De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee.....Taart..lekkerrrr! Is er nog een stukkie over?

Allereest DDDJ, jezus wat een ontzettend klote nieuws. Dikke knuf.

Do,. mijn duimen draaien en de kaarsjes branden voor je meis!

Frans, jeetje dat moet idd niet makkelijk voor jullie zijn zeg. Maar ook goed nieuws, wat is Mileentje toch een bikkeltje. Zomaar even een kilo aangekomen en nog de lucht ingeschoten ook. Daar eten we een stukje taart op!

12-9 En nu bevallen hoor, taart is bijna op..we lusten nog wel een stukje..haha

De rest ben ik even kwijt. Heb heel snel doorgelezen en toen ik het woord taart zag had ik alleen die nog op mijn netvlies staan Morgen richting Nederland want mijn kleine broertje heeft verjaardag. Wordt ook alweer 8 jaar en zit momenteel in de ´coole´ fase, zeg maar..

Nou meiden, nog een fijne middag...

*zoeft weer weg*
quote:Donderdieseldj schreef op 12 september 2008 @ 14:45:

Met Neef gaat het niet goed

Iedereen is Heel Druk. Er moet 1: een en ander 'wereldkundig' gemaakt worden en 2: medewerking verkregen worden van de Nederlandse overkoepelende organisatie Europdonor. Die medewerking met Europdonor stuit op nogal wat problemen. En als punt 2 niet lukt, dan heeft punt 1 geen zin. Punt 2 moet lukken, maar er is slechts geld beschikbaar voor 200-300 typeringen. Dat is niet genoeg. Er moeten er minimaal 1000 zijn, om een goede kans te maken. En dat kost 200.000 - 500.000 euro. En waar wordt dat geld vandaan gehaald? Publiciteit moet zeker binnen één week worden gezocht, omdat de tijd Heel Erg aan het dringen is.

DDDJ, hoe zit dat dan met europdonor, waarom moet daar medewerking van verkregen worden? Staat neef nog niet op een lijst dan? Het gaat toch om beenmerg? Daar is een 'slapende' voorraad van. Mensen die bloeddonor zijn, zijn ook gevraagd zich op te geven hiervoor, deze typeringen zijn opgeslagen, met een kans van ik geloof 1 op 100 dat je daadwerkelijk een keer opgeroepen wordt om echt te doneren. Ik sta ook geregistreerd nl.
Lieverds, bedankt voor het duimen en de kaarsjes!

IUI ging goed, 5 miljoen zwemmers. Nu de wachtweken weer in.
Ja klopt. Maar alles is al in werking gezet en er is tot nu toe geen 'match' gevonden in de bestaande bank. Grootste reden daarvoor is dat Neef van Colombiaanse afkomst is (geadopteerd). Daarom moeten ze de publiciteit in, om nieuwe (andere) donoren te werven die wellicht wel matchen. En als je zoiets gaat doen, moet de donorbank van alles beschikbaar stellen; materiaal - personeel (dus eigenlijk voldoende capaciteit) - budget en beleidmatige hobbels etc. En, alhoewel het voor ons wel zo lijkt, Neef is niet de enige die knokt dus is het allemaal niet zo makkelijk bereikt.
Goehoehoehoed! Spannend spannend. Ik zal iedere dag eventjes een kaarsje voor jullie branden, dat Moet Helpen!
Aha, dan snap ik 'm, da's zwaar klote zeg! Ik hoop dat er iemand gevonden wordt! Helaas ken ik geen mensen van Zuid-Amerikaanse afkomst...

Enne, thanks sweetheart!
Dames lever de taart maar weer in hoor. Beeb zit nog gewoon in mijn buik. Al dacht ik gistermiddag heel even dat jullie misschien toch nog gelijk gingen krijgen. Maar gisteravond alles rustig dus gezellig naar bruiloft geweest. Al was kleine het niet helemaal eens met harde muziek, pfoe wat kan zo'n ukkie schoppen en slaan zeg.

Do, fijn dat het allemaal goed is gegaan, we gaan gewoon door met duimen.

DDDJ hoop dat het gaat lukken voor je neef.

Zo ga Ties ophalen bij oma, die moet helaas werken dus moest toch vroeg mijn bed uit.
Goedemorgen!

Milena heeft vannacht voor het eerst in een peuterbedje geslapen. Gisteren toen man thuis kwam, kreeg ik het op mijn heupen en heb het bed van zolder gesleept. Hij heeft het in elkaar gezet en i heb nog snel de lakentjes gewassen . Milena liep er gezellig om heen te scharrelen en vond het allemaal reuzeinteressant. Vooral papa die aan het schroeven was. Om half 8 was het bedje klaar en kon ze er meteen in. Ik hield nog een klein beetje mijn hart vast, maar ze ging gewoon liggen en meteen slapen. Ze was pas om half 8 wakker.

Milena zit nu over overleden opa te kletsen.

M: Mama opa is ziek he?

ik: nee opa is niet meer ziek liefje, dat had mama verteld toch, opa is dood.

M: ja opa is bij de sterretjes he?

ik: ja

M: en in mijn hartje ook he? Wanneer is opa weer terug dan?

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Maar vervolgens gaat ze vrolijk verder met het bouwen van een kasteel van duplo (= hele hoge toren )

12-9 gelukkig dat ik gisteren al grote happen taart genomen heb dan . Je maakt het wel spannend hoor. Poeh al dat gerommel en die voorweeen. Daar word je vast gek van. Oeh en wat jammer dat Ties logeren is en je toch niet uit kan slapen.

DDDJ wat een klotenieuws over jee neef zeg. Gatver dat je weet dat je zoveel geld moet hebben om toch nog een kans te maken :(

Do mooi dat de iui goed ging! Nu zit je weer in de wachtstand he? Ik steek het kaarsje nog even aan hoor!

Noa, jij hebt een veel jonger broertje zeg. Dat heb je vast wel eens verteld, maar dat had ik even helemaal gemist. Gefelciteerd met zijn verjaardag. Wat heb je voor 'cool' cadeau gekocht?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans moeilijk soms he, ze snappen al veel maar dit wordt dan weer heel moeilijk...

Do duim duim duim, spannend weer hoor!

DDDJ jeetje das lastig betreffende je neefje....miss een rare vraag hoor, maar is zijn "" ëchte"" familie niet te achterhalen voor evt donatie????

12-9 alles nog steeds rustig??? en was de bruiloft leuk?

Nala weer ongesteld dus, dus nu rond 1 okt starten??? of moet je nog een keer ongesteld worden?
moeilijk hoor, frans

Ze kunnen het nog niet helemaal begrijpen (dat is voor ons al moeilijk) maar zijn ook zo weer bezig met andere zaken, zoals het bouwen van een kasteel. Vind het altijd wel bijzonder om te zien hoe onbevangen ze daar mee omgaan.

Wat goed dat ze heeft geslapen in een peuterbed en nog lekker lang ook!

Do, stuur alle positieve gedachtes jouw kant op.

Nala, je cyclus wordt wel steeds korter.

Amy, alles goed?

12-9 gelukkig was de taart al op Wel vervelend hoor al dat voorwerk. Maar aan de andere kant misschien gaat het dan straks wel extra snel/makkelijk

Wel raar hoor zit je 5 jaar na je eigen bruiloft op een feestje van andere mensen die zijn getrouwd.

Luke heeft vannacht goed geslapen tot ongeveer 5 uur, daarna werd het wat minder. Dus het gaat de goede kant op.

Verder geen nieuws. Groetjes
Ohh Noa gefeliciteerd met de verjaardag van je broertje
12-9, nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Noa, gefeliciteerd met je broertje!
Vandaag vreselijk gelachen, zie foto's hyves!

Kruip zo lekker mijn bedje in, tot morgen dames!
Hera luke tot 5 uur geslapen, dat klinkt al een stuk beter! hoe ging het vanacht??

Frans wat is Milena goed gegroeid!!! Jeetje das echt een hoop, heb je dat ook zo gemerkt in haar kleertjes?
Goedemorgen!!! Hallo????

Nou vooruit: GEVULDE KOEKEN, KOFFIE EN THEE!!!
MMMM, lekker Amy. Ga zo even op hyves kijken ben nu wel nieuwsgierig.

Vannacht ging het ook goed. Viel alleen zelf elke keer in slaap tijdens het voeden en daardoor bleef Luke bij ons in bed liggen maar goed we hebben wel lekker geslapen.

Eerst deel van de nacht ging goed daarna wat minder. Maar ja dat maakt niet uit.

12-9 hoe is het?
hier een hoop onduidelijkheid. Al vanaf vanmorgen 7 uur weeen om de 5 minuten, later om 3/4 minuten. Vk geweest maar maar 1 vingertopje ontsluiting. We moeten nu afwachten of het afzwakt of doorzet. Baalde wel even flink, had toch hoop dat het echt begonnen was. Ties is door mijn ouders opgehaald en blijft waarschijnlijk tot morgenavond, dus in ieder geval rustig hier.
oehh 12-9 spannennd!!! hoest nu dan nog steeds weeen??
Oeh spannend 12-9! Ik hoop dat het snel doorzet.

*neemt plaats op de tribune en zet een schaal kruidnootjes en een dienblad met chocolademelk met slagroom,thee en koffie neer*
Spannend, succes 12-9!!
12-9 ben je nu gewoon stiekum aan het bevallen???

He Star hoest met jou dan?

Enne lekker hoor Frans!!
Weet het nog steeds niet, wel minder vaak maar nog steeds weeen/krampen. Steeds als ik denk dat het weg is, komt er weer een. Ga nu lekker in bad, boekje lezen. En we zien wel wat er vanavond/vannacht gebeurt. Hoop in ieder geval dat ik nog wat kan slapen.
neemt plaats op de tribune...

helaas zonder lekkers.... ben nog aan de lijn...

12-9 zet hem op meid!!!
alhoewel.... die chocolade van Hera is wel heel verleidelijk........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven