Maximizer / super push up bh
woensdag 5 september 2012 om 20:49
Vanmiddag liep ik door de hunkemöller, en het viel me op dat een groot deel van de winkel gevuld was met de zogenoemde maximizer/ super push up bh's. Daarna langs de H&M geweest en daar op de ondergoedafdeling hetzelfde verhaal.
Als ik ze zie hangen kan ik het niet laten om even te voelen, maar man wat zit er een enorme berg opvulling in die dingen! Blijkbaar kopen toch veel vrouwen ze, anders zouden de winkels er niet mee volhangen toch?
Nou ben ik benieuwd.. Wat vinden jullie van deze bh's? Dragen jullie ze zelf?
Als ik ze zie hangen kan ik het niet laten om even te voelen, maar man wat zit er een enorme berg opvulling in die dingen! Blijkbaar kopen toch veel vrouwen ze, anders zouden de winkels er niet mee volhangen toch?
Nou ben ik benieuwd.. Wat vinden jullie van deze bh's? Dragen jullie ze zelf?
woensdag 5 september 2012 om 20:57
Heb 75E...dat kan ik mijn medemens niet aandoen Niet dus. Maar toevallig zei mijn vriend laatst dat die 'jonge meiden' (woon in een studentenstad) tegenwoordig toch behoorlijk rijkelijk bedeeld zijn in vergelijking met vroeger...heb toen al de 'schuld' aan de maximizers gegeven, en vrees dat ze idd massaal gedragen worden Maar eerlijk ik is eerlijk, als ik 2 maten (of meer) kleiner had gehad, zou ik t ook doen denk ik, zeker als vriendinnen dat ook massaal doen. Al heb ik wel het donkerbruine vermoeden dat de grootste goep afnemers onder de 25 jaar is.
woensdag 5 september 2012 om 21:00
quote:Murdoch schreef op 05 september 2012 @ 20:57:
Ik denk onzekere, maagdelijke bakvisjes. Want als je seks hebt kun je die dingen niet dragen, toch? Dat valt een one night stand of je vriend toch op, dat je zonder kleding ineens 3 cupmaten kwijt bent?Dit zei mijn ook moeder altijd tegen ons. Dat het niet nodig was dat soort BH's te kopen, omdat het anders een grote teleurstelling blijkt te zijn voor de jongen, mocht ie je bh uittrekken en het blijkt niets meer te zijn-;) Als puber was dat een afschrikwekkend beeld, nu zou het me niet veel meer uitmaken-;) Ik heb wel een aantal push-up bh's, met kussentjes die ik uit kan halen, mocht het me te gortig worden en niet super plus. Kleding zit me net wat mooier dan, ik heb geen grote bh maat, verschilt van 75B tot 80B, wat ook weer meespeelt. Vriend weet precies wat ie aan mij heeft, dus voor hem doe ik het zeker niet-;)
Ik denk onzekere, maagdelijke bakvisjes. Want als je seks hebt kun je die dingen niet dragen, toch? Dat valt een one night stand of je vriend toch op, dat je zonder kleding ineens 3 cupmaten kwijt bent?Dit zei mijn ook moeder altijd tegen ons. Dat het niet nodig was dat soort BH's te kopen, omdat het anders een grote teleurstelling blijkt te zijn voor de jongen, mocht ie je bh uittrekken en het blijkt niets meer te zijn-;) Als puber was dat een afschrikwekkend beeld, nu zou het me niet veel meer uitmaken-;) Ik heb wel een aantal push-up bh's, met kussentjes die ik uit kan halen, mocht het me te gortig worden en niet super plus. Kleding zit me net wat mooier dan, ik heb geen grote bh maat, verschilt van 75B tot 80B, wat ook weer meespeelt. Vriend weet precies wat ie aan mij heeft, dus voor hem doe ik het zeker niet-;)
woensdag 5 september 2012 om 21:05
ik heb er toevallig vandaag zelf eentje aan
van H&M idd. Vind m lekker zitten en het truitje van vandaag zit ook gewoon net wat beter daardoor. Normaal een Bcup, dit maakt t een C. niet overdreven dus, maar net wat voller, en met zachte kussentjes
Overigens mn ex nooit horen klagen over het tegenvallende resultaat van wat eronder verborgen zit. Mannen kennen het fenomeen ook en volgens mij boeit t ze niet zo. Hem iig niet.
van H&M idd. Vind m lekker zitten en het truitje van vandaag zit ook gewoon net wat beter daardoor. Normaal een Bcup, dit maakt t een C. niet overdreven dus, maar net wat voller, en met zachte kussentjes
Overigens mn ex nooit horen klagen over het tegenvallende resultaat van wat eronder verborgen zit. Mannen kennen het fenomeen ook en volgens mij boeit t ze niet zo. Hem iig niet.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 5 september 2012 om 21:11
Och, ik zie het probleem niet zo. Die superplusopgevulde bh's zitten voor geen meter, maar eentje met normale opvulling staat best mooi. Sowieso lopen heel veel vrouwen in niet passende of slecht zittende bh's, dus dan ga je er alleen maar op vooruit met zo'n opgevuld geval. Nou ja, en mannen die teleurgesteld reageren als je je kleren uittrekt mogen natuurlijk gelijk vertrekken.
woensdag 5 september 2012 om 21:11
woensdag 5 september 2012 om 21:23
Ik draag ze ook niet, zijn er ook niet in mijn maat volgensmij (70E). Draag wel voorgevorme bh's.
Een meisje van mijn middelbare school kleedde zich altijd heel sneaky om in een hoekje van de kleedkamers met gym. Zij had dan twee of soms 3 (!!) bh's over elkaar aan. Ik denk dat je zulke bh's toen nog niet had idd. Een paar jaar later had ze een volle ronde C cup door een borstvergroting. Dan maar zo'n push up bh zou ik denken....
Een meisje van mijn middelbare school kleedde zich altijd heel sneaky om in een hoekje van de kleedkamers met gym. Zij had dan twee of soms 3 (!!) bh's over elkaar aan. Ik denk dat je zulke bh's toen nog niet had idd. Een paar jaar later had ze een volle ronde C cup door een borstvergroting. Dan maar zo'n push up bh zou ik denken....
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 5 september 2012 om 21:24
woensdag 5 september 2012 om 21:24
Ik draag zelf een 70D/70E, sowieso altijd voorgevormd en vaak ook wel met een beetje push up. Dan zit een truitje toch net wat mooier. Daar heb ik dus niks op tegen.
Maar wat Murdoch ook al noemt; als je zo'n maximizer bh (die claimt je borsten maar liefst 2 maten groter te doen lijken) uit trekt wanneer je met een scharrel in bed beland.. Of als je dan eens gaat zwemmen, en dan geen maximizer bikinitop aan hebt.
Vind het wel jammer deze ontwikkeling.. Het zegt een beetje 'kleinere borsten kunnen niet, dan koop je maar zo'n ding'.
Maar wat Murdoch ook al noemt; als je zo'n maximizer bh (die claimt je borsten maar liefst 2 maten groter te doen lijken) uit trekt wanneer je met een scharrel in bed beland.. Of als je dan eens gaat zwemmen, en dan geen maximizer bikinitop aan hebt.
Vind het wel jammer deze ontwikkeling.. Het zegt een beetje 'kleinere borsten kunnen niet, dan koop je maar zo'n ding'.
woensdag 5 september 2012 om 21:28
Die super push up vind ik overdreven, maar een gewone push up ben ik blij mee.
Ik heb helaas heen grote borsten, als ik een push up draag dan ziet het er gewoon veel mooier uit, kleding staat mooier. En nog steeds heb ik dan geen grote borsten hoor. En nee, mijn man is niet teleurgesteld als hij uit gaat.
Heeft niks te maken met onzekere bakvisjes.
Ik heb helaas heen grote borsten, als ik een push up draag dan ziet het er gewoon veel mooier uit, kleding staat mooier. En nog steeds heb ik dan geen grote borsten hoor. En nee, mijn man is niet teleurgesteld als hij uit gaat.
Heeft niks te maken met onzekere bakvisjes.
woensdag 5 september 2012 om 21:29
Het viel mij inderdaad ook op, je hebt met die dingen zo 2 cups meer. Ik draag het niet, ondanks dat cup A heb. Vroeger droeg ik wel eens gewone push up bh, met zo een klein kussentje erin, maar die haalde ik er al snel weer uit. Ik ben blij met wat ik heb en het lijkt me als je in bed beland met iemand ook wel een beetje vreemd.
woensdag 5 september 2012 om 21:33
Ik draag vrijwel altijd push up bh's. Ik heb nu eenmaal kleine borsten, en zo lijkt het nog wat. Met die gelkussens is mijn hele lijf gewoon beter in balans en passen kleren ook een stuk beter. Veel mensen die ik ken hebben mij zelfs nog nooit zonder gezien. Ik schaam me zeer zeker niet voor mijn lichaam maar op deze eenvoudige manier ziet het er allemaal toch even wat beter uit.
Dat je ze niet zou kunnen dragen vanwege de teleurstelling als de bh uit gaat vind ik echt bizar. Ik heb van mijn vriend echt nooit gehoord dat hij teleurgesteld was over mijn naakte lijf. Wat mij betreft zijn deze bh's vergelijkbaar met alle andere trucs die vrouwen uithalen om er beter uit te zien: vleugje mascara, corrigerend ondergoed, etc.
Misschien dat ik ooit nog wel eens een borstvergroting laat doen, tot die tijd vind ik de keuze wel fijn: ik kan gewoon zelf kiezen hoe groot ik mijn borsten wil! Op een fijne thuishangdag een topje waarbij het lijkt of ik helemaal geen borsten heb, op een werkdag een bescheiden push up en onder een sexy jurk uitpakken met kussens.
Dat je ze niet zou kunnen dragen vanwege de teleurstelling als de bh uit gaat vind ik echt bizar. Ik heb van mijn vriend echt nooit gehoord dat hij teleurgesteld was over mijn naakte lijf. Wat mij betreft zijn deze bh's vergelijkbaar met alle andere trucs die vrouwen uithalen om er beter uit te zien: vleugje mascara, corrigerend ondergoed, etc.
Misschien dat ik ooit nog wel eens een borstvergroting laat doen, tot die tijd vind ik de keuze wel fijn: ik kan gewoon zelf kiezen hoe groot ik mijn borsten wil! Op een fijne thuishangdag een topje waarbij het lijkt of ik helemaal geen borsten heb, op een werkdag een bescheiden push up en onder een sexy jurk uitpakken met kussens.
woensdag 5 september 2012 om 21:48
woensdag 5 september 2012 om 21:54
Oké jongens het was maar een suggestie, ik schat jullie niet allemaal in als onzeker bakvisjes dus ik neem het terug. Had het trouwens ook alleen maar over die enorm gewatteerde superdingen.
Wat vinden we ervan als een man een flink gewatteerde sok in zijn broek draagt? Omdat zijn figuur dan beter in balans is?
Wat vinden we ervan als een man een flink gewatteerde sok in zijn broek draagt? Omdat zijn figuur dan beter in balans is?