VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, rustig. Komt vast door het mooie weer. Ik heb lekker een heel stuk gewandeld vanmiddag met de jongens (wat klinkt dat heerlijk!). Nu ga ik tukken, op tijd naar bed bevalt me wel.
ik leef ook nog hoor! Ik doe verwoede pogingen om bij te lezen maar er komt steeds iets tussen. Een voorbeeld: de kids die WWF kampioen proberen te worden en dus elkaar hoofd van elkaars romp trekken. En niet uit nijd maar uit liefde Eigenlijk wel lief dus.

Heb ik iets gemist de laatste anderhalve week?
Oja, Vrolijk. De box is hier na 16 maanden de woonkamer uit. Zal ik de boxkleden wassen en bij je terug komen brengen?

En even snel over shoppen in Parijs. Heeeerlijk! Zoveel leuke dingen! Daar verbleekt NL toch echt wel met zoveel stijlvolle boetiekjes. Je zou er eigenlijk voor een dagje shoppen heen moeten rijden (wij deden ook maar 4,5 uur over van voordeur tot hartje centrum en hadden nog een beetje file)
Is goed meid, gezellig als je een keer langskomt. Heb je een lekkere week gehad met je gezin Nath? Leuk dat jullie ook nog naar Parijs zijn geweest! Mocht je tips hebben nog, graag!

Ik heb vandaag echt zo'n leuke en productieve dag gehad :-)

Kindjes waren uberzoet en (ALARM! Hoog Ubermoedergehalte) hebben samen zitten kleien, knutselen enzo. Verder heeft Loeder zich ubergoed gedragen met ballet en zwemmen en Mormel heeft heerlijk zitten Peuterkleuterdansen zodat het eens een keer lekker relaxed was op de sportschool ipv 1 daarheen duwen en de ander wegtrekken.

Ook nog een hulp gescoord die vrijdag al gaat beginnen voor 4 uur per week inclusief strijk, dus ik ben blij. Eten was al gemaakt dus ik kon zo aanschuiven en ben net terug van 1.5 uur steppen want uitloop vanwege leuke les en klein aantal deelnemers. Wat een goede dag! Heerlijk, ik was er ook echt aan toe.

Wat een zwelgerige egopost he? :-)
Tips genoeg Vrolijk! Wil je shop tips of ook nog cultuur

Boxkleden gaan straks in de wasmachine en bel je even wanneer het handig is om langs te komen.
slaap lekker allemaal!
Nath, shoptips natuurlijk! Cultuur al zo vaak gedaan in Parijs, dus ik ga voor shoppen :-)

Je weet hoe oppervlakkig ik kan zijn. Ik heb vandaag zelfs mijn vlucht voor London uitgezocht op meeting & shoppen en daarom vlieg ik pas om 17.30 terug terwijl ik al om 14.00 klaar ben met meeting hehehe...
Ik hop ook de douche in en dan lekker naar bedje toe! Truste meisjes..
Moge
Even uit mijn hoofd, maar is Mini vandaag geworden? Zal ik gewoon een plaatje plakken op de gok?

Mini, van harte!

Hmmmm
Wauw, op mijn beeldscherm knalt Kitty gewoon uit het kader Knap gedaan Morrie!

En nu een behang voor de mogelijk (want ik weet het ook niet zeker) jarige Mini:

hihi Vrolijk, ik vind shoppen in NL leuk maar in andere steden leuker! Dan maar oppervlakkig

Tip: ga naar les Marais, vooral de rue des Francs-Bourgeois is erg leuk als je van kleine boetiekjes houdt. Stijlvolle en casual chic kleding, gewoon erg leuk. Zeker als je tussendoor een crepe eet en een lekker bakkie drinkt bij cafe Hugo nabij Place des Vosges. Schiet van de rue des Francs-Bourgois in de zijstraatjes en ontdek nog meer leuke winkeltjes. Je bent met gemak een dagje zoet.

Zo en nu weer aan het werk. Heel de week voelt gek ivm werktripje naar Parijs maar de zaken gaan verder. Beurs was trouwens wel echt heel leuk maar ook zo overweldigend groot.

Ik ben inmiddels half bijgelezen en zag dat Ely de functie heeft als vertrouwenspersoon. Goed zeg! Echt leuk voor je. Ging je daar ook een opleiding voor doen, dat lijkt me best pittig met al je andere werkzaamheden.

En ik las in het staartje dat KW naar school is en Bries naar het KDV, hoe is het gegaan? Ben je vanaf nu dan 4 dagen aan het werk? (en ben je volgende week woensdag ook? dan hebben we de tweede presentatie?)

Nou, ik ben een beetje warrig want elke keer schiet me wat te binnen. Ik ga even kijken of ik het weer op een rijtje kan krijgen door een lijstje te maken.
Sowieso is alles rondom Place des Vosges heerlijk. Wel flinke portemonnaie meenemen .
Dat had ik wel kunnen toevoegen, Lien. Je bent met gemak een dagje zoet EN een paar duizend euro lichter als je je een beetje kwaad maakt (hebben wij niet gedaan hoor, voordat er misverstanden ontstaan)
hier druk druk druk! Opdrachtgever in de stress omdat ze nu midden in de verbouwing zijn beland. (en dat is pas 1 week nu) Ik ben blij voor hen dat wij het regelwerk uit handen nemen anders waren ze vast na een maand overspannen geraakt. En dat is juist niet de bedoeling.
Zijn dat die van dat huis van die oude man Nathje?

Het is hier veel minder mooi weer dan gedacht. Harrie had vanochtend nog speciaal voor mij de luifel op het terras uitgezet zodat ik lekker buiten kon zitten met de visite die vanmiddag komt, maar het begint nu te regenen! Echt jammer.
Had me ook verheugd op prachtige dag, vrees dat we het zullen moeten doen met het mooie weer van gisteren.

Zometeen richting tandarts met drie koters, gelukkig heeft BNJMN nog geen tanden, dus hij hoeft niet in de stoel .
Harrie kwam net thuis lunchen, het wordt hier met de dag burge(r)lijker: ik heb een eitje voor hem gebakken en verse jus d'orange geperst.

Hij kwam trouwens met het verhaal dat als een vrouw bij de oude romeinen haar man twee zonen 'gegeven' had, die vrouw dan de rest van haar leven mocht doen wat ze wilde met wie ze maar wilde. Had 'ie een keer op Discovery gezien....

Harrie gaat volgende week een nachtje weg voor het werk. Dan ben ik maandag en dinsdag alleen met twee kinderen. Ben benieuwd. Schorrie moet maandag ook nog voor een prik naar het cb, ik hoop niet dat hij daar ziek van wordt dan zou dan niet zo handig uitkomen.
Mini (en Mille, Vent, Maxi en Nano natuurlijk)

Gefeliciteeeeeeeeeerd!!

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mini jarig op zelfde dag als grote aanslag dus das een handige ezelsbrug

En vrolijkerds! Hoop dat alles goed is met iedereen. Lang niet gelezen hier. Loop paar bevallingen en zwangerschappen achter
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zo, da's een subtiele felicitatie Morrie! Maar dank je wel, ze is idd. hartstikke 4 nu

Want ze voelt zich erg jarig, geloof ik. Ze heeft rolschaatsen en beschermers gehad en heeft net heel lang in de tuin geoefend, en nu eet ze zowaar een extra boterham omdat ze 'zo'n honger had van het sporten'.

Vanavond komen vent's dochters eten, Mini mocht kiezen want jarig, dus we gaan gourmetten.

En dan morgen naar de BSO (school is dicht), zondag visite en maandag naar school!

Eens kijken of kinderen me nog even laten bijlezen. Volgens mij heb ik in elk geval verjaardag Schurk gemist? Alsnog van harte gefeliciteerd dan!
Drop, balen van afbellende kijkers en nog steeds te koop staand huis. Rente moet maar snel zakken ofzo, dan gaat het misschien wat meer lopen allemaal.

En Schurkje dus idd. alweer twee! Wat gaat het hard..

Las nog tips qua bed Nano; we hebben nu bodem wat lager liggen, op balkje ipv op rand ledikant. Dat zou 'm weer een of twee maanden binnen moeten houden. Probleem was vooral dat hij als hij weet dat hij eruit kan, dus ook echt NIET gaat slapen. Eerste keer dat het bed lager stond was hij dan ook woedend

Morrie, ik kan me ook nog zo'n etentje met kleine Nano herinneren, ooit. Toch gaat het volgens mij allemaal heel makkelijk bij jou, die tweede erbij, of niet? Zo klinkt het in elk geval wel!

Ely, leuk, die andere functie, gefeliciteerd! En ook een erg leuk kaartje in de bus trouwens vanmorgen

Lien, sterkte bij de tandarts zo, yugh. Als ik ergens een hekel aan heb..
Zo, dat was een incomplete rijtjespost en nu ben ik weer een klein beetje bij. Aankomende week wordt weer vreselijk druk, dus even niet te veel schrijven allemaal
Het is hier prachtig zomerweer. klein buitje rond middaguur maar dat was alles.

Gelukkig maar, er staan 10 pallets met verlichting op de stoep...

M I N I , V A N H A R T E ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven