Dna test
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:47
woensdag 12 augustus 2015 om 20:39
woensdag 12 augustus 2015 om 21:01
woensdag 12 augustus 2015 om 21:28
quote:Simona1995 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:41:
Uiteraard maar hij is pas over 6 weken terug in Nl en om het over Skype te zeggen denk ik tja en om 6 weken te wachten das eik ook niks.Dit is het enige juiste wat je nog kunt doen. Goed zo! En je hoeft je minnaar niet over te halen. Dit is jouw beslissing of hij het ermee eens is of niet.
Uiteraard maar hij is pas over 6 weken terug in Nl en om het over Skype te zeggen denk ik tja en om 6 weken te wachten das eik ook niks.Dit is het enige juiste wat je nog kunt doen. Goed zo! En je hoeft je minnaar niet over te halen. Dit is jouw beslissing of hij het ermee eens is of niet.
woensdag 12 augustus 2015 om 22:08
donderdag 13 augustus 2015 om 19:56
Ik vind het echt belachelijk hoe kinderachtig iedereen doet over vreemdgaan. Volgens mij gaan in Nederland bijna 40% van de mensen wel eens vreemd. Het komt veel vaker voor dan jullie doen geloven. Dat houdt in dat in jullie omgeving en wss ook eigen gezin wel eens ontrouw is voorgekomen. Shit happens, ze heeft er spijt van, moment van zwakte, veel minder erg dan mensen die regelmatig vreemdgaan of een affaire hebben. Haar leeftijd heeft er niks mee te maken, 'in de grote mensen wereld' gaan mensen vreemd, deal with it. Mensen maken fouten, jullie zijn zelf wss ook verre van perfect en hebben vast iets in jullie leven waardoor iemand anders je een slechte/onverantwoordelijke ouder zou vinden, toch staan jullie heel snel klaar met een oordeel.
Ik denk dat je het absoluut niet moet vertellen, daar schiet niemand iets mee op. Het beste was geweest als je niks tegen de broer had gezegd en had uitgelegd dat het echt niet van hem kan zijn. Hij schiet er ook niks mee op om het aan zijn broer te vertellen en heeft er alleen ellende van als het uitkomt, chantage in de toekomst zie ik niet gebeuren. Zoals iemand al zei zelfs een DNA test kan in deze situatie geen zekerheid geven.
Niks zeggen en proberen over het schuldgevoel heen te komen, die stress kan je nu niet gebruiken.
PS. Ik ben nooit vreemdgegaan, zou het ook niet kunnen verbergen omdat ik zelfs kleinigheidjes gelijk wil opbiechten. Ben zelf meerdere keren bedrogen door partner(s), ik weet dus hoe het is om aan de andere kant te staan. Zelf had ik absoluut de waarheid boven een leugen verkozen, maar in mijn geval ging het om een partner die regelmatig vreemdging en niet een eenmalig slippertje.
Ik denk dat je het absoluut niet moet vertellen, daar schiet niemand iets mee op. Het beste was geweest als je niks tegen de broer had gezegd en had uitgelegd dat het echt niet van hem kan zijn. Hij schiet er ook niks mee op om het aan zijn broer te vertellen en heeft er alleen ellende van als het uitkomt, chantage in de toekomst zie ik niet gebeuren. Zoals iemand al zei zelfs een DNA test kan in deze situatie geen zekerheid geven.
Niks zeggen en proberen over het schuldgevoel heen te komen, die stress kan je nu niet gebruiken.
PS. Ik ben nooit vreemdgegaan, zou het ook niet kunnen verbergen omdat ik zelfs kleinigheidjes gelijk wil opbiechten. Ben zelf meerdere keren bedrogen door partner(s), ik weet dus hoe het is om aan de andere kant te staan. Zelf had ik absoluut de waarheid boven een leugen verkozen, maar in mijn geval ging het om een partner die regelmatig vreemdging en niet een eenmalig slippertje.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
donderdag 13 augustus 2015 om 20:25
Ik vind vreemdgaan geen shithappends.
Ik vind vreemdgaan heel laag. Een kutstreek die je je partner flikt.
Dat 40% dat zou doen maakt het nog geen oeps foutje of shit happends.
Vreemdgaan is niet normaal om te doen.
To maakt er nog een extra puinhoop van door ook nog eens zwanger te raken en niet te weten van wie.
Hoewel het wel heel toevallig is dat het maanden niet lukt, neuken met de broer en zwanger.
Ik vind vreemdgaan heel laag. Een kutstreek die je je partner flikt.
Dat 40% dat zou doen maakt het nog geen oeps foutje of shit happends.
Vreemdgaan is niet normaal om te doen.
To maakt er nog een extra puinhoop van door ook nog eens zwanger te raken en niet te weten van wie.
Hoewel het wel heel toevallig is dat het maanden niet lukt, neuken met de broer en zwanger.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 13 augustus 2015 om 20:28
quote:redbuIIetje schreef op 13 augustus 2015 @ 19:57:
Het is niet het vreemdgaan waar het ergst over gevallen wordt, maar het feit dat ze er 'n ongelukje door oploopt en het niet weg wil laten halen ondanks dat ze er 4 levens mee overhoop gooit.
Precies. Maar ja ikke ikke ikke.
Het had iedereen een hoop ellende bespaart.
Het leven van het kind begint goed zo.
Maar ja ze is al 16 weken. Beetje te laat nu.
( hoewel nog onder de grens vind ik het erg laat ).
Het is niet het vreemdgaan waar het ergst over gevallen wordt, maar het feit dat ze er 'n ongelukje door oploopt en het niet weg wil laten halen ondanks dat ze er 4 levens mee overhoop gooit.
( hoewel nog onder de grens vind ik het erg laat ).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 13 augustus 2015 om 21:26
quote:MadameQetesh schreef op 13 augustus 2015 @ 20:28:
[...]
( hoewel nog onder de grens vind ik het erg laat ).Ze heeft nog 4 weken. En 't is allicht minder groot dan wanneer ze het er pas na 9 maanden moet uitpersen.
[...]
( hoewel nog onder de grens vind ik het erg laat ).Ze heeft nog 4 weken. En 't is allicht minder groot dan wanneer ze het er pas na 9 maanden moet uitpersen.
Shoot first, ask questions later!