Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
maandag 3 augustus 2015 om 17:20
maandag 3 augustus 2015 om 18:12
maandag 3 augustus 2015 om 18:14
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 17:10:
[...]
Ik haat facebook, maar voor jullie heb ik het aangemaakt. Voor de rest van de wereld hou ik het geheim. Ik voel me een beetje vies nu.Ik ook FB is stom. Maar ik moet even kijken of ik een bericht heb of FB van Grumpy want ik vergeet steeds te kijken. En volgens mij heb ik Grump ook nog eens verkeerde info gegeven inzake mijn FB naam. Zo erg ben ik in FB geintresseerd
[...]
Ik haat facebook, maar voor jullie heb ik het aangemaakt. Voor de rest van de wereld hou ik het geheim. Ik voel me een beetje vies nu.Ik ook FB is stom. Maar ik moet even kijken of ik een bericht heb of FB van Grumpy want ik vergeet steeds te kijken. En volgens mij heb ik Grump ook nog eens verkeerde info gegeven inzake mijn FB naam. Zo erg ben ik in FB geintresseerd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 3 augustus 2015 om 18:17
maandag 3 augustus 2015 om 18:18
quote:KiaOraHoi schreef op 03 augustus 2015 @ 16:56:
Dames, ik trakteer! Kunnen we wel gebruiken vandaag .
[afbeelding]Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dames, ik trakteer! Kunnen we wel gebruiken vandaag .
[afbeelding]Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 3 augustus 2015 om 18:20
quote:charlottew88 schreef op 03 augustus 2015 @ 18:14:
[...]
Ik ook FB is stom. Maar ik moet even kijken of ik een bericht heb of FB van Grumpy want ik vergeet steeds te kijken. En volgens mij heb ik Grump ook nog eens verkeerde info gegeven inzake mijn FB naam. Zo erg ben ik in FB geintresseerd Ja we misten je al! Stuur haar anders een vriendschapsverzoek .
[...]
Ik ook FB is stom. Maar ik moet even kijken of ik een bericht heb of FB van Grumpy want ik vergeet steeds te kijken. En volgens mij heb ik Grump ook nog eens verkeerde info gegeven inzake mijn FB naam. Zo erg ben ik in FB geintresseerd Ja we misten je al! Stuur haar anders een vriendschapsverzoek .
maandag 3 augustus 2015 om 18:27
quote:KiaOraHoi schreef op 03 augustus 2015 @ 18:20:
[...]
Ja we misten je al! Stuur haar anders een vriendschapsverzoek .Ik weet niet eens hoe ik haar moet vinden via FB Oh wacht ik stuur Grump wel even een PB met mijn FB link erin
[...]
Ja we misten je al! Stuur haar anders een vriendschapsverzoek .Ik weet niet eens hoe ik haar moet vinden via FB Oh wacht ik stuur Grump wel even een PB met mijn FB link erin
maandag 3 augustus 2015 om 18:42
quote:Lovestar schreef op 03 augustus 2015 @ 13:59:
[...]
Brak is goed
Gescoord als in gewonnen of als in alvast gehaald?
Twee jaar geleden was het in 42 uur uitverkocht, vorig jaar 12.
Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was.
[...]
Brak is goed
Gescoord als in gewonnen of als in alvast gehaald?
Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was.
maandag 3 augustus 2015 om 18:46
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 18:42:
[...]
Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was. ik heb ook weleens uren voor kaartjes lopen klooien maar had gewoon dikke pech.
[...]
Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was. ik heb ook weleens uren voor kaartjes lopen klooien maar had gewoon dikke pech.