Gezondheid alle pijlers

Isoleerkamer

05-08-2015 07:28 58 berichten
Wat 'n lange tijd ben ik hier niet geweest. Shame on me!

Daar lig ik dan, vandaag gaat dag 3 in van m'n isolatie. Ik ben afgelopen maandag opgenomen in het ziekenhuis. Waar ik dacht dat het een buikgriep was, is het toch iets anders. Maar wat dan wel? Niemand lijkt het te weten. Arts denkt infectie aan de darmen. Ontlasting is op de kweek gezet.

Infuus maandag geprikt, want vochttekort. Gisterenmiddag is deze eruit gegaan, er ontstond een rode plek en een bobbel op de plek waar het infuus het lichaam inging.

Ik kan alles eten, alleen komt het er wel uit, deels verteerd, deels onverteerd. Overgeven doe ik dan weer niet. Voel me verder niet ziek. Maar toch lig ik hier

Om niet helemaal gek te worden, ik lig namelijk in een isoleerkamer, (Deuren die als sluizen werken, verpleegkundigen met blauwe jassen en handschoenen aan) ben ik dit maar gaan typen. Ik moet wat 🙈
Oh beter zeg! Heb je net even wat meer afleiding!
Wat fijn dat je van de isolatie af bent

quote:Peacy schreef op 05 augustus 2015 @ 18:58:

Ik lig in BZ, snap je 'm nog?Tuurlijk, maar waarom juist daar?
quote:Peacy schreef op 05 augustus 2015 @ 18:58:

Ik lig in BZ, snap je 'm nog?Tuurlijk snap ik dat lieverd. Vraag me alleen waarom daar naar toe?
Het is een bacterie die er niet hoefde te zitten.

Krijg antibiotica, bloedwaardes waren verder goed!
quote:prada schreef op 06 augustus 2015 @ 02:54:

[...]

Tuurlijk, maar waarom juist daar?Hier is mijn gastric bypass uitgevoerd. Dan willen de chirurgen mij hier ook in de gaten houden bij maag/darmklachten. Ze dachten eerst aan de gal namelijk.
En ik mocht gisterenmiddag naar huis. Klachten zijn er nog wel, moet het zelf heel goed in de gaten houden. Antibiotica leek aan te slaan.

Nu nog even goed uitzieken!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer thuis bent, daar knap je vast eerder op dan in een ziekenhuis.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven