Mode & Beauty alle pijlers

bruidkapsel

12-08-2015 12:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie kan me helpen. Ik ben op zich helemaal niet zo'n ijdeltuit.

Volgend jaar ga ik trouwen en ik zou echt niet weten wat ik met mijn haar moet doen.

Ik denk wel aan opsteken, maar hoe ?

Ik heb van mezelf half lang haar. Wie weet iets leuks en wat ook mooi zit.

Ik heb al gegoogled, maar zie door het bomen het bos niet meer.
Pinterest, voor al uw wensen en dromen.

Maar serieus, je kan hier heel veel op vinden en dan misschien een shortlist maken?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Laat je adviseren door de kapper. Die kan ook van te voren allerlei proefkapsels bij je doen.
Ik heb urenlang op Pinterest rondgekeken voor alles m.b.t. trouwen.

Zelf had ik al een bepaald idee over hoe ik mijn haar wilde ( echt lang, blond, dik met een kleine slag) en kapster was het er helemaal mee eens. Plaatjes meegenomen van wat ik mooi vond ( zowel opgestoken, halfopgestoken als los) en na een aantal kapsels te hebben geprobeerd was ik er al snel uit. Ook in combinatie met de jurk, want dat was het uitgangspunt. Begin oktober nogmaals het proefkapsel, zodat we eind november hopelijk een perfect zittend kapsel hebben gecreëerd

Succes!
Dit zijn trouwens mijn inspiratiebronnen geweest. Overdag heb ik het klassiek opgestoken ( i.c.m. sluier) en 's avonds heb ik het half opgestoken. Jurk veranderd dan ook iets, waardoor het een totaal ander plaatje wordt.

Opgestoken voorkant

Opgestoken achterkant

Half opgestoken
Allereerst gefeliciteerd!!!

Op internet zijn genoeg voorbeelden te vinden denk ik, overleg met je kapster hierover en vooral neem een kapsel wat bij je past!!!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Pinterest inderdaad!
En ook ik ben fan van pinterest sinds ik ging trouwen! Kapsels, boeketten, bedankjes, aankleding... je kunt er zoveel leuks op vinden en alles in een "bord" soort collage bewaren wat je leuk vindt.
Je kapsel is ook een beetje afhankelijk van je jurk. Wat voor neklijn zit daarop? Heb je iets op je hoofd of in je haar?

Maar ik zou naar een goede kapper gaan en je goed laten adviseren. Wat past bij jouw haar, hoofd, kruinen, lengte, etc. En laat een paar proefkapsels maken.

Anders een grote sluier en alles bedekken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven