Ben ik zwanger?

10-08-2015 16:23 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al best wel een tijdje geleden (in april) seks gehad met een jongen. Ik ben aan de pil, dus we gebruikten geen condoom. Alleen de dag voor de seks had ik overgegeven binnen 3 uren na het innemen van de pil. Omdat ik geen nieuwe pil had geslikt, heb ik ongeveer 24 uur na de seks de MAP geslikt. Ik ben inmiddels 3x ongesteld geworden en heb Al 4 negatieve tests gehad (de laatste begin juli). Toch voel ik me nu niet helemaal lekker, ik heb buikkrampen en zulk soort dingen. Ik ben bang dat ik toch nog zwanger ben, is dit überhaupt mogelijk of helemaal onmogelijk? Ik zou dan nu al 15 weken zwanger zijn.

Bedankt voor jullie hulp alvast!
Nee je bent dan niet zwanger.
Als je na de vakantie weer naar school gaat let dan even extra goed op bij biologie!
Nou dan heeft hij wel heul traag zaad.
Mwah met mijn beperkte medische kennis zou ik zeggen niet zwanger...aangezien je alweer 3x ongesteld bent geworden oh en 4 negatieve tests. Maar wie weet, misschien is het wel een tweeling die graag verstoppertje doen....
Ik ben aan de pil, dus we gebruikten geen condoom.

Nee hoor, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Het is de chili van gisteren
Bij buikkrampen als eerst aan een zwangerschap denken, vind ik niet heel logisch.

Na 3 menstruaties, 4 negatieve testen en een MAP nog aan een zwangerschap denken, vind ik nóg minder logisch.
Er gaat ook geen week voorbij dat zo'n vraag hier niet wordt gesteld..
echt gebruik die hersenen eens, daar zijn ze voor.

Nee ik durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat je niet zwanger bent.

Een MAP, 3x ongesteld en 4 negatieve testen.

Met 15 weken moeten die knallen.

Dat er 1 test een keer niet goed doet kan nog gebeuren maar geen 4 op een rij.

Je buikpijn kan door van alles komen. Darmkrampen bijvoorbeeld.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:RedBaron schreef op 10 augustus 2015 @ 16:33:

Er gaat ook geen week voorbij dat zo'n vraag hier niet wordt gesteld..De laatste tijd wel erg vaak. Misschien door de vakantie.
Wordt het op school ook niet meer aangeraden om een condoom te gebruiken ook al slik je de pil?

Ik wil niet zeuren, maar het lijkt tegenwoordig logisch om geen condoom te gebruiken
If you can dream it, you can do it.
Misschien heb je wel een SOA. Dat kun je krijgen als je geen condoom gebruikt
Ja hallo condooms kosten geld.

Kun je toch zomaar 4 bier minder kopen
quote:RedBaron schreef op 10 augustus 2015 @ 16:33:

Er gaat ook geen week voorbij dat zo'n vraag hier niet wordt gesteld..En het niveau van dit soort verzonnen topics gaat ook steeds verder achteruit.
Voor op brood.
Ah come on zeg
''Ik ben aan de pil, dus we gebruikten geen condoom''

+ MAP, 3 keer ongesteld geworden, 4 zwangerschapstesten, 3 maanden verder...

Het is verdorie 2015!!!!! Wanneer wordt die dommigheid nou eens echt uigeroeid???

gaaah!!!
Hartstikke zwanger. Van een drieling.
Wauw.
Als je te dom bent om te kakken, dan moest je misschien ook nog maar niet neuken.
Misschien is het beter om je gewoon helemaal niet voort te planten, tenzij je op Marktplaats nog wat extra hersencellen op de kop kunt tikken.
Jeetje, is dit een serieuze vraag? Na een MAP, 3 keer ongesteld zijn en 4 negatieve testen nog steeds twijfelen over een zwangerschap?! Ik zou eerder bang zij voor een SOA gezien het feit dat er geen condoom is gebruikt !
quote:SilverShadow schreef op 10 augustus 2015 @ 17:26:

Misschien is het beter om je gewoon helemaal niet voort te planten, tenzij je op Marktplaats nog wat extra hersencellen op de kop kunt tikken.
quote:misschicken schreef op 10 augustus 2015 @ 17:21:

Als je te dom bent om te kakken, dan moest je misschien ook nog maar niet neuken.
Ik vind de reacties op dit soort topics dan wel weer hilarisch

Beetje jammer dat TO niet meer terug durft te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven