Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:TardarSauce schreef op 30 juli 2015 @ 21:34:

[...]

Aww thanks! En ja er is heel veel Grumpy Merchandise. Ik heb echt teveel grumpycat troep hier in huis maar ik vind het gewoon zo leuk en ik krijg ook een hoop van mijn man voor Kerst enzo.Ik heb zelfs een satanic grumpy shirt gespot
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 augustus 2015 @ 16:10:

Wij zijn gewoon goed Ja
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 17:10:

[...]

Ik haat facebook, maar voor jullie heb ik het aangemaakt. Voor de rest van de wereld hou ik het geheim. Ik voel me een beetje vies nu.Ik ook FB is stom. Maar ik moet even kijken of ik een bericht heb of FB van Grumpy want ik vergeet steeds te kijken. En volgens mij heb ik Grump ook nog eens verkeerde info gegeven inzake mijn FB naam. Zo erg ben ik in FB geintresseerd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 31 juli 2015 @ 16:03:

[...]

Zo een loopt er nou ook nooit in mijn ziekenhuis rond Op mijn werk valt het ook vies tegen als ik de plaatjes zo zie
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 18:16:

[...]

Op mijn werk valt het ook vies tegen als ik de plaatjes zo zie Jammer
quote:KiaOraHoi schreef op 03 augustus 2015 @ 16:56:

Dames, ik trakteer! Kunnen we wel gebruiken vandaag .

[afbeelding]Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:charlottew88 schreef op 03 augustus 2015 @ 18:14:

[...]

Ik ook FB is stom. Maar ik moet even kijken of ik een bericht heb of FB van Grumpy want ik vergeet steeds te kijken. En volgens mij heb ik Grump ook nog eens verkeerde info gegeven inzake mijn FB naam. Zo erg ben ik in FB geintresseerd Ja we misten je al! Stuur haar anders een vriendschapsverzoek .

Mijn halve kitler is ook weer blij om thuis te zijn
quote:KiaOraHoi schreef op 03 augustus 2015 @ 18:20:

[...]

Ja we misten je al! Stuur haar anders een vriendschapsverzoek .Ik weet niet eens hoe ik haar moet vinden via FB Oh wacht ik stuur Grump wel even een PB met mijn FB link erin
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 18:25:

[afbeelding]

Mijn halve kitler is ook weer blij om thuis te zijn
quote:charlottew88 schreef op 03 augustus 2015 @ 18:27:

[...]

Ik weet niet eens hoe ik haar moet vinden via FB Oh wacht ik stuur Grump wel even een PB met mijn FB link erin
quote:Lovestar schreef op 03 augustus 2015 @ 13:59:

[...]

Brak is goed

Gescoord als in gewonnen of als in alvast gehaald?

Twee jaar geleden was het in 42 uur uitverkocht, vorig jaar 12.

Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was.
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 18:42:

[...]

Twee jaar geleden was het in 42 uur uitverkocht, vorig jaar 12.

Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was. ik heb ook weleens uren voor kaartjes lopen klooien maar had gewoon dikke pech.
Tijd om ff wat te halen bij de supermarkt, bijna alles is weer schoon.
Poezebeesten

quote:KiaOraHoi schreef op 03 augustus 2015 @ 21:01:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven