Zo onwerkelijk!

31-07-2015 13:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik jullie hiermee lastig van maar............

Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven na 3 dagen positieve testen dat ik zwanger ben, terwijl er overal toch echt dikke strepen en alles staat! Op de 1 of andere manier heb ik vandaag een gigantische twijfeldag of het allemaal wel waar is! (Wel super gewenst)

24 augustus afspraak met verloskundige, 14 september eerste echo.

Hadden jullie dit ook in het begin?? Dat je gewoon ineens denkt dat het allemaal niet waar is ofzo??
Ja, zeurende krampjes en onrustig gevoel in de onderbuik. Er is daar natuurlijk veel gaande en je gaat je toch steeds afvragen of wat je voelt normaal is. En de tijd gaat ZO langzaam als je aftelt naar afspraken of echo's! Maar als je er later op terugkijkt vliegt het eigenlijk voorbij.

En jaaaaaaa, die testen zijn knalpositief hoor. Heel veel paarser kan zo'n lijntje niet worden, er is weinig ontkennen aan dat je zwanger bent
quote:Cactuar schreef op 31 juli 2015 @ 18:26:

Ja, zeurende krampjes en onrustig gevoel in de onderbuik. Er is daar natuurlijk veel gaande en je gaat je toch steeds afvragen of wat je voelt normaal is. En de tijd gaat ZO langzaam als je aftelt naar afspraken of echo's! Maar als je er later op terugkijkt vliegt het eigenlijk voorbij.

En jaaaaaaa, die testen zijn knalpositief hoor. Heel veel paarser kan zo'n lijntje niet worden, er is weinig ontkennen aan dat je zwanger bent

Ja precies...die pijntjes..je gaat je inderdaad afvragen of dat allemaal wel goed is. heb de laatste dagen veel stress omdat ik me zo druk over alles maak!!! niet handig, want stress is natuurlijk superslecht!

Ik moet gewoon wat meer afleiding gaan zoeken ofzo, want zit nu hele dag het internet af te strunen op zoek naar van alles en nog wat!

Op de 1 of andere manier heb ik steeds bevestiging nodig ofzo en heb de neiging om nu elke dag een test te doen ofzo... Gister de laatste gedaan maar het kriebelt alweer om het te doen! Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven