De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nala, wow een bruiloft die het hele weekend duurde! Wow, das wel heel lang. Ahum, ik (maar ik ben zo'n chagerijn die niet zo van feestjes houdt) vond de bruiloft van mijn zusje die 1 hele dag duurde, lang zat

Heb onze eigen foto's gezien. Foto's die vent gemaakt heeft. Iedereen staat er relaxed op en er is 1 iemand die steeds roder en verregender (want geen paraplu) met een lelijke jas op haar hoofd en 20 plastic tasje in haar hand op iedere (iedere) foto staat. Jullie mogen raden wie
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Frans laat je tranen maar lopen hoor hihihi

Ik ha dhet ook hoor... Achetraf gezien ook een heel toepasselijk gedichtje op het kaartje

Ik moet donderdag naar KNO met Kaj, denk dat ze dan een datum gaan prikken...

Lekker Hera dat Luke lekker 3 uurtjes blijft slapen en in zijn eigen wiegje.

Oh was dootje helemaal vergeten, ik heb zaterdag niet geduimd ( had een hele dag met mijn werk ) sorry maar ik duim deze 2 wkn voor je meis...
Frans, ik help je even uit de brand en dan moet ik weer verder met werk

Jullie hadden het over ac-pillen, steeds wisselen van pil want niet vergoed bla bla, wel of niet sippig en dippig van de pil. Op het pilstoppers-topic. Vonk lollig
Frans, even snel je stelt je echt NIET aan!!! (ook niet omdat je huilt om het geboortekaartje topic )

Leg het je man maar zo uit dat het voelt alsof iemand je schaambeen uit elkaar trekt (dus in zijn geval zijn ... ) Vond dat wel een mooie uitleg, hoorde ik laatst van iemand en in mijn geval klopt dat ook.

Ik herken het wel ik vond (om eerlijk te zijn vind!) ook dat ik alles moest doen. tss je bent toch alleen maar zwanger niet ziek of zo. Met het gevolg dat ik te lang door heb gelopen en mede daardoor nu nog last heb.

Ga nu gauw weer verder.

Groetjes
Frans, idd...luister naar Hera! Doe rustig aan meid, daar pluk je allen maar de vruchten van.

Enne shoppen...haha...je raadt het nooit. Ben alleen maar met spul voor mannetje thuisgekomen. Balen, kon voor mezelf niets leuks vinden...

Hera, top dat Luke zo heerlijk om de drie uurtjes komt. En, jee...6 weken geleden! Wat vliegt de tijd toch.

12-9 Ach wat jammer dat het nu weer rustig is. Waarom hoop je dat de kleine tot na het weekend blijft zitten. Heb je iets op het programma?

Oh ja, trouwt je broer dit weekend? (ben een beetje vergeetachtig)

Nala, Gaaf een heel weekend feest. Leuk!

Brab, wat goed dat Kaj weer is aangekomen. Lotte is ook zo´n krielkipje, ben ik dus ook aan het vetmesten maar dat wil maar mondjesmaat. Blijft frustrerend hoor.

Man is net weer weggegaan. Komt donderdag weer thuis, bah...vinnut ongezellig. Blijf altijd aan Frans denken dan, dat ik niet mag zeuren over 2 nachtjes enzo. Maar toch, duurt het zooo lang.....

Wat eten jullie vanavond? Heb even geen inspiratie. We zijn ook maar met zijn tweetjes dus wil even makkelijk en gezond...Tips?
Hai,

Hera bedankt en je hebt echt gelijk hoor. Dat weet ik wel! En ik doe ook rustig aan

Oeh en schaambeen uit elkaar getrokken.. aiai nee zo erg is het nog niet bij mij hoor. Ik hoop ook niet dat het zo erg wordt eerlijk gezegd. Nu (of nou ja niet nu eigenlijk, maar meestal)doet het pijn alsof iemand er flink tegen geschopt heeft. Ik heb ook geen last van mijn bilspieren (haha mocht ik die hebben) of van mijn stuitje. Dus het valt allemaal nog wel mee. Ik ben alleen een beetje aan het paniek zaaien, omdat ik nog niet eens op de helft ben en nu al klachten heb.

Jas ik snappum

Noa, toen vent nog niet vaak weg was, vond ik 2 nachten ook al heeeeeel lang. En op het maarttopic zijn 2 single moeders, dus als mijn man lang weg is, dan denk ik daaraan.

Ik vind met zijn 2en eten, niet zo leuk eigenlijk. Milena eet ook nog eens zo vreselijk beroerd. Ik moet eerlijk bekennen dat we of bij iemand anders gaan eten, of niet zo gezond eten, of op de bank eten dan . Heb geen tips dus.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wij eten of gepofte aardappels met sla en gehaktballen of brocolli met rijst en kip en tomatenroomsaus *jammie*
Noa, man weer weg. Vind twee nachten ook best lang hoor. Vind het hier al ongezellig als man avonddienst heeft (zoals vandaag) en dan inderdaad vooral met het eten. Wij eten miba (volgens ties) heb ik meteen weer wat in de vriezer voor komende tijd.

Frans, vervelend dat je nu al zo'n last van je bekken/liezen en zo hebt. Kunnen het niet je banden zijn, had ik ook erg steken in mijn liezen. En schijnt bij tweede veel erger te zijn en juist tot week 24-26 daarna wordt het minder.

En fijn dat je het weer uitgepraat hebt met je zusje.

Brabbel, Dus even afwachten met Kaj. Is het gewoon pech dat hij last heeft van zijn oren of heeft dat nog iets te maken met de rest?

Nala, leuk feestje gehad lekker. Gezellig he hier in de buurt. Vrienden van ons trouwen ook binnenkort in openlucht museum. Trouwden ze ook in het witte kerkje?

Wordt geroepen, groetjes
Jaaaaaaaa das nie eerlijk, nou wil ik weten wat miba is
Enne, gepofte aardappels Frans, hoe doet ge da maken?
quote:frans3 schreef op 16 september 2008 @ 13:15:

Hai,

Hera bedankt en je hebt echt gelijk hoor. Dat weet ik wel! En ik doe ook rustig aan

Oeh en schaambeen uit elkaar getrokken.. aiai nee zo erg is het nog niet bij mij hoor..

Let vooral op het woordje NOG niet

later meer plicht roept
hahah nee NOG niet Frans hihihi

Nee 12-9 is gewoon echt pech, familie kwaaltje..

Weer.. aargggghhhh
Jas, oh dat is schrikken kaars vergeten. Waxinelichtje kan meestal niet zoveel mee gebeuren, maar meestal blaas ik ze wel uit als ik naar boven ga.

Hera, lekker dat het slapen van luke nu stuk beter gaat. Hopelijk knap jij ook snel weer op. En fijn dat het zo goed gaat met nick op de psz.

Ties is geinstalleerd met bakje fruit en beker drinken op de bank voor Brum. Is helemaal in laatste tijd en heb nu op mijn werk even dvd meegenomen om te kopieeren. Dat had ik dus beter niet kunnen doen;-)

Maar moet zeggen dat ik het nu af en toe wel makkelijk vind om hem voor de tv te installeren. Is een van de weinige dingen die hij goed zelf kan doen. Met spelen, kleuren of lezen of zo wil hij toch altijd mij erbij hebben. Nu hoef ik alleen af en toe keer ja te roepen of zo.

Vanmorgen geslaagd voor schoenen. Was wel lastig met die opgezwollen poten maar ja. heb erg getwijfeld of ik nu platte of hoge schoenen zou nemen. Uiteindelijk toch maar plat gedaan. Ze zitten wel erg strak maar goed wurm mijn voeten er 's ochtends gewoon in en doe ze rest van de dag niet meer uit. Neem voor de zekerheid nog wel even slippers mee kan ik 's avonds op feest nog aandoen als het echt niet meer gaat.

Moet alleen nog even bruin t-shirtje scoren voor Ties en dan ben ik helemaal klaar.
Balen brabbel, hopen maar dat ie nou genoeg heeft gehad voor de aankomende 18 jaar of zo. Al heb ik ook buisjes gehad stelt weinig voor maar goed wel weer narcose en zo. Weet alleen dat ik ooit keer verpleegster geschopt hebt en ondergespuugd met zo'n drankje dat je krijgt om rustig te worden, hielp dus niet zo goed

Jas, even husselen.
bami!
Ohh wat een rampje is dat he, die dikke voeten ... goed idee om slippers of een extra paar mee te nemen idd!
Knap kind heb je trouwens, dat ie er miba van maakt
quote:Jacinta schreef op 16 september 2008 @ 15:55:

bami!
miba haha

Oef ik krijg al zere voeten als ik lees dat je ze er sochtends inwurmt en dansavonds pas wer uit doet. Ik had ook een keer van die schoenen en was zo dom om ze w3el halverwege uit te doen omdat mijn voeten zo'n pijn deden. Die kreeg ik dus echt niet meer aan. Was toen nog niet eens zwanger ook

Haha nog niet, vinden jullie mij nu een doemdenker . Het is denk ik geen bandenpijn, want dat voelt anders. het is echt mijn schaambeen en 'iets' boven mijn linkerbeen (dat doet dan ook zeer als ik het optil, bv bij lopen en erger bij traplopen). Nou ja, ik hou er over op. Dan gaat het misschien ook wel weg

Ahum de gepofte aardappels: je gaat naar de ah en daar koop je zo'n bak waar 2 aardappels inzitten om in de magnetron te poffen. Ahum zo dus , maar klonk wel even als een culinair hoogstandje he?
ja idd Frans dat klonk als ee culinair hoogstandje.. hahah gewoon magnetron voer ;-P

Voor ons wordt er vandaag gekookt en mijn tante kan een partij koken.. hhmm lekker hoor ben benieuwd wat ze heeft gemaakt.

hahah bekende dikke voetuh gebeuren.. pfff hou op zeg, kon alleen maar mijn Uggs aan op het laatst, zelf uitgelopen gympen konden niet meer..

Zelfs sokken zaten strak hahhaah en dat in de winter

Ik moet zeggen dat ik sinds een maand of 2 weer normale voeten heb, zijn heel lang dik gebleven.

Ach ja 12-9 denk ook niet dat zo`n drankje bij Kaj helpt..

Dat is het enige wat mij zorgen baart, de narcose...

Vorige keer was het de vraag odf hij zonder zuurstof uit de narcose kon komen, was gelukkig wel gelukt na de bronchoscopie... ppff niet aandenken, maar ga wel bij de KNO aangeven dat ze met de cardioloog contact moeten opnemen
Oeh dat is wel erg lang brabbel, dacht dat het wel meeviel bij mij tot ik van de week weer keer sokken aan had en mega afdrukken in mijn enkels had.

En zou inderdaad ook even met cardioloog laten overleggen.

Frans, hmm misschien moet je eens meedoen met 'wie is de chef'
Ik had dat ook Frans. Kan je je lekker laten masseren bij de fysio. Helpt wel hoor. Misschien kan je daar gelijk mee starten? Kan jou het schelen, gewoon doen. Ermee doorlopen heeft niet zo heel veel zin Stomme mannen ook.

Miba Geweldig!

Oeh, ik word al moe als ik aan die schoenen denk 12-9. Kan je niet gewoon gelijk op je slippers gaan ?

Oeh Brabbel, ik vind jou zo'n stoer wijf he. Wat een zorgen om jullie kleine kanjer en je blijft gewoon al-tijd positief. Petje af voor jou. Als ik het af en toe lees, dan lijkt het me allemaal erg moeilijk

Ik eet hamburgertje, gebakken aardappels en iets van tomaat - komkommer en feta doormekanderheen geflikkerd. Vent eet niet mee, die is zielig. Belde gisteren op, 'als ik zo niet op tijd thuis ben, dan is dat omdat ik bij de dokter zit, of misschien wel in het ziekenhuis'. Wat daaahaaan? 'Ik heb met een stanleymes in m'n duim gezeten'. Oh. Zit 'ie er nog aan? 'Ja, dat wel, maar ik bloed as een rund'. Ok. Hmm. Moest dus geplakt worden. Armerd moest daarna ook nog naar de tandarts en daar werd een kies getrokken. Dus hij was best een beetje zielig. Nadeel van mannen die zielig zijn is dat ze ook echt zielig zijn * zucht *

Ik ga zo m'n meissie halen. Kom vanavond nog wel even terug. Doeidoeidoeidoei.
Hai meissies,

Hier niet veel te vertellen, heb het druk op het werk (en daar mag ik niks over zeggen ) en kom verder even nergens aan toe. Dagen vliegen wel voorbij, dus da's wel lekker.

Jac, voorzichtig hoor met die kaarsen, ik wil er niet de oorzaak van zijn dat je huis afbrandt! Maar wel lief van je, dat je een kaarsje brandt, dat waardeer ik echt!

En ik las in het boekje van de jumbo, dat als je op een waxinelichtje een beetje zout strooit, ze veel langer branden. Vind ik het proberen waard (vraag me met dat soort weetjes wel altijd af hoe mensen er ooit achter zijn gekomen, hebben jullie dat ook???).

Frans, versnellinkie terug nemen vast, beter nu vast wat rustiger aan en dat tempo vol kunnen houden, als te lang doorlopen en dan veel meer last krijgen en over een paar maanden niks meer kunnen.

12-9, ik hoop dat je nu even een weekje rust krijgt, veel plezier vrijdag!

Brabbel, wow, wat gaat dat goed met die nieuwe voeding!

Hera, wat een lieve actie van Nick!

DDDJ, beterschap aan Mop (eet 'ie nou alleen maar vloeibaar?).

Nala, klinkt leuk dat weekend! Ben benieuwd naar de foto's.

Verder weet ik het ff niet meer, groetjes aan iedereen...

Dominica
HAhaha DDDJ dat is ook zo met de mannen he, ze zijn dan meteen zo zielig en dat laten zo duidelijk merken pppffffff

Thanks girlies.. ben ook een tuff chick denk ik.. En tuurlijk wordt het mij soms ff teveel, zoals een week voor de vakantie !

Doompie, zo hard aan het werk, dat de dagen voorbij vliegen.. heerlijk hoor meis, zo min mogelijk aan denken.
Do, inderdaad lekker zo druk dat de tijd voorbij vliegt.

Brabbel, tuff chick, als je ook maar beetje aan jezelf denkt meis.

DDDJ, ah arme vent, zo zielig en jij hebt niet eens medelijden met hem. Schande!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven