraden
Had jij ook 30 euro betaald? Dat kost het hier, mits binnen kantoortijd.
30 euro? Zo goedkoop heb ik het nog niet gevonden. ..

35 euro bij m'n eigen verloskundige is het goedkoopst wat ik gevonden heb...

Fiepie, wat klinkt dat heerlijk!

Mijn buikje is vandaag op het werk bewonderd na 3 weken vakantie
Dat is de prijs voor de echo puur voor geslachtsbepaling hè. Was het leuk op je werk?
Oh ja dat heb ik nog nergens gezien. Het is altijd geslachtsbepalings met wat foto's en dan 35+ euro.. maar goed, heb het er wel voor over ;)

Vond het leuk om weer bij de kids te zijn (werk op babygroep) maar vind het wel zwaar. Vooral de trap op en af 2x per uur om te plassen. En aan het eind van de dag was m'n energie echt op en m'n buik pijnlijk...
Klopt, ik heb inderdaad 30 euro betaald, was het meer dan waard! Ze nam echt ruim de tijd om alles te bekijken en benoemen. En ik kreeg een cd-rom met 30 fotos mee, veel geprinte fotos, tijdschriften pakket en roze sokjes
Oh kan me voorstellen Oceana, ik hijg ook zo na traplopen.

Wauw Chica zoveel krijg ik geloof ik niet hoor, alleen twee foto's zegt de website.

Ik heb al de hele dag een lichte hoofdpijn. Normaal zou ik naar de paracetamol grijpen maar daar ben ik nu toch terughoudender in.
Nou ze liep nogal uit met de afspraak voor mij, dus volgens mij wou ze wat goedmaken hoor haha. En ik woon niet in de Randstad dus dat maakt misschien ook nog uit qua prijs.

Oh vervelend die hoofdpijn. Paracetamol schijnt echt volkomen veilig te zijn, maar ik snap je wel hoor. Ik neem liever ook geen paracetmol meer nu, voelt toch op een of andere manier niet goed...

Je werk klinkt inderdaad zwaar Oceana! Denk je wel dat je dat vol kan houden tot aan je verlof?

Oeh, ik heb trouwens een beginnend mini buikje ook nu! Hij was er ineens dit weekend, zo leuk! Stelt nog niet zoveel voor maar maakt het toch net even wat echter.
Oh Chica YES een buikje! Werd wel tijd zeg! Gek dat dat toch zo kan verschillen hè, ik zie er gewoon echt zwanger uit al.
Ja bijzonder he die verschillen. Zo leuk dat je er echt al zwanger uitziet! Ik ben super blij met mn mini bolletje, maar anderen zien het nog niet echt hoor. Komt vast gauw genoeg en dan zullen de kilos er ook wel aanvliegen ben ik bang. Tot nu toe nog geen 2 kilo erbij, daar ben ik dan wel weer blij mee
Ik zit al weken op +6 kg, maar mijn buik krijgt wel een andere vorm waardoor ik me beter in m'n vel voel zitten. Mijn buik wordt mooi! En ik kom dus ook al een tijdje niet aan, dat biedt hoop. Bil- en beentechnisch pas ik nog in m'n gewone broeken.
Heerlijk, dan zitten die kilos dus precies op de goede plek! Geniet er maar lekker van!
Hey meiden,

Proficiat allemaal! En leuk dat je dit vervolg topic bent gestart Frizz!

Ik ben nu 39 weken zwanger en ben bijna de hele zwangerschap alleen geweest. Sinds enkele weken heb ik wel een nieuwe vriend.

Maar ik kan jullie vertellen dat als je zwangerschap normaal verloopt, je nergens bang voor hoeft te zijn hoor! Ik rijd nog steeds zelf met de auto, doe m'n boodschappen, huishouden, etc ... Alleen om de kinderkamer op te halen en in elkaar te zetten, heb je natuurlijk wel iemand nodig. Maar dat hadden jullie vast al voorzien. Verder ben ik nog op geen enkel probleem gebotst. Ik schrik er eigenlijk zelf van, want in het begin word je ervoor gewaarschuwd dat je op een bepaald punt zelfs je eigen veters niet meer kan knopen... Natuurlijk schiet ik niet meer met het grootste gemak in mijn schoenen, maar verder lukt dat nog prima hoor

Praktisch gezien heb ik geen nadelen ondervonden. Emotioneel vond ik het soms wel zwaar. Had het gevoel het niet met iemand in het bijzonder te kunnen delen. Zoals het naar de echo's gaan, de eerste schopjes voelen... Natuurlijk vertelde ik het wel aan m'n vriendinnen, maar dat is toch anders. Maar goed, dat is uiteindelijk een keuze die je maakt als je voor het alleenstaand ouderschap gaat. Je zet je daar wel overheen en het geluksgevoel van je kleine wondertje overwint toch altijd

Dus geen zorgen, dames!! Jullie gaan dat allemaal goed doen !! Geniet ervan !!
Wat een lief en vrolijk bericht Asterix, maar moest je echt afsluiten met bier?

Voor jou dus de laatste loodjes, spannend hoor! Heb je het gevoel er klaar voor te zijn? En wat bijzonder dat je zwanger en wel een nieuwe vriend heb gekregen, heet ie Arie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven