Dna test

11-08-2015 17:47 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me eigen kapot voor deze vraag maar weet iemand of het mogelijk is om een vaderschaptest op een ongeboren kind te doen? Ben nu 16 weken zwanger en heb het nog niet aan de huisarts durven vragen... Graag serieuze reacties... schaam me al genoeg.
Daarbij is het DNA van jouw kind hetzelfde DNA als van jouw partner, of het kwakje nu uit de ene komt of de ander, het blijft voor 98% hetzelfde materiaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 11 augustus 2015 @ 20:08:

Daarbij waarschijnlijk zal niemand ooit weten die de vader is, dus 'de waarheid' is niet te achterhalen.

Wat maakt het nog uit of het de ene is of de ander, de waarheid vertellen levert je niets op want geen van deze heren zal ooit weten wie de vader is. Jij zult zelf ook nooit de waarheid weten en je kind ook niet. Je kind zal nooit weten wie wel of niet zijn/haar vader is.

Het grappige is dat je de waarheid niet kunt vertellen want deze is niet te achterhalen. De waarheid bestaat in jouw situatie niet.

Wanneer je het niet vertelt lieg je dan wel?.

Daar het eens om, als niemand de waarheid ooit kan achterhalen...wat is dan liegen??De broer hoeft maar 'n haar van die baby te plukken om 'n dna test te laten doen. Ga nooit uit van wat hij nu zegt/belooft. Hij neukt tenslotte ook de vrouw van zijn broer, dus alle scenario's liggen nog open. Dit gaat 'n keer uitkomen, je bent super chantabel voor die broer. Als je het weg laat halen is het weg en is er geen enkel bewijs meer. Bovendien kun je dan 'n normaal leven van 'n twintiger gaan leiden.
Shoot first, ask questions later!
Wat heb ik nu aan algebra nu ik voor de keuze sta.. Ik hou van kaas maar ook van jam
Het betreft trouwens niet mij en m'n broer, mocht iemand zich dat afvragen. M'n broer was 4 maanden geleden in Congo om te helpen de Bonobo-apen tegen uitsterven te behoeden.

Zegt-ie.
Dus je bent nog zo jong en nu al vreemdgaan? Mijn man en ik hebben de meest gekke ruzies gehad, zijn inmiddels 10 jaar bij elkaar, maar er is 1 ding dat ik zeker weet. Ik wil hem en alleen hem voor altijd. Zijn broer is ook een leuke gast. Maar no way dat die bij zones komt waar alleen mijn man toegang heeft zeg maar. Zodra ik wel een behoefte krijg aan derden zou ik toch eens een gesprekje met mijn man aangaan.

Enneh, ik ben een kind die haar vader niet kent. Wel is hier altijd openheid over geweest, maar het niet kennen van een van je ouders is al erg genoeg. Kun je nagaan wat er gebeurd als je kind er zelf achter komt terwijl jij je kapot gelogen hebt.

Nogmaals, je bent een verschrikking dat je dit je man aandoet. Dat je hem zoiets aandoet na die teelbalkanker, oke, maar wees dan ook dapper genoeg om de schade op te biechten! Bah, dit soort mensen zijn niet mijn vrienden!
quote:Amand schreef op 11 augustus 2015 @ 20:21:

Het betreft trouwens niet mij en m'n broer, mocht iemand zich dat afvragen. M'n broer was 4 maanden geleden in Congo om te helpen de Bonobo-apen tegen uitsterven te behoeden.

Zegt-ie.

Jaja en gij geleufd dat.!

Hij was ook al aan het protesteren in Italië.!
quote:daisydippy schreef op 11 augustus 2015 @ 18:52:

Als je toch zeker weet dat je het kindje welkom is (gelukkig denkt niet iedereen makkelijk over een abortus) waarom dan risicovolle en dure test ondergaan. Gewoon wachten tot de geboorte en dan kan je met een beetje wangslijm van je minnaar en je baby een testje doen. Als blijkt dat je man de vader niet is kun je kiezen; opbiechten of in een leugen leven. Je zal dan je zwangerschap wel in spanning zitten maar he dat is gevalletje eigen schuld dikke bult.

Lekker nuchtere reactie .

Zo'n 10% van de kinderen blijkt statistisch gezien van een andere vader dan de wettige echtgenoot/partner/vriend. Alleen vroeger bestonden er nog geen dna testen. Een roodharige of negroïde minnaar was dan niet zo handig. Broer is in dit geval best een handige keus.

En het sterkste zwemmertje heeft gewonnen.

Als de echte man van TO teelbalkanker heeft gehad is ie wellicht wel helemaal niet vruchtbaar en komt op die manier vroeg of laat de aap uit de mouw.
quote:redbuIIetje schreef op 11 augustus 2015 @ 21:01:

Als de echte man van TO teelbalkanker heeft gehad is ie wellicht wel helemaal niet vruchtbaar en komt op die manier vroeg of laat de aap uit de mouw.Als ze een tweede kind willen...
De toekomst is niet meer wat het was
quote:redbuIIetje schreef op 11 augustus 2015 @ 20:11:

[...]

De broer hoeft maar 'n haar van die baby te plukken om 'n dna test te laten doen. Ga nooit uit van wat hij nu zegt/belooft. Hij neukt tenslotte ook de vrouw van zijn broer, dus alle scenario's liggen nog open. Dit gaat 'n keer uitkomen, je bent super chantabel voor die broer. Als je het weg laat halen is het weg en is er geen enkel bewijs meer. Bovendien kun je dan 'n normaal leven van 'n twintiger gaan leiden.Er komt geen betrouwbaar antwoord uit die DNA test. Ik heb morgen ook een baby op bezoek die mijn DNA heeft maar die niet mijn biologisch kind is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:mdh schreef op 11 augustus 2015 @ 21:03:

[...]

Als ze een tweede kind willen...Als ze verminderde kans hebt dan is het niet gek als een tweede op zich laat wachten.
quote:viva-amber schreef op 11 augustus 2015 @ 21:23:

[...]

Er komt geen betrouwbaar antwoord uit die DNA test. Ik heb morgen ook een baby op bezoek die mijn DNA heeft maar die niet mijn biologisch kind is.

Blijkbaar wel hoor. Zeker als je ook het dna van het andere slachtoffer en de moeder in de test meeneemt:

quote:De twee mogelijke vaders zijn familie van elkaar. Kan dan een vaderschapst worden uitgevoerd ?

Als twee mogelijke biologische vaders directe familie van elkaar zijn (bijvoorbeeld twee broers of vader en zoon) dan is er een geringe kans op een zogenaamd vals positief resultaat (beide vaders testen positief op hetzelfde kind). Hoewel de kans op een dergelijk resultaat erg gering is, is het toch verstandig om DNA van beide mogelijke vaders in de vaderschapstest te betrekken. Als dat niet mogelijk is dan is het beste alternatief om, naast tenminste één van de mogelijke vaders, in ieder geval ook DNA van de moeder van het kind te onderzoeken.

In geval van een negatieve uitslag is het resultaat van een vaderschapstest overigens altijd 100% nauwkeurig.

Is het verstandig om DNA van moeder mee te nemen in een vaderschapstest?

Ja, dat is verstandig. Door het toevoegen van DNA van de moeder kan een significant hogere nauwkeurigheid in de uitslag worden vastgesteld.
Dan komt men dus vooral achter de waarheid wanneer beide vaders mee werken.
quote:theedoekje schreef op 11 augustus 2015 @ 21:27:

[...]

Als ze verminderde kans hebt dan is het niet gek als een tweede op zich laat wachten.Maar zodra ze in een medisch traject stappen zou er wel eens snel uit kunnen komen dat de man onvruchtbaar is en dan zijn de poppen aan het dansen.
De toekomst is niet meer wat het was
quote:mdh schreef op 11 augustus 2015 @ 21:31:

[...]

Maar zodra ze in een medisch traject stappen zou er wel een snel uit kunnen komen dat de man onvruchtbaar is en dan zijn de poppen aan het dansen.Ja, zo'n topic hebben we al een tijdje niet meer gehad
quote:redbuIIetje schreef op 11 augustus 2015 @ 20:11:

[...]

De broer hoeft maar 'n haar van die baby te plukken om 'n dna test te laten doen. Ga nooit uit van wat hij nu zegt/belooft. Hij neukt tenslotte ook de vrouw van zijn broer, dus alle scenario's liggen nog open. Dit gaat 'n keer uitkomen, je bent super chantabel voor die broer. Als je het weg laat halen is het weg en is er geen enkel bewijs meer. Bovendien kun je dan 'n normaal leven van 'n twintiger gaan leiden.

Zij chantabel? Wat dacht je van de broer zelf? Die is in mijn ogen toch net zo fout als t.o. zelf waar het het vreemdgaan betreft. Hij belazerde willens en wetens zijn eigen broer. Dat lijkt me even erg of misschien nog wel erger dan dat zij haar vent belazerde.

Met zestien weken is het wat laat om het weg te halen, maar het kan nog. Dat had ze beter eerder kunnen doen want ze wist al vanaf het begin dat het onzeker is wie de vader is. Maar dat is geen optie want t.o. wil graag een baby, dus heeft zij de keuze, of het opbiechten aan partner, of het verzwijgen en maar hopen dat broerlief dat ook blijft doen. Als ze het opbiecht ligt de hele familie overhoop en of dat ooit nog goed komt? Voor het kindje is het het ergst, die zal nooit weten hoe het echt zit, of het wel weten, maar wat voor een beeld krijgt het dan van zijn ouders?

Zelfs al zou t.o. abortus laten doen, dan nog is het vreemdgaan met haar zwager wel iets dat nog steeds gebeurd is. Moet ze dat dan maar gewoon voor zich houden en verder gaan met een "schone lei"?

Pff, wat een wespennest.
quote:viva-amber schreef op 11 augustus 2015 @ 20:10:

Daarbij is het DNA van jouw kind hetzelfde DNA als van jouw partner, of het kwakje nu uit de ene komt of de ander, het blijft voor 98% hetzelfde materiaal.

Dus als beiden niks zeggen, zal haar man er nooit achter komen op basis van uiterlijkheden van het kind.

Het is immers niet raar als een kind op zijn oom lijkt. Dat komt hier in de familie ook wel voor. De vraag is echter of je daarmee kunt en wilt leven? Het is wel een heel grote leugen, en wat ik nog erger vind is dat haar man door kanker verminderd vruchtbaar is en nu wellicht in de blije veronderstelling komt dat hij toch een kind heeft gemaakt.
Je mond houden, zorgen dat zijn broer z'n mond houdt, dit hele voorval diep wegstoppen en vergeten en als de donder werken aan een goed, stabiel en gelukkig huwelijk.

Dan heeft dit voorvalletje misschien nog enig kans van slagen en belangrijker hopelijk een kind wat in een warm en gezond gezin opgroeit en veilig kan hechten en volwassen worden.
quote:viva-amber schreef op 11 augustus 2015 @ 21:30:

Dan komt men dus vooral achter de waarheid wanneer beide vaders mee werken.Degene die het wil testen heeft contact met alle betrokkenen dus 'n haartje jatten is natuurlijk geen enkel probleem.
quote:mdh schreef op 11 augustus 2015 @ 21:31:

[...]

Maar zodra ze in een medisch traject stappen zou er wel eens snel uit kunnen komen dat de man onvruchtbaar is en dan zijn de poppen aan het dansen.Dan gebruikt TO toch haar zwager weer? Probleem opgelost.
Haartje jatten? Het moet een haartje zijn met wortel. Een haar uiti emands kop trekken valt wel op.
quote:daisydippy schreef op 12 augustus 2015 @ 00:22:

Haartje jatten? Het moet een haartje zijn met wortel. Een haar uiti emands kop trekken valt wel op.De broer wil zelf meewerken en met haar eigen vent zal ze vast nog wel 'ns in bed stoeien, dus dan kan ze 'in the heat of the moment' een haartje uittrekken...van boven of van onderen
Wauw meid, wat heb jij jezelf in de nesten gewerkt..

Eerst een voor jou want ookal ben je ontzettend dom geweest, dit is natuurlijk niet je bedoeling geweest.

Ik zou persoonlijk wel de waarheid vertellen. Dat schuldgevoel krijg je niet weggestopt, dat zal altijd blijven. Niet alleen naar je man maar uiteindelijk ook naar je kind. Met dit soort grote geheimen is het risico dat het uitkomt erg groot. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt om te vertellen en ik denk dat er vroeg of laat een moment komt dat je toch de waarheid wil vertellen, al dan niet uit schuldgevoelens naar je partner en kindje. Als je denkt dat het nu al moeilijk voor je partner is om te horen, moet je je eens voorstellen wat het met hem doet als hij (bv) hoort dat hij mogelijk al 3 jaar voor zijn neefje of nichtje heeft gezorgd.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je het juiste doet. Ik denk dat er dan een hele grote 'last' van je schouders af valt.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Ben wel benieuwd of je nu een plan getrokken hebt uit de opmerkingen?
Eigenlijk kun je wel bijna raden wie de vader is.

Al maanden aan het proberen met man die verminderd vruchtbaar is ( als hij al vruchtbaar is). 1x neuken met zijn broer en hup zwanger.

Nou 1+1=2. Lijkt me niet heel toevallig.

Ik gok op 90% zeker van de broer.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven