salontafel
vrijdag 7 augustus 2015 om 20:04
Dames,
Vandaag verliefd geworden op de henders&hazel little&nice salontafel. Alleen is 499 toch best een flink bedrag waar ik veel leuke dingen voor kan doen. Net natuurlijk al flink aan het zoeken geweest maar kan niet echt een goedkopere goed lijkende andere tafel vinden. Zijn hier mensen die goed kunnen zoeken op Internet en iets kunnen vinden misschien?
Vandaag verliefd geworden op de henders&hazel little&nice salontafel. Alleen is 499 toch best een flink bedrag waar ik veel leuke dingen voor kan doen. Net natuurlijk al flink aan het zoeken geweest maar kan niet echt een goedkopere goed lijkende andere tafel vinden. Zijn hier mensen die goed kunnen zoeken op Internet en iets kunnen vinden misschien?
vrijdag 7 augustus 2015 om 21:55
vrijdag 7 augustus 2015 om 22:01
Meestal gaat het idd niet eens om dure design maar bijv Ikea en toch baal ik er dan ongelooflijk van dat ik na een jaar of zes, zeven alweer denk: hmm ik wil eigenlijk wel iets anders (lees hierover in het recente topic van Bumba over consuminderen en zuinig leven). Ook wel duurdere dingen gehad en helaas eerder weggedaan dan eigenlijk hoefde (bv door samenwonen, niet dezelfde stijl/smaak of spullen dubbel) maar bedoelde niet zozeer om wat de beurs toelaat, maar wat daaraan vooraf gaat: het uitgekeken raken op dingen. Zelfs als het goedkope dingen zijn. Daar wil ik dus vanaf. En natuurlijk kun je wel makkelijk stoppen met het kopen van spullen maar bedoel dus eigenlijk de fase daaraan voorafgaand; dat het gaat kriebelen uit te kijken naar een nieuw meubelstuk.
Sorry voor de off-topic, TO.
Sorry voor de off-topic, TO.
vrijdag 7 augustus 2015 om 22:46
http://www.casba.nl/merken/henders-hazel/where/p/2/
Is dit de zelfde salontafel voor 279?
http://www.casba.nl/salontafel-little-nice-hh/
Ik zie het al hij is in twee maten
http://www.casba.nl/salontafel-little-nice-hh-3534/
Is dit de zelfde salontafel voor 279?
http://www.casba.nl/salontafel-little-nice-hh/
Ik zie het al hij is in twee maten
http://www.casba.nl/salontafel-little-nice-hh-3534/
anoniem_218835 wijzigde dit bericht op 07-08-2015 22:50
Reden: .
Reden: .
% gewijzigd
zaterdag 8 augustus 2015 om 07:40
quote:Bromelia schreef op 07 augustus 2015 @ 22:09:
Vriendin van mij had een hele mooie design eethoek, tot dat er gezinsuitbreiding kwam, was het de meest onpraktische tafel ooit en ging hij voor een habbekrats weg.Ik heb een kind die naar groep 4 gaat. Er is geen plan voor Nog een kind dus daar maak ik me geen zorgen om.
Vriendin van mij had een hele mooie design eethoek, tot dat er gezinsuitbreiding kwam, was het de meest onpraktische tafel ooit en ging hij voor een habbekrats weg.Ik heb een kind die naar groep 4 gaat. Er is geen plan voor Nog een kind dus daar maak ik me geen zorgen om.
zaterdag 8 augustus 2015 om 07:46
Wij hebben een kleuter en een interieur dat voornamelijk bestaan uit wit, hoogglans en roestvrijstaal. 2 jaar oud zijn de meubels.
We weten dat de kans groot is dat we over een paar jaar een en ander zullen moeten/ willen vernieuwen.
We hebben betaalbaar en wat duurder gecombineerd.
Mochten we op enig moment zeggen, we vernieuwen de tafels...........als het financieel haalbaar is zie ik daarin geen bezwaar. Dat pimpt tevens een interieur en geeft je het gevoel dat je in een nieuw fris huis woont.
Kleine ingreep.
Wanneer alles opnieuw moet worden geverfd en verplaatst dat vind ik minder leuk. Veel te veel werk.
We weten dat de kans groot is dat we over een paar jaar een en ander zullen moeten/ willen vernieuwen.
We hebben betaalbaar en wat duurder gecombineerd.
Mochten we op enig moment zeggen, we vernieuwen de tafels...........als het financieel haalbaar is zie ik daarin geen bezwaar. Dat pimpt tevens een interieur en geeft je het gevoel dat je in een nieuw fris huis woont.
Kleine ingreep.
Wanneer alles opnieuw moet worden geverfd en verplaatst dat vind ik minder leuk. Veel te veel werk.
zaterdag 8 augustus 2015 om 07:52
Ik doe al 20 jaar met mijn salontafel, dus vind het helemaal geen hoog bedrag voor 'n item wat jarenlang mee gaat.
Vind de tafel van het plaatje wel mooi, maar niet praktisch. Je moet er ruimte voor hebben en je moet niet met je voeten op tafel willen kunnen zitten. Er onder trouwens ook niet. En glas laat veel vlekken achter waardoor je elke keer die glasplaat moet poetsen. Dus voor mij zou het geen goede keus zijn, want ik poets niet zo vaak en wil graag met voeten op tafel kunnen. Maar als dat geen bezwaren zijn voor jou zou ik er gewoon voor gaan. Er zijn zaken die minder lang mee gaan waar je ongemerkt veel meer geld aan wegsmijt.
Vind de tafel van het plaatje wel mooi, maar niet praktisch. Je moet er ruimte voor hebben en je moet niet met je voeten op tafel willen kunnen zitten. Er onder trouwens ook niet. En glas laat veel vlekken achter waardoor je elke keer die glasplaat moet poetsen. Dus voor mij zou het geen goede keus zijn, want ik poets niet zo vaak en wil graag met voeten op tafel kunnen. Maar als dat geen bezwaren zijn voor jou zou ik er gewoon voor gaan. Er zijn zaken die minder lang mee gaan waar je ongemerkt veel meer geld aan wegsmijt.
Shoot first, ask questions later!
zaterdag 8 augustus 2015 om 13:00
Ik heb laatst een salontafel weggedaan. Wel een heel ander model, maar mét een glazen blad.
Het lukte mij niet om het schoon te krijgen... je zag er altijd wel wat op, zeker als de zon er op stond.
Nu heb ik er een met een houten blad, helemaal naar mijn zin.
(Wel leuk trouwens, de houten tafel komt van de Kringloop - voor ¤ 9,50 (!!).
Die met het glazen blad werd er voor ¤ 35 binnen een week verkocht....)
Het lukte mij niet om het schoon te krijgen... je zag er altijd wel wat op, zeker als de zon er op stond.
Nu heb ik er een met een houten blad, helemaal naar mijn zin.
(Wel leuk trouwens, de houten tafel komt van de Kringloop - voor ¤ 9,50 (!!).
Die met het glazen blad werd er voor ¤ 35 binnen een week verkocht....)
zaterdag 8 augustus 2015 om 19:03
Als je het kan betalen zonder dat het financieel echt onverantwoord zou zijn: datgene kopen waar je hart naar uit gaat. Daar zal je achteraf het meest blij mee zijn.
Beter dat dan een iets minder dure tafel die eigenlijk niet is wat je wil. Kans is groot dat je dan na een tijdje alsnog een andere tafel koopt, waardoor het uiteindelijk nog duurder is.
Beter dat dan een iets minder dure tafel die eigenlijk niet is wat je wil. Kans is groot dat je dan na een tijdje alsnog een andere tafel koopt, waardoor het uiteindelijk nog duurder is.
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:31
quote:NYC schreef op 07 augustus 2015 @ 22:01:
Meestal gaat het idd niet eens om dure design maar bijv Ikea en toch baal ik er dan ongelooflijk van dat ik na een jaar of zes, zeven alweer denk: hmm ik wil eigenlijk wel iets anders Bij de IKEA heb je salontafels voor 20 euro. Als die dan 7 jaar meegaan vind ik dat meer dan genoeg "value for money" en mag er best wel een nieuwe komen vind ik.
Meestal gaat het idd niet eens om dure design maar bijv Ikea en toch baal ik er dan ongelooflijk van dat ik na een jaar of zes, zeven alweer denk: hmm ik wil eigenlijk wel iets anders Bij de IKEA heb je salontafels voor 20 euro. Als die dan 7 jaar meegaan vind ik dat meer dan genoeg "value for money" en mag er best wel een nieuwe komen vind ik.