Goede loopschoenen!!
maandag 3 augustus 2015 om 00:32
Hello, ik heb een nieuw bijbaantje in de horeca en dan loop ik meer dan 10 km per dag (heb het bijgehouden ) en ik merk steeds na een werkdag dat ik enorme last heb van mijn voeten.. Zelfs na een nachtje slapen nog.
Ik loop nu op een soort oncharmante sportschoenen van de scapino maar dat is tijdelijk. Ik ben dus op zoek naar erg goede loopschoenen.. Het maakt me al niet eens meer uit hoe het eruitziet.. Ik dacht aan timbalands maar ben benieuwd naar andermans ervaring.
Groetjes Fleur
Ik loop nu op een soort oncharmante sportschoenen van de scapino maar dat is tijdelijk. Ik ben dus op zoek naar erg goede loopschoenen.. Het maakt me al niet eens meer uit hoe het eruitziet.. Ik dacht aan timbalands maar ben benieuwd naar andermans ervaring.
Groetjes Fleur
maandag 3 augustus 2015 om 00:56
Belangrijkste is een schoen die, als je hem aan hebt, dat het dan direct voelt als jouw schoen. Dus de pasvorm en hardheid van de zool, maar ook hoe strak de zijkanten op jouw voeten aanvoelt. Als je een dergelijke schoen aan hebt, merk je het direct. Zelf wel wat ervaring mee. Ik heb wel mindere kwaliteit schoenen gehad (voor gym op school). Toen ik echter op begeven moment op dure schoenen (vind ik dan) over ging, merkte ik een gigantisch verschil.
Het is per persoon heel verschillend. Ik zweer bij Van Bommel schoenen, terwijl mijn moeder Ecco's heeft als werkschoenen (schoonmaakster, ook veel kilometers dus). Veel succes met het vinden van jouw schoen!
Tip: ga naar een speciaalzaak. Een echte goede zeg maar, mag wel wat duurder zijn, maar heeft ook vaak een goed advies. Wel eentje waar ze meerdere merken verkopen natuurlijk.
Het is per persoon heel verschillend. Ik zweer bij Van Bommel schoenen, terwijl mijn moeder Ecco's heeft als werkschoenen (schoonmaakster, ook veel kilometers dus). Veel succes met het vinden van jouw schoen!
Tip: ga naar een speciaalzaak. Een echte goede zeg maar, mag wel wat duurder zijn, maar heeft ook vaak een goed advies. Wel eentje waar ze meerdere merken verkopen natuurlijk.
maandag 3 augustus 2015 om 07:12
All Stars zeker niet, daar zit nul voetbed in. Kiezen voor lichte wandelschoenen met goed voetbed, of een paar stevige sportschoenen die goed bij je voeten passen (speciaalzaak). Bij veel klachten zooltjes laten aanmeten.
Overigens... Het went. Echt waar. Ik werkte 9 u nonstop op sandalen met hakken.
Overigens... Het went. Echt waar. Ik werkte 9 u nonstop op sandalen met hakken.
maandag 3 augustus 2015 om 07:39
maandag 3 augustus 2015 om 08:22
maandag 3 augustus 2015 om 08:22
maandag 3 augustus 2015 om 08:24
quote:prik schreef op 03 augustus 2015 @ 08:22:
[...]
Dat kan, ik deed er vroeger ook alles op wat maar mogelijk was. Maar dat maakt nog niet dat ze goed zijn voor je voeten.
Er zit zo weinig aan dat ze ook weinig kunnen verpesten volgens mij. Het enige is dat je ontzettende stinkvoeten krijgt.
Ik zou ze ook niet aanraden als je wat ondersteuning wil, trouwens, want dat bieden ze zeker niet.
[...]
Dat kan, ik deed er vroeger ook alles op wat maar mogelijk was. Maar dat maakt nog niet dat ze goed zijn voor je voeten.
Er zit zo weinig aan dat ze ook weinig kunnen verpesten volgens mij. Het enige is dat je ontzettende stinkvoeten krijgt.
Ik zou ze ook niet aanraden als je wat ondersteuning wil, trouwens, want dat bieden ze zeker niet.