bruidkapsel
woensdag 12 augustus 2015 om 12:03
Hallo,
Wie kan me helpen. Ik ben op zich helemaal niet zo'n ijdeltuit.
Volgend jaar ga ik trouwen en ik zou echt niet weten wat ik met mijn haar moet doen.
Ik denk wel aan opsteken, maar hoe ?
Ik heb van mezelf half lang haar. Wie weet iets leuks en wat ook mooi zit.
Ik heb al gegoogled, maar zie door het bomen het bos niet meer.
Wie kan me helpen. Ik ben op zich helemaal niet zo'n ijdeltuit.
Volgend jaar ga ik trouwen en ik zou echt niet weten wat ik met mijn haar moet doen.
Ik denk wel aan opsteken, maar hoe ?
Ik heb van mezelf half lang haar. Wie weet iets leuks en wat ook mooi zit.
Ik heb al gegoogled, maar zie door het bomen het bos niet meer.
woensdag 12 augustus 2015 om 12:06
Ik heb urenlang op Pinterest rondgekeken voor alles m.b.t. trouwen.
Zelf had ik al een bepaald idee over hoe ik mijn haar wilde ( echt lang, blond, dik met een kleine slag) en kapster was het er helemaal mee eens. Plaatjes meegenomen van wat ik mooi vond ( zowel opgestoken, halfopgestoken als los) en na een aantal kapsels te hebben geprobeerd was ik er al snel uit. Ook in combinatie met de jurk, want dat was het uitgangspunt. Begin oktober nogmaals het proefkapsel, zodat we eind november hopelijk een perfect zittend kapsel hebben gecreëerd
Succes!
Zelf had ik al een bepaald idee over hoe ik mijn haar wilde ( echt lang, blond, dik met een kleine slag) en kapster was het er helemaal mee eens. Plaatjes meegenomen van wat ik mooi vond ( zowel opgestoken, halfopgestoken als los) en na een aantal kapsels te hebben geprobeerd was ik er al snel uit. Ook in combinatie met de jurk, want dat was het uitgangspunt. Begin oktober nogmaals het proefkapsel, zodat we eind november hopelijk een perfect zittend kapsel hebben gecreëerd
Succes!
woensdag 12 augustus 2015 om 12:12
woensdag 12 augustus 2015 om 12:34
Je kapsel is ook een beetje afhankelijk van je jurk. Wat voor neklijn zit daarop? Heb je iets op je hoofd of in je haar?
Maar ik zou naar een goede kapper gaan en je goed laten adviseren. Wat past bij jouw haar, hoofd, kruinen, lengte, etc. En laat een paar proefkapsels maken.
Anders een grote sluier en alles bedekken.
Maar ik zou naar een goede kapper gaan en je goed laten adviseren. Wat past bij jouw haar, hoofd, kruinen, lengte, etc. En laat een paar proefkapsels maken.
Anders een grote sluier en alles bedekken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover