Mode & Beauty alle pijlers

Maximizer / super push up bh

05-09-2012 20:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag liep ik door de hunkemöller, en het viel me op dat een groot deel van de winkel gevuld was met de zogenoemde maximizer/ super push up bh's. Daarna langs de H&M geweest en daar op de ondergoedafdeling hetzelfde verhaal.

Als ik ze zie hangen kan ik het niet laten om even te voelen, maar man wat zit er een enorme berg opvulling in die dingen! Blijkbaar kopen toch veel vrouwen ze, anders zouden de winkels er niet mee volhangen toch?

Nou ben ik benieuwd.. Wat vinden jullie van deze bh's? Dragen jullie ze zelf?
Als je kleine borsten hebt of je door de vorm/stand van je borsten geen decolleté hebt staat een push up bh of maximizer bh gewoon veel mooier. Zeker als je een jonge vrouw van ongeveer 18/19/20 bent en je kleine borsten of weinig decolleté hebt zie je er gelijk een stuk kinderlijker uit, vind ik dan.
*prik*
quote:bucklebunny schreef op 09 augustus 2015 @ 17:38:

Eens met debora1970!

Plus dat er zelfs word gezegd hier "wat een afknapper dan als de bh uit gaat en er niks overblijft"

Leuk voor vrouwen met kleinere borsten! Die trouwens soms mooier kunnen zijn als grote (vind ik dan)Dat van "wat een afknapper als de bh uit gaat" vind ik zo'n onzin. Als je vriend van je houdt om wie je bent boeit 't hem echt geen reet of je borsten door een bh een cup groter lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn.
*prik*
Ik vind ze niet lekker zitten en sloop meestal vulling uit BH's ik heb een D-cup en ben nogal klein dus zo is het wel goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven