camping voor hond en puber

12-08-2015 21:07 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Jullie hebben altijd goede tips....dus nu mijn vraag.

Wie weet er een leuke camping in Nederland waar je je hond mee mag nemen en die ook leuk is voor pubers.

Ik weet dat Ter Spegelt heel leuk is, maar dan mag de hond niet mee.

Wie heeft er tips?
Kun je niemand vinden die voor je hond wil zorgen als je weg bent?
Shoot first, ask questions later!
Laat om te beginnen die hond thuis bij de oppas of in een pension.

Wat moet die op een camping?

Ik zou het niet leuk vinden als mijn kleuter tussen de honden en de keutels moet spelen.
een bekrompen antwoord. Onze hond hoort bij het gezin. Dus als het ff kan ook mee op vakantie....

Elke drol ruimen wij op. Dus tussen onze drollen zal het niet zijn. Er zijn vaak speciale honden veldjes.

Natuurlijk snap ik dat je geen last wilt hebben van andermans hond....Dat wil ik ook niet.
quote:troelalaaaatje schreef op 12 augustus 2015 @ 21:09:

Ik zou het niet leuk vinden als mijn kleuter tussen de honden en de keutels moet spelen.Als je je hond mee mag nemen, dan mag je gewoon je hond meenemen. En dat weet je dan ook als je met je kleuter op desbetreffende camping staat.
Camping de vogel in hengstdijk?
quote:redbuIIetje schreef op 12 augustus 2015 @ 21:08:

Kun je niemand vinden die voor je hond wil zorgen als je weg bent?

Goh, had toch eerder n reactie verwacht als "kun je niemand vinden die voor je kind wil zorgen als je weg bent"

Wat de puber betreft: als er maar wifi is lijkt me.
quote:nico01 schreef op 12 augustus 2015 @ 21:22:

een bekrompen antwoord. Onze hond hoort bij het gezin. Dus als het ff kan ook mee op vakantie....

Elke drol ruimen wij op. Dus tussen onze drollen zal het niet zijn. Er zijn vaak speciale honden veldjes.

Natuurlijk snap ik dat je geen last wilt hebben van andermans hond....Dat wil ik ook niet.Precies. Ik zag laatst een boekje waar alle (of veel) recreatieplaatsen staan voor met de hond. Losloopgebieden, mogelijkheden voor (samen met) de hond om te zwemmen, campings.. etc. Ik moet even zoeken of ik de titel daar nog van kan vinden.
quote:troelalaaaatje schreef op 12 augustus 2015 @ 21:09:

Ik zou het niet leuk vinden als mijn kleuter tussen de honden en de keutels moet spelen.Nou, dan ga jij lekker met je kleuter naar een camping waar het Verboden is voor honden. Djiez.
Wat dacht je van camping West Terschelling van staatsbosbeheer. Er is n apart veld voor mensen met honden en nergens kan n hond zo heerlijk rennen als op t strand van Terschelling en voor pubers genoeg uitgaansleven en leeftijdgenoten. Die van mij willen er nog steeds heel graag heen als de hond maar mee mag😊
denkmetjehart
Helaas, kan het niet vinden. Wel dit; http://www.ardoer.com/nl/content/campin ... -nederland

In die lijst staat er vast wel eentje tussen die ook voor je kind leuk is. Maar dat mag je zelf even googlen.
De vogel in hengstdijk is prima voor je hond maar niets voor je puber!!!
Ik zal inderdaad ten alle tijde een plek zoeken waar geen honden rondrennen.

Moet er niet aan denken! Sjeez!
Gelukkig troelalatje mogen honden niet los op campings en zullen ze zeker niet rondrennen tussen jouw kleuter ..
Ik hou helemaal niet van campings, moet er niet aan denken. Vandaar dat ik er misschien ideeën bij heb die niet stroken met de realiteit.

Ik zie een grasveld voor me waar kinderen en honden door elkaar heen rennen en springen. Lijkt mij onveilig.
Mijn eigen ervaring is dat nergens in Nederland het aanlijngebod zo strikt door hondenbezitters wordt nageleefd als op campings en vakantieparken.
quote:troelalaaaatje schreef op 13 augustus 2015 @ 07:15:

Ik hou helemaal niet van campings, moet er niet aan denken. Vandaar dat ik er misschien ideeën bij heb die niet stroken met de realiteit.

Ik zie een grasveld voor me waar kinderen en honden door elkaar heen rennen en springen. Lijkt mij onveilig.Kinderen kort aangelijnd houden. Wel zo prettig, en veilig.
Ja en?
Camping De Schatberg te Sevenum
http://www.strandheem.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lang geleden ben ik (toen ik nog op school zat) naar het Betuwestrand (Beesd) geweest. Dit was voor kamp. Je hebt er huisjes en plaatsen voor caravans en tenten. Het is een tienerkamping, er is een groot meer! Misschien leuk... Weet niet of het voor honden is, en hoe het nu is, maar vroeger was het heel gezellig!

Op Texel bij de krim heb je hele leuke huisjes! En een bos voor honden (let alleen wel op; er zijn veel konijnen! )

Verder kom ik nooit meer op campings, dus dit is alles wat ik kan tippen..
Life begins at the end of your comfort zone..
Stoetenslagh schijnt een leuke tienercamping te zijn. Ken um zelf niet.

Honden zijn toegestaan.

https://www.stoetenslagh. ... nd/honden-op-camping.html

Of De Twee Bruggen in de Achterhoek?

http://www.detweebruggen.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven