Mode & Beauty alle pijlers

Maximizer / super push up bh

05-09-2012 20:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag liep ik door de hunkemöller, en het viel me op dat een groot deel van de winkel gevuld was met de zogenoemde maximizer/ super push up bh's. Daarna langs de H&M geweest en daar op de ondergoedafdeling hetzelfde verhaal.

Als ik ze zie hangen kan ik het niet laten om even te voelen, maar man wat zit er een enorme berg opvulling in die dingen! Blijkbaar kopen toch veel vrouwen ze, anders zouden de winkels er niet mee volhangen toch?

Nou ben ik benieuwd.. Wat vinden jullie van deze bh's? Dragen jullie ze zelf?
quote:DeKenau schreef op 05 september 2012 @ 22:09:

Ik draag er ook weleens een, heb een klein cupje, en ben niet vies van een beetje manipulatie! Voor m'n vriend hoef ik het niet te doen, dat is een billenman.

Hier idem dito!

En eens met gepumpte kat dat het fijn is om de keus te hebben afhankelijk van gelegenheid en kleding.
ja ik heb er 1tje, met enorme opvulstukken van de Hunkemoller voor onder een strapless jumpsuit...heb die jumpsuit een paar weken zonder BH gedragen maar da's toch echt te plat, der blijft niks meer over dan! En nu gewoon C (en rechtop!')... gelukkig!

PS en ik weet heus wel dat mijn tietjes zonder die BH kleiner zijn, en mannen vast ook. Ben geen onzeker maagdelijk bakvisje
Heb meerdere maximizers en pushup bedrog in de kast liggen. bij sommige kleding is een flink bos hout voor de deur nou eenmaal een stuk mooier vind ik. Daarintegen ben ik soms ook heel blij met mijn B cup omdat je dan makkelijker een heel laag decollete zonder bh kan dragen.

Verder ook hier weinig maagdelijks of bakvisserigs te bekennen.
Ik voel me er gewoon beter bij, en blijkbaar is dat vrij 'universeel': http://www.nu.nl/vrouw/27 ... -meer-zelfvertrouwen.html
Vroeger een B/C, na ruim een jaar borstvoeding en ruim 10 kilo afgevallen schiet er helaas niet veel meer over. Bh's zonder vulling zijn nu echt geen gezicht meer bij mij... Wel jammer...
ik draag bh,s met een klein vulling, beetje push-up mag wel met een kleine b cup.

maar die zijn bijna niet meer te vinden tussen al die mega opgevulde bh,s, t lijken wel kussens.

en ik vind het niks, dat er onder mijn strakke shirtjes zo,n duidelijk opgevuld ding zit.
wij slapen nooit.
Ik heb ze 1 keer besteld bij de wehkamp. Ik dacht dat het normale push up bh's waren. Maar nee.. oh mijn god wat voelde dat nep zeg! Mn man lachtte zich rot!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hier ook een kleine omvangsmaat met een grotere cupmaat (70-75 E/F). Ik draag geen echte maximers, push-ups of andere BH's met vulling, maar wel balconnetes die ervoor zorgen dat mijn borsten ook net iets hoger zitten. Ik vind zelf dat dat er net wat netter en verzorgder uitziet, dan de boel wegdrukken of meer laten hangen.
Ik heb 70E/75D dus niks te klagen. Laatst wel een keer voor de gein zo'n super-ultra-mega-2-sizes push-up bh aan gehad in de winekl en jeeee, ik kreeg me toch een jetsers!

Ik heb overigens wel een gewone push-up in de kast liggen, bij bepaalde shirtjes 'zit' het dan net wat mooier.
Wat ik zelf fijn vind aan bh met kussentje of beetje vulling is dat mijn tepels niet zichtbaar zijn door een truitje. Ik heb het nogal vaak koud en dat is dan goed te zien;-)

Verder vind ik push up mooi maar voelde laatste bij de hema aan een bh en die was echt mega gevuld en keihard, dat dan liever weer niet..
Altijd voorgevormd hier maar die kussentjes haal ik er altijd uit.. Vind ik niet lekker zitten
Zelf ben ik klein en mager, maar wel met een DD-cup (70DD). Normale push-ups draag ik graag, omdat het de boel net een beetje lift en 'bij elkaar houdt'.

Maar aan van die megamaxiairbagdingen moet ik echt niet denken Dan ben ik meer tiet dan vrouw!
Time spent with a cat is never wasted
Ik heb er zelf een, na mijn zwangerschap, hangt de boel....en heb net een kleine b cup, en moet zeggen in topjes en met uitgaan wil je er toch leuk uitzien, en dan voel ik met met deze kussen bh wel meer vrouw, het lijkt gewoon weer wat!

Vriendlief maakt het allemaal niet uit, maar zegt ook jij voelt je zekerder met dus why not
quote:isabon schreef op 05 september 2012 @ 21:58:

Ik heb maat 75H, als ik die ga up-pushen zitten ze onder mijn kin Ongeveer hetzelfde verhaal hier, ik draag juist minimizers...
Ik droeg ze wel, zaten prima. Het gaf me gewoon net even wat meer en met een gewone push up werden mijn borsten van onder plat en van boven vol en met die dikke vulling werd hij helemaal vol zeg maar. Ik had dan wel 75a en een hele brede borst, dus zonder was ik echt plat.

Tja en wat betreft mijn vriend, bij de allereerste keer droeg ik de normale push up en toen grapte ik maar : beetje van mezelf, beetje van h&m. Hij kon er om lachen en zit er helemaal niet mee.
Een gewoon push upje bij mezelf vind ik hartstikke leuk staan in veel kleding, maar die maximizers, daar ben ik me een hoedje van geschrokken! Ik herkende mijn eigen tieten niet terug in de paskamer. Het zag er echt niet uit, veel te groot! Dus nee, ben geen fan .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Hier vragen ze thuis of ik mijn protectors of airbags weer aan heb. Lach er zelf net zo hard om, maar blijf ze lekker toch dragen.
Alhoewel dit een oude thread is wil ik toch ff mijn reactie geven . Waarom worden er toch altijd mannen betrokken in iets wat voor vrouwen is ? Kan ik als vrouw er niet gewoon mooi uit willen zien voor mezelf en daarom een bepaald soort bh willen dragen ? Ik heb de bevestiging niet nodig van mijn vriend of welke man dan ook dat ik er goed uitzie, ik bepaal zelf of ik er goed uitzie . Ik heb div soorten bh's waaronder padded bh's omdat idd zoals al eerder gezegd je borsten in bepaalde jurkjes beter tot zijn recht komen . Waarom maken vrouwen zich toch druk over wat andere vrouwen doen ? Als je het zelf niet gebruikt prima .

Maar om dan dingen te roepen als onzekere bakvis ??? Je bent in mijn optiek pas onzeker als je jezelf vergelijkt met anderen en vervolgens dan een negatief oordeel over de ander uitspreekt . Iets wat wij vrouwen snel geneigd zijn te doen . En dat heeft niks met leeftijd te maken . Ik vind mezelf er goed uitzien voor mijn leeftijd : 45 jaar en ik ben trots op mijn borsten : cup 80 C , en welke bh ik aantrek is afhankelijk van de kleding . En als je ze zelf niet draagt waarom dan een oordeel over anderen uitspreken die het wel dragen . Een mening is nl heel wat anders dan een oordeel .
Ik draag geen maximizers, maar heb wel van die BH's die (met een gewone 'dunne' vulling) optisch een gunstig effect hebben. Had ooit een vriend die met een grote boog om mij heen liep als ik weer eens van die stootkussens droeg Voel me er nu overigens ook allang niet meer prettig in, maar ik heb de trent ook opgemerkt ja. De Primark hangt er inderdaad ook vol mee zag ik laatst.
Ooit een x gepast, met mijn F cup zag het er niet uit. Leek net lolo Ferrari.
Ik droeg ze voorheen zo ongeveer standaard. Daarna afgevallen en een cup maat kleiner verder ben ik er mee gestopt. Ik wou dat ik vollere borsten had maar heb ze niet, en om het te faken met een bh past niet bij me. Draag wel bh's met een lichte push up, maar die kussentjes die er in zitten lijken wel in elke bh te zitten.

En gelukkig is mijn vriend ook meer van de billen dan de borsten..
Juist leuk, juist met een grote cup, haalt de boel nog extra mooi naar voren. Ik baal er hier altijd van dat je nauwelijk pushup en maximizer boven de cup B/C kan vinden. In Engeland wel, tot cup F als het moet. Love it!
Eens met debora1970!

Plus dat er zelfs word gezegd hier "wat een afknapper dan als de bh uit gaat en er niks overblijft"

Leuk voor vrouwen met kleinere borsten! Die trouwens soms mooier kunnen zijn als grote (vind ik dan)
Ik vind het leuk om af te wisselen. De ene dag pamela en de andere dag weer klein maar fijn.
Ik vond ze ideaal toen ik borstvoeding gaf, lekte er niet zo snel doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven