Zonvakantie oktober??

11-08-2015 21:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!! :-)

We zitten na te denken over een zonvakantie, ergens laatste week oktober! En dan met het vliegtuig.... heerlijk!

We zijn er alleen niet heel erg ervaren in... weet iemand of je met 2 volwassenen en 1 kindje onder het jaar voor ongeveer 600 euro (wellicht last minute??) naar een zonnige bestemming kan vliegen voor een weekje?

Of is dit echt onmogelijk?
Oh en landen waar het momenteel onrustig is zou ik links laten liggen. Natuurlijk verkoop je je baby niet aan IS, maar aanslagen zoals in Tunesië laatst wil je echt niet meemaken.
quote:kiwi87 schreef op 12 augustus 2015 @ 10:25:

Oh en landen waar het momenteel onrustig is zou ik links laten liggen. Natuurlijk verkoop je je baby niet aan IS, maar aanslagen zoals in Tunesië laatst wil je echt niet meemaken.Wil je niet uit je droom helpen, maar dergelijke aanslagen kunnen overal ter wereld, dus ook in NL plaats vinden. Zolang er nog geen negatief reisadvies, of het advies 'alleen handelsreizen' van kracht is kun je er prima naar toe.
Als het niet noodzakelijk is, waarom zou je dan kiezen voor een reis naar een gebied waar momenteel 'code geel' geldt (voor de toeristische gebieden, voor de rest geldt voornamelijk code oranje en code rood). Er zijn genoeg andere opties. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren, maar als ik met een baby op vakantie zou gaan, zou ik toch kiezen voor een land waar geen waarschuwingen voor uitgegeven zijn.
Wat een goede tips zeg! Bedankt!

Ik ga inderdaad maar kijken of ik los kan boeken. Zo te lezen zal ik even moeten speuren, maar dan zou het eventueel kunnen lukken! -)
Op sunweb kom ik wel verschillende reizen onder de 300pp tegen in die periode. Moet je natuurlijk niet verwachten voor een dubbeltje op de 1e rij te kunnen zitten en ik zou even goed op de temperaturen in die periode letten. Maar het is dus mogelijk.

Ik zou voor die periode niet last minute afwachten.

Losse vluchten met Ryanair:

2x 140,- = 280,- (excl bagage)

Hou je nog zo'n 300 over voor verblijf. Dit bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven