Gezondheid alle pijlers

Maagpijn

12-08-2015 01:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Hopelijk is er nog iemand wakker die dé tip heeft....

Ik heb vanavond Cordon Blue op en ik denk dat deze niet goed gaar was. 2 uur later kreeg ik mega maagpijn die ik nog steeds heb. Ik voel me niet helemaal lekker maar niet kotsmisselijk ofzo.

Iemand tips wat ik er tegen kan doen? Ik wil zo graag slapen maar ik kom gewoon niet in slaap.
Glas cola drinken al geprobeerd?

Je bent te laat om 'm uit te kotsen, dus je moet 't gewoon uitzingen verder. Al kan ik me niet voorstellen dat iets 2 uur na het eten ervan nog in je maag zit. Dan zit het toch al wel in je darmen? En als het bedorven was ga je vanzelf aan de schijt.
Shoot first, ask questions later!
Slapen en hopen dat je maagpijn dat je morgen minder is, het komt er vanzelf weer uit.
Zoals redbulletje zegt helpt een glas cola vaak goed bij maag/darm klachten. Bij mijzelf helpt wat water drinken of yoghurt eten ook nog wel vaak. Maar weet natuurlijk niet of dat ook voor jou geldt. sterkte in ieder geval!
Maagtablet of heb je die niet in huis. Rennie ofzo?
Zit de pijn rond het borst been?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 12 augustus 2015 @ 08:47:

Zit de pijn rond het borst been?en dan ga je zometeen zeker vertellen dat het haar hart kan zijn?
Nee, de maag zit onder het borstbeen, veel mensen halen buik en maagpijn door elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 12 augustus 2015 @ 09:22:

Nee, de maag zit onder het borstbeen, veel mensen halen buik en maagpijn door elkaar.Ja waar de ribben ophouden zeg maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven