December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Fijn dat alles goed is Oef! Hee betekent dat dan dat ze *dus* twee-eiig (schrijf je dat zo?) zijn?

Vanavond komt de babysitter voor het eerst, Vent en ik gaan uit eten, yay!
Oef leuk leuk leuk weer een echo. En wat gaat het alweer snel!!!! Heb je ook foto's van de nieuwe echo? Lijkt me heel leuk om te zien.

Ainne: Lekker hoor vanavond uit eten! Hoop dat de oppas ook echt goed en lief is.

Nurse: Waar hangt u eigenlijk uit?

Marloes: Ik zag weer een maincoon voorbij komen

Tinus: Spannend hoor vandaag!

Mainecoon: Een loopoor? Je hebt trouwens ook wel altijd wat he. Hoe staat het bij jou met je Lush verzameling? Ik ben weer helemaal toe aan nieuwe verse producten maar mijn oude zooi is nog niet op. Ik vind de shampoo bars en de zeep ook een beetje smerig laagje krijgen in de badkamer. Heb jij dat ook?
mainecoon, fijn dat het weer wat beter ging!

Hoe is het wennen gegaan?

Gucci, gefeliciteerd!!!!

Begrijp ik uit de zin over de eigen pc dat jullie wel al een eigen huisje hebben?

Hoe is het verder bij jullie?

Oef, fijn dat alles weer goed was! Het is inderdaad te hopen dat ze wel dezelfde geboortedatum kiezen!!

Ainne, gezellige avond!!

MIJLPALEN:

Amber heeft vanmorgen voor het eerst op het toilet geplast!!!!

Was in de tuin aan het ballen, ineens rent ze naar binnen Jeee! (=wc), dus ik denk tja het zal wel weer...maar ze ging plassen! dus ze zegt oeh luier, ik zeg nee doe maar en er komt nog meer!

Nu hopen dat ze het vaker gaat doen!

En Justin durft sinds vorige week echt goed zonder zijwieltjes te fietsen en is net voor het eerst zelf mee naar school gefietst!!

Dus jullie begrijpen deze moeder is weer zo trots als een pauw!

Marloes: hartstikke goed van Amber!!!! En wat klinkt dat toch nog ver weg dat fietsen zonder zijwieltjes maar wel heeel goed van hem!

Oef: Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht maar het lijkt me toch wel heel raar om op een andere datum jarig te zijn dan je eigen tweelingbroer of -zus. Stel nou dat de een net voor 00.00 geboren wordt en de ander daarna
Nou Oef ik heb even deze site over tweelinggeboorte gelezen. En ik vind eentje per keer toch echt meer dan genoeg.
JOEPIE !!! Goede echo gehad !!! Snap nu wel waarom het begin zo raar was want ben minder ver dan ik had bedacht. Sta nu op 3 mei. Scheelt precies een week. Dus ws late eisprong na verwijderen spiraal. Megavruchtbaar in elk geval :-)

Ben nu 6w4d. Het vruchtzakje was goed te zien en het hartje was mooi krachtig. En het was er 1 !! Ook fijn om te weten. Ik mag over 2 weken weer. Ze wil toch wel de uitgerekende datum goed vast stellen. Leuk leuk !!

Ben trouwens verder niet onder behandeling daar ofzo hoor. Maar dit een een medisch centrum en de choscopiste is heel goed. Anders kom ik in een streek zh bij een gyn. Die doet echo's er naast. Als ik dan toch in de luxe positie ben dat ik kan kiezen.....

Hier ook een mijlpaal, dan van de oudste. Timo is zindelijk !! Hehe. Heerlijk. Durft zelfs gelijk zonder luier naar de super enz. Stoer hoor.

Toen ik terug kwam uit het zh heeft Floortje haar hele stoel onder gekotst. Blegh. Nu slaapt ze.

Vanavond komen schoonouders eten. Zij hebben thuis voor elk kleinkind een spaarpot staan. Dat geld krijgen de kids met de zomer vakantie altijd. We hebben nu een nieuwe spaarpot gekocht. Timo gaat deze vanavond cadeau doen. Kijken of ze het snappen.........

Marloes; goed heey !! Grote meid !! En Justin zonder zijwielen. Lekker makkelijk straks !!

Yora; vind drie wel leuk. Maar niet tegelijk haha !!

Mainecoon; lekker zo'n kopstoot. Toch een tok om met stoeien.....
Nóg een goede echo, wiehaaa! Hartstikke goed Flodder!

En wauw, wat knap van Amber! Leah taalt echt nog helemaal niet naar een luierloos leven helaas.
yeah Flodder een hartje, wat super!!! Van harte! Ik ben ook benieuwd of ze de spaarpothint snappen. Hebben jullie het er weleens over gehad dat je meer dan 2 kindjes wilde?

En Timo zindelijk; goed van hem!

Marloes; Goed van Amber! En Justin zonder zijwielen, wauw wat een mijlpalen!

Tinus; OO veel plezier vandaag!!!

Hier alles oke,

Ooo Noof zou haar potje weer in de wc zetten, komt ze terug als de pastoor met de weiwaterborstel..

Gatverdamme, óveral spetters van de wcborstel..

blughhhhh, gelukkig staat ie d'r pas een week en heb ik m 3 dagen terug in de bleek gehad, maar toch: *ril*

Heb nu dus alles al gepoetst.. Bericht dus 3 kwartier later geplaatst dan de bedoeling was.

xx
Hahaha, hier zit ook een magische aantrekkingskracht aan die wc-borstel.

En vorige week had Leah ineens een natte mouw. Had ze gezellig haar boerderijbeestjes laten zwemmen in de plee...
Hoi allemaal,

Even een egopost want ik ben MOE. Kan wel merken dat ik een kantoorbaan heb. Zo'n dag op je benen staan is wel ff wennen (we waren tuinstoelen vergeten...) Wel een hele spannende dag hoor. Het huis is zooo mooi! De stucadoor is al direct begonnen en verder druppelde er de hele dag familieleden en vrienden binnen die ff kwamen kijken (en Loewyz met een kaartje: lief!).

We zijn daarna bij mijn ouders wezen eten waar ook mijn zus met haar gezin was en ik ben toen naar huis gegaan met Manuel en JP is nog even terug gegaan naar het huis.

Bij thuiskomst zat Manuel onder de poep, dus eerst kind afgesopt, flesje gemaakt, tanden gepoetst en hup: slapen. Daarna nog vaastwasser leeg, poepwas in de wasmachine, en een heleboel mails sturen en nu ga ik tv-kijken.

Poeh poeh! (moe maar voldaan)

Grote zwaai naar iedereen!
hai Tinus ja dat is weer even wennen klussen in huis. Fijn dat de stucadoor meteen kon beginnnen. Hier hadden we problemen om er een te vinden maar gelukkig hebben we Ali gevonden die samen met zn 4 neven dit weekend komt stucen.

Bij ons is de planning krap maar het lijkt erop dat alles gaat lukken.

Alleen de keuken is nu niet meer bestaand en de nieuwe komt eind oktober :(

Flodder gefeliciteerd meid!

Mette gatver met de plee borstel rondsjouwen haha. ook wel weer grappig eigenlijk. Brian heeft met enige regelmaat een speen in de wc gegooid ook zo lekker fris

Ainne ik zag een ander topic over die tweeling wagens. Die kinderwagen die jij hebt zou die ook geschikt zijn voor twee kindjes van dezelfde leeftijd of is het meer voor een baby en een peutertje?

En ja het is 99% zeker een twee-eiige tweeling. eigelijk wel 100% maar goed het kan in theorie altijd nog een een-eiige zijn.

Yora deze keer geen echo-fototje meegenomen maar als je het leuk vind zal ik de volgende keer (over 3 weken alweer) er eentje vragen en m hier laten zien.

Ook wel grappig als de ene wordt geboren op 31 december en de andere op 1 januari. Heb je ookn og een ander geboorte jaar. Of wat nog wel s gebeurd blijkbaar, de ene per ongeluk al thuis en dan de andere in het ziekenhuis wat in een andere plaats is.

Leuk he die verhalen over tweeling bevallingen, vooral dat stukje over dat iemand even met zn hand naar binnen gaat om de 2e te draaien lijkt me heel prettig. Nou ja ik heb gelukkig ook al veel minder enge verhalen gelezen. En ik heb nog even om me voor te bereiden.
Guccie gefeliciteerd met je verjaardag!

Oef fijn dat alles weer goed was op controle! En nee is niet te hopen dat je dan zo lang bezig bent met bevallen hahaha. (Kreeg vandaag geboorte kaartje in de bus van andere vriendin en dus gelijk ff gebeld die is dus 38 uur bezig geweest dat arme ding. Verder wel alles goed gelukkig.)

Ainne hoop dat jullie een leuke avond hebben en dat de babysitter bevalt!

Yora ja er komt allemaal prut uit dr oortje. Mijn lush verzameling is aardig geslonken. Heb nog wel een voorraad zeepjes ja hihihi. Moet eigenlijk binnenkort weer eens bestellen. Maar op de zeepjes na krijgt er verder niks de kans om oud te worden hihihi.

Marloes jeetje 2 mijlpalen! Gaaf hoor! Het wennen ging heel goed ze heeft daar krackers gegeten en daarna lekker buiten spelen. Ze doet heel goed mee al met die oudere kindjes dus heb daar wel het volste vertrouwen in.

Flodder joepie een goede echo en Timo zindelijk!! Wat een goed nieuws allemaal. En snapten ze de hint? Ik denk dat een tok wel een goed idee zou zijn voel het vandaag nog steeds hihihi dus was toch wel een aardige klap.

Mette tsja Davina die vind die borstel ook wel errug interessant hoewel ze nu wel door heeft dat dat niet de bedoeling is gelukkig. Vond het zelf ook niet zo'n fris idee haha.

Ainne lekker zo in de plee hahaha. Gelukkig is dat hier nog niet gebeurt. Ze komt wel altijd met mij mee en dan mag zij doorspoelen en dan gaat ze ook nog even "dagdag plasje" zwaaien naar mama's plasje hihi.

Tinus klinkt als een lekker dagje!!!! Super dan is het nu toch echt jullie eigen huisje ben benieuwd naar de foto's als het straks allemaal een beetje klaar is en ingericht enzo. En leuk dat Loewyz nog even langs kwam!

Ga maar eens vroeg naar bed vanavond ben moe nog steeds. Heb aardig last van mijn heupen ook op het ogenblik. Druk, maar gezellig, weekend voor de boeg ook dus moet wel beetje uitgerust zijn.
He meiden,

Ik ga op meidenweekend, dus ik meld me even af hier.

Fijn weekend allemaal!

x
Mette; veel plezier !!

Tinus; klinkt als moe maar voldaan. Lekker druk dagje. Zo zullen er nog wel meer volgen :-) Maar met een goed doel !!

Ainne en hoe was het ??

Oef; geen foto meegenomen ?? Heb er van mijn 6,9 mm frummel al weer 3 of 4 in mijn bezit :-)
Hey meiden!

A1mee:

Wat een heerlijk bekkie heeft jullie Yahnoa!

Wat vind Kaya van dr broer?

Joni:

Ach, ookal zo'n moppie.... heerlijk zeg zo'n klein hoopje mens...

Wat vind Boyd van zn broer?

Nou, ben hier de laatste tijd niet veel geweest...komt mede doordat ik geen zin heb om lang boven te zitten.... mn laptop wil niet meer namelijk..

Maar goed, moet blij zijn dat ik uberhaubt nog een computer heb

Heb snel bijgelezen... even dingen die ik nog uit mn hoofd weet:

Flodder:

Hoe was de echo!??!?!??!

Marloes:

Hoe slaapt Amber nu?

Oef:

Fijn dat de echo goed was!

En idd, dat ze aub wel op dezelfde dag geboren worden ja! Hihi.

Nou, het zou trouwens kunnen, een vriendin van mij was om 23:55 geboren en dr zus om 00:05.

Twee verschillende verjaardagen en wel tweeling

Ainne:

Ben je dan niet geneigd om thuis te gaan werken oid... vind het onbeschoft veel geld!

Hier:

Roxanne maakte er afgelopen nacht een potje van... Man ow man..

Ze had met het avondeten slecht gegeten en daardoor om 2:00 honger.

Wilde pap.

Niet gegeven.

Tot 4:15 gebruld, gehuild, gegild en gekrijst.

4:30 fles gegeven

5:00 weer aan het jammeren.

Toen dr heen en streng toegesproken.

Is toen gaan slapen tot 8:30

Yasmine doet het daar en tegen heel goed de laatste nachten.

Om 22:00-23:00 krijgt ze een late fles en dan weer pas om 7:00 (en slaapt dan weer tot 8:00-8:30)

Zelfs toen dr zus uit dr dak ging heb ik haar maar even gehoord en ging toen uit dr eigen weer zoet slapen.

M. heeft voorgesteld om morgenvroeg de meiden te doen en ze mee uit te nemen heel de ochtend en ergens een boterham te eten met ze zodat ik kan uitslapen en lekker tijd voor mezelf heb *Yeah! *

Nou, posten en dan hier thuis aan de gang.

Denk aan jullie!

Kuss!
Floddertje, gefeliciteerd met de goede echo!!

Wat lekker dat Timo zindelijk is!

Is Floortje verder niet ziek geworden?

En hoe reageerde je schoonouders?

Mette, haha lekkere actie met die pleeborstel!

Gezellig weekend!! Ik hoop dat het weer nog een beetje bijtrekt!

Ainne, geweldig, zwemles in de plee, dan vallen mij kids toch nog wel mee hihi!

Tinus, succes de komende tijd!

Oef, balen dat je eerst zonder keuken zit straks...

mainecoon, lekker dat het wennen goed ging!

Nurse, slapen gaat nog maar erg matig, de ene nacht goed en de andere nacht is het weer drama....ach het zal wel weer een of andere fase zijn...

Ik hoop dat Roxanne vannacht weer beter gaat slapen!

Lekker dat je morgen een ochtend voor je zelf hebt!
Tinus

Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis !! Heel veel succes, het wordt nu een lekker drukke tijd voor jullie.

Hier is alles prima. Woensdagavond+nacht was even drama, Eize was niet tevreden te krijgen. Pas om 1 uur ging hij slapen.

Om 7 uur savonds heeft hij even zijn moppertijd. Maar dan is daar lieve pappa Nils die heel rustig met hem gaat zitten en wat schommelen en dan is het goed.

Boyd wil steeds Eize aaien. Heel lief.

De BV komt nu goed op gang. Elke 3 uur meldt Eize zich wel. De stuwing is nu ook aan de orde. Maar het is allemaal goed te doen.

Heb nog wel last van mijn baarmoeder. Het is nog een harde bal onderin en voelt niet prettig. Ik probeer goed te rusten zodat alles tot rust komt. Vloeien is al bijna over gelukkig.

Dat was het even. Dikke kus aan iedereen.
Ik heb ook even een kwartiertje gekregen van lief... hij is even op pad om tiet-padzzz te halen :-) Wel handig, ik bedacht me dat je ze na gebruik zo in de senseo kan doen met een koffiepad, cappuccino-speciale!

(lief komt net weer naar binnengerend.... hij was zn portomonnee vergeten. Maar my god wat zijn die dingen duur bij de apotheek! Hij moet 8 euro afrekenen voor zo;n doos! Vind ik wel absurd duur hoor pfoe!)

Joni: Dat is dan wel weer fijn met die bv, dat je baarmoeder sneller in zijn oude vorm terug zit, alleen voelt het zo verrot als je aan het voeden bent vindt je niet?

Marloes: vergeet het de hele tijd te zeggen maar wat heeft Justin toch een geweldige geboortedatum! *jaloers*. De TB-303 is nl een drumcomputer waar een heel speciaal geluid uit komt. Is jarenlang echt een wens van lief geweest om er 1 (orginele) op de kop te tikken maar die zijn duuuur. 303 is echt "ons" nummer geworden haha!

Nurse: lief van je vent dat hij de meiden meeneemt. Ik heb net ook 2 uurtjes mogen bijtanken... zooo belangrijk soms!

Flodder Fijn dat je volgende week nog een keer mag zeg. Ik heb helaas geen 1 fatsoenlijke echo-foto van Yahnoa, daar deed mijn gyn niet aan...

Hier gaat het verder hartstikke goed met Yahnoa. (en met Kaya ook hoor!) Ik zit nu op zo'n 8 voedingen per dag, helaas komt hij 's nachts ook nog steeds om de 3 uur, maar ach, ik bedenk me maar dat ik de eerste 2 weken van de nachtvoedingen al achter de rug heb en aangezien meneertje net zo'n slaapkop is als Kaya zal dat over een paar weken ook wel voorbij zijn.

Gisteren hebben we een stukje gewandeld bij de vijvers hier in het dorp. Niet ver, want dat lukt me nog niet, maar ik vond het heeerlijk om weer even buiten te zijn (en dan dus ook buiten onze tuin). Daarna nog even bij een lokaal grand-café wat gedronken. Kaya had meteen een speelmaatje van haar leeftijd gespot en die 2 hebben het hele terras op stelten gezet. Ze zat na anderhalf uur echt helemaal onder het zand, chocola (van het stukje wat ze kreeg belandde meer op haar snoet dan in haar mondje haha!) en andere onbestemde viezigheid. Ze was bijna onherkenbaar maar ze had heerlijk gespeeld!

Zo, nog even kijken of ik nog een fotootje kan plakken en dan ga ik mn kleine grote vent even voeden...

(ohhh errug: hij heeft soms al maatje 62 aan! Zijn dan wel de dingen die heel klein vallen maar toch!!!)
Hahaha A1mee; wat een lekker bonkie !! Je bent weer heerlijk actief aan het worden zo te zien !! Lekker hoor !!

Hebben ze die pads niet in de drogist ofzo ?? Hier zijn ze bij de etos, da, kruidvat, ieder heeft zijn eigen merk.

Wat jammer dat je gyn geen foto's mee gaf verder !! Blijf het mooi vinden !! Kan niet wachten tot over 2 weken.

Heb afspraak met mvm gemaakt. Komen donderdag langs. Toch weer een goede daad............

Hahaha, schiet wel al in de stress als ik nu ga bedenken dat we ook nog een naam moeten bedenken hahaha. Zag net een Ruben voorbij schuiven bij popstars en zo zou Floortje geheten hebben.........

Morgen 13 uur halve finale met de dames dubbel in de clubkampioenschappen. Leuk leuk !!
Trouwens vanavond op kraamvisite geweest bij vriendinnetje. Levi. Leuke naam ook. Bonkie van 4 kg. Terwijl de vk klein had gezegd. Bij Timo net zo en die was 4160 !! Kunnen ze ook gewoon echt niet zeggen. Wel verteld dat ik zwanger ben. Reageerden heel enthousiast. Nu durfde ik het wel te zeggen nu ze ligt bij te komen van de bevalling. Zij heeft er ruim 2 jaar over gedaan om 1x zwanger te worden.
Tinus! Betrapt haha!!!

Rustig hier zeg! Net nu ik zin heb om te leuten.

Schrijf ik gisteren dat Yahnoa al keurig op 8 voedingen zit, besluit hij er vannacht ineens een regeldagje van te maken. Elke 1,5 a 2 uur was het raak! Heb echt stippellijntjes-geslapen zeg maar!

Ik had hem vanmorgen om 11 uur al 7 voedingen gegeven! Was alweer helemaal vergeten hoe vermoeiend dat is. Ik hoop echt dat hij aan 1 dag genoeg heeft hoor.

Hij ligt nu op 1 oor, zou er eigenlijk bij moeten gaan liggen maar ik heb geen zin.

Flodder: leuk dat je het nu wel hebt durven vertellen aan je vriendin. En dat je nu schrijft dat Floor eigenlijk Ruben zou hebben geheten (niks voor jullie Nurse???) daar maak ik uit op dat het nu dus toch weer wat anders gaat worden?

Ik hoor trouwens steeds vaker van kindjes die over de 4 kilo gaan bij de geboorte. Als ik het zo bekijk dan ken ik maar 1 baby die het laatste jaar geboren is die onder de 4 zat... (even jullie kinders niet meegerekend dan)
Nou volgens mij zijn de dames die er net een koter hebben uitgeworpen er vaker dan de rest.

Flodder: Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar hoe ging dat nou met die spaarpot geven? Wel lekker dat je zo goed aan de tennis bent geslagen. Wel lekker kak hoor zeker met een kind dat Floor heet. Ik vind Levi ook een mooie naam!

Ainne: Dan ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe groot het percentage is wat je kwijt bent aan kinderopvang van jullie hele inkomen. Want Neeeeee Nurse. Alleen naar het inkomen van de vrouw kijken kan niet he.

A1mee: Waar blijft die foto nou dan?

Oef: Ja! Ja! Ja! natuuuurlijk wil ik foto's zien van die mini's van je! Het leek me altijd wel leuk een tweeling maar na dat verhaal te hebben gelezen... neeuuh laat maar. Jij liever dan ik.

Ooooooh Yora is wakker geworden! Die ga ik even uit bed vissen. Gaan vanavond lekker uit eten met logeervriendin die gaat volgende week al weg.
*zwaait een keer, geen zin om uitgebreid te beppen...

Enne, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee als wij een zoon krijgen heet ie never en te nooit Ruben *

Zoen!
Nurse; hahaha

Dat was mijn idee er nou niet achter op het moment dat we hem hadden verzonnen hoor. Maar ja ondertussen ben ik zoveel Rubens tegen gekomen maar ik blijf het een leuke naam vinden.

YES !!!! We staan in de finale morgen haha. Spannende wedstrijd gehad van bijna 2 uur.

Timo gaf het cadeau aan mijn schoonmoeder. Ze had zoiets van; wat moeten we daar nou weer mee ?? Waarop Timo zegt daar moeten centjes in oma !! En P zei; zet maar naast al die anderen die je thuis hebt staan. Dus ze kijkt me aan en kijkt zo van echt ?? Ik zeg ja echt. Toen werden haar ogen toch wel even nattig. P zijn vader had nog steeds niks door ondertussen haha. Zat wat schaapachtig te kijken haha. Maar reageerde ook enthousiast toen ie 'm eenmaal door had :-)

Morgen komen mijn ouders terug van vakantie. Elke keer als ze een kleinkind verwachtte werd er een fles champagne open getrokken. Dusssss wij hebben vandaag een fles gekocht, kijken of zij de hint ook snappen.
Flodder goed hoor de finale! En grappig hoor dat ze het in eerste instantie gewoon niet door hebben ahahaha. Ben benieuwd hoe dat morgen met jouw ouders zal gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven