Indrukwekkende documentaires...
maandag 21 september 2009 om 21:47
zondag 2 augustus 2015 om 22:17
quote:Bambi schreef op 13 juli 2015 @ 16:20:
De docu over Sergio Herman en zijn restaurant Oud Sluis vond ik ook wel indrukwekkend.
Wat een passie. Mooi. Hij komt wel onsympathiek over.
Hoe heette de docu of welk net?
Net het eerste deel gezien van De nieuwe wildernis, http://www.npo.nl/de-nieu ... 01-08-2015/VARA_101374911 Was erg mooi.
De docu over Sergio Herman en zijn restaurant Oud Sluis vond ik ook wel indrukwekkend.
Wat een passie. Mooi. Hij komt wel onsympathiek over.
Hoe heette de docu of welk net?
Net het eerste deel gezien van De nieuwe wildernis, http://www.npo.nl/de-nieu ... 01-08-2015/VARA_101374911 Was erg mooi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 2 augustus 2015 om 22:31
quote:jippie55 schreef op 02 augustus 2015 @ 21:22:
[...]
Ik had precies hetzelfde toen ik die docu zag. Het lijkt me ook wel echt bijna onoverkomelijk maar was er wel wat van in de war
Gelukkig, ben niet de enige
Ik voelde me er gewoon 'slecht' onder dat ik dat dacht.
Daarom dus nog een keer gekeken, maar mijn gevoel over die twee zussen blijft hetzelfde.
Vond het zo bizar
[...]
Ik had precies hetzelfde toen ik die docu zag. Het lijkt me ook wel echt bijna onoverkomelijk maar was er wel wat van in de war
Daarom dus nog een keer gekeken, maar mijn gevoel over die twee zussen blijft hetzelfde.
Vond het zo bizar
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 2 augustus 2015 om 22:37
quote:calvijn1 schreef op 02 augustus 2015 @ 22:31:
[...]
Vond het zo bizar
Ik had ook een "apart" gevoel bij het kijken, denk alleen dat dit hun manier is om er mee om te gaan,
Denk dat de "klap" nog wel gaat komen
Maar het kwam wel een beetje ongevoelig over inderdaad
[...]
Vond het zo bizar
Ik had ook een "apart" gevoel bij het kijken, denk alleen dat dit hun manier is om er mee om te gaan,
maandag 17 augustus 2015 om 18:07
quote:titato schreef op 02 augustus 2015 @ 22:37:
[...]
Denk dat je gelijk hebt en dat ze deze houding hebben om zichzelf nog overeind te kunnen houden. Het zal een copingsmechanisme zijn. Lijkt mij ook niet makkelijk om je ware verdriet op nationale televisie te tonen.
Heb laatst de docu 'Alleen Agnetha' gezien, over Agnetha van Abba. Wat een turbulent leven heeft zij gehad! Het lijkt mij een hele lieve vrouw.
[...]
Denk dat je gelijk hebt en dat ze deze houding hebben om zichzelf nog overeind te kunnen houden. Het zal een copingsmechanisme zijn. Lijkt mij ook niet makkelijk om je ware verdriet op nationale televisie te tonen.
Heb laatst de docu 'Alleen Agnetha' gezien, over Agnetha van Abba. Wat een turbulent leven heeft zij gehad! Het lijkt mij een hele lieve vrouw.
dinsdag 18 augustus 2015 om 16:16
Ik heb laatst gekeken naar " Encounters at the end of the world " , van Werner Herzog.
Erg interessant, hij doet zelf de voice over, heel erg meditatief.
Gaat over de mensen die lang op Antarctica verblijven.
Ook Grizzly Man heeft hij gemaakt, ook mooi.
Hij heeft veel gemaakt maar ik heb alles gezien
Erg interessant, hij doet zelf de voice over, heel erg meditatief.
Gaat over de mensen die lang op Antarctica verblijven.
Ook Grizzly Man heeft hij gemaakt, ook mooi.
Hij heeft veel gemaakt maar ik heb alles gezien
tis goed bedoeld
zondag 30 augustus 2015 om 15:53
Net That sugar Film gekeken, over het effect van suiker op de gezondheid en de rol van suiker in de obesitas epidemie.
Confronterend.
http://cinema.solarmovie.is/link/play/5079142/
Confronterend.
http://cinema.solarmovie.is/link/play/5079142/
zondag 30 augustus 2015 om 16:06
zondag 30 augustus 2015 om 22:29
quote:Matisse schreef op 17 augustus 2015 @ 18:07:
[...]
Die van Agnetha heb ik ook gezien, was erg interessant.
Op youtube staat ook een interessante documentaire over en met de Beatles. Het is geen oppervlakkige documentaire en Paul en Ringo zijn erg openhartig. Het geeft ook een inkijkje in de muziekindustrie.
Bijvoorbeeld dat Ringo tijdens de Nederlandse tournee zogenaamd ziek was, maar de platenmaatschappij wilde hem eigenlijk vervangen en testten zo hoe zijn invaller bij het publiek viel.
Helaas kan ik hem niet meer vinden, toch maar weer eens een keer zoeken.
[...]
Die van Agnetha heb ik ook gezien, was erg interessant.
Op youtube staat ook een interessante documentaire over en met de Beatles. Het is geen oppervlakkige documentaire en Paul en Ringo zijn erg openhartig. Het geeft ook een inkijkje in de muziekindustrie.
Bijvoorbeeld dat Ringo tijdens de Nederlandse tournee zogenaamd ziek was, maar de platenmaatschappij wilde hem eigenlijk vervangen en testten zo hoe zijn invaller bij het publiek viel.
Helaas kan ik hem niet meer vinden, toch maar weer eens een keer zoeken.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
zondag 30 augustus 2015 om 22:47
quote:Roland303 schreef op 30 augustus 2015 @ 15:53:
Net That sugar Film gekeken, over het effect van suiker op de gezondheid en de rol van suiker in de obesitas epidemie.
Confronterend.
http://cinema.solarmovie.is/link/play/5079142/Ha
Confronterend.
http://cinema.solarmovie.is/link/play/5079142/Ha
zondag 30 augustus 2015 om 22:50
maandag 31 augustus 2015 om 18:38
quote:calvijn1 schreef op 30 augustus 2015 @ 16:06:
Blackfish is een Amerikaans documentaire uit 2013, geregisseerd door Gabriela Cowperthwaite. De film ging in wereldpremière op 19 januari op het Sundance Film Festival.
Dit is wat Wikipedia en andere sites er van zegtDan is het een docu en een film. De film is trouwens Engels.
Blackfish is een Amerikaans documentaire uit 2013, geregisseerd door Gabriela Cowperthwaite. De film ging in wereldpremière op 19 januari op het Sundance Film Festival.
Dit is wat Wikipedia en andere sites er van zegtDan is het een docu en een film. De film is trouwens Engels.