salontafel

07-08-2015 20:04 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Vandaag verliefd geworden op de henders&hazel little&nice salontafel. Alleen is 499 toch best een flink bedrag waar ik veel leuke dingen voor kan doen. Net natuurlijk al flink aan het zoeken geweest maar kan niet echt een goedkopere goed lijkende andere tafel vinden. Zijn hier mensen die goed kunnen zoeken op Internet en iets kunnen vinden misschien?
Heb je een linkje of foto?
https://www.pietklerkx.nl ... tafel-little-nice-hh-wit/
https://www.pietklerkx.nl ... tafel-little-nice-hh-wit/

Volgens mij bedoel je deze! Echt heel gaaf!

MOSTERD

Geen idee waar je de tafel goedkoper kan vinden, maar wel heel gaaf!
If you can dream it, you can do it.
Maar dat is inderdaad wel echt een bijzondere salontafel, ik heb nog nooit iets dergelijks gezien, ik denk niet dat je iets soortgelijks zult vinden..
Je hebt soortgelijke salontafels in riet/rotan, maar ik weet niet of je dat mooi vindt?
Rotan vind ik minder fleetfox. Ik vind dat staal zo prachtig. Ben zelf iets minder fan van glas, maar deze combi vind ik echt gaaf!
Ik vind 500 euri best een redelijk prijsje voor een salontafel. Meestal zijn de betere salontafels duurder.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 07 augustus 2015 @ 20:25:

Ik vind 500 euri best een redelijk prijsje voor een salontafel. Meestal zijn de betere salontafels duurder.Misschien is dit de betere salontafel.
Een wat kleinere, en geen glazen blad:

Van aluminium, maar wel wit:

Het is ook wel een redelijke prijs, maar ik heb een heel huis in te richten en dan wil ik graag ook andere opties afwegen.

Promethium, waar koop je die en wat kost het?
Als je er zo weg van bent zou ik het gewoon doen! Zonde als je nu iets koopt wat het net niet is en deze tafel maar in je hoofd blijft zitten.
quote:nursy schreef op 07 augustus 2015 @ 20:31:

Het is ook wel een redelijke prijs, maar ik heb een heel huis in te richten en dan wil ik graag ook andere opties afwegen.

Promethium, waar koop je die en wat kost het?De eerste: http://www.alterego-desig ... 7+in+zwart+geverfd+metaal

¤119,-
De tweede: http://www.wehkamp.nl/tui ... tafel/C30_8H6_8H6_530648/

¤99,95
quote:rianne323 schreef op 07 augustus 2015 @ 20:33:

Als je er zo weg van bent zou ik het gewoon doen! Zonde als je nu iets koopt wat het net niet is en deze tafel maar in je hoofd blijft zitten.Helemaal mee eens! Bij verliefdheid altijd doen en vooral niet wachten, want als je dan later toch besluit het te doen, is ie ineens uitverkocht oid.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ze zijn allemaal een stuk kleiner. De originele is er in twee maten. De grootste is behoorlijk groot.
quote:tonkje schreef op 07 augustus 2015 @ 20:40:

[...]

Helemaal mee eens! Bij verliefdheid altijd doen en vooral niet wachten, want als je dan later toch besluit het te doen, is ie ineens uitverkocht oid.En dan zit je elke dag op Westwing te kijken of ze niet toevallig weer die ene salontafel aanbieden, omdat je verzaakt hebt hem de eerste keer te kopen.
Ja ik ben er uit. Ga die grote gewoon doen. Dan maar 500 euro uitgeven!
Bedankt allemaal!
Voor zo'n bedrag zou ik er een nachtje/weekendje over slapen of ik hem echt wil.
Salontafel is totaal mijn smaak niet (niet dat het ertoe doet) maar ik vind 500 euro niet echt een asbsurd bedrag voor een salontafel. Dus als je hem echt graag wil zou ik hem kopen en dan maar hopen dat je er niet na tien jaar op uitgekeken bent...
quote:NYC schreef op 07 augustus 2015 @ 21:28:

Salontafel is totaal mijn smaak niet (niet dat het ertoe doet) maar ik vind 500 euro niet echt een asbsurd bedrag voor een salontafel. Dus als je hem echt graag wil zou ik hem kopen en dan maar hopen dat je er niet na tien jaar op uitgekeken bent...Jij bedoeld vast 1 jaar?
quote:troelalaaaatje schreef op 07 augustus 2015 @ 21:43:

[...]

Jij bedoeld vast 1 jaar?Nou dat is idd helemaal niet te hopen maar ik ga er vanuit dat je smaak toch wel zeker een jaar min of meer hetzelfde zal blijven? Bij mij komen die wensen tot veranderingen zo snel nou ook weer niet maar helaas toch vaak wel binnen vijf à tien jaar en dat wil ik echt ZO graag veranderen (maar ik weet niet hoe en ik schaam mij hiervoor).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven