April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Pamster, wat bedoel je met dat je er geen goed gevoel bij hebt??

Maar ik ken die onzekerheid ook wel Je wilt toch een echt bewijs zien, een hartje wat klopt.
quote:tiaraatje schreef op 13 september 2008 @ 08:08:

Ik slik omeprazol, dat is ook Losec.

Dat is idd het voorkeursproduct.

Vandaag de eerste dag zonder zuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godzijdank!Ja, volgens mij ik ook. De naam is toen veranderd toen losec uit het pakket werd gegooid. Maar lekker voor je meid, lekker zonder zuur !!!!
Pam; heb nog wel een verhaal uit eigen doos waar door je misschien wat minder zorgen hebt......

Voor Timo was ik al een keer zwanger. Gelijk alle klachten. Zere (.)(.), moe moe moe, wiebelig, huilen, alles er op en er aan. Deze `zwangerschap' eindigde na een week of 7/8 in een miskraam. Dit was in mei. Juni 1 menstruatie afgewacht en juli zwanger van Timo. Maar nu helemaal geen klachten, net als bij Floor en nu. Wel kan ik minder tegen te laat en te weinig eten maar misselijk ben ik niet, zere borsten heb ik niet. Heerlijk. Mij geeft dat dus juist een goed gevoel.

Gelukkig heb je lekker wat afleiding van het weekend !!!!
@Tiaraatje Ik heb gewoon geen goed gevoel omdat ik dwars door de anticonceptie zwanger ben geraakt en ik er dus pas achter kwam toen ik al 6 weken was. 6 weken van roken alle verboden etenswaren en zonder foliumzuur enz enz enz dus mocht ik toch zwanger zijn dan hoop ik waanzinnig op een gezond kindje (net als iedereen natuurlijk) voel me best schuldig ook al mag ik dat niet zijn omdat ik van niks wist....

Ben gewoon bang dat er morgen bij de echo word gezegd dat het niet goed is! pfff zit geloof ik een beetje in de knoop hoop dat ik morgen zooo weer op die roze wolk zit.

Bedankt floddertje ik hoop dat het bij mij ook zo het geval is en gewoon de perfecte zwangere ben.

Hou jullie op de hoogte! Kus Pam
Pamster, ik begrijp het.

Toen ik zwanger was van de eerste wist ik het eerst ook niet.

Ik deed een test, deze was negatief en daarna ging ik me te buiten aan stokbrood en filet american. Bleek 1 of 2 week later dat ik toch zwanger was.

Je hebt overigens de eerste 5 of 6 week nog geen bloedband met het kindje dus dat scheelt natuurlijk ook wat.

Gelukkig morgen de echo. Hoop dat ze je gerust kunnen stellen.
Hallo dames,

Ik kom nog even binnenvallen. Ik ben waarschijnlijk weer zwanger, 4 weken na de miskraam! Wel heb ik last van wat licht bloedverlies, dus ben nog niet in een juichstemming.
Tiaraatje; dat heb ik nu bij de laatste 2 ook gehad ja. Bij FLoortje had ik getest die was heeeeeeeeel vaag, daarna te veel water gedronken waardoor test negatief was. Maar 3 dagen later zat ik in de kroeg aan het bier en bedacht ineens dat ik nog niet ongsteld was. Toen toch maar op spa blauw over gegaan. Volgende dag alsnog een positieve test.

En nu bij 3 dagen overtijd een negatieve test, week later dronken geweest op een tent feest en nog een week later wel een positieve test.........

Pam; zeker wel even schrikken dan toen je er achter kwam ?? Het zit vast goed meid !! Succes in elk geval !!!!

Heeeeeeeerlijk weer !! Fijne dag !!
Jee duplex wat waanzinnig fijn meid. Ga zo voor je duimen dat het nu wel goed zit!!!! Heel veel sterkte en succes!!!!!!

Ja floddertje het was behoorlijk schrikken maar nadat we eraan gewent zijn vinden we het super. Alleen een jaartje te vroeg maar als het komt komt het!

Bedankt meiden voor jullie opbeurende woorden!

Fijne dag vandaag met het zonnetje....

Kus Pam
Duplex, goed nieuws!!

Toch alvast van harte gefeliciteerd!

Gewoon er van uit gaan dat het nu goed zit!!
Tammie, waar ben jij gebleven?
Hoi meiden,

Duplex: wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

Pamster: Maak je geen zorgen. Bij onze zoon was het zo dat we al een half jaar aan het proberen waren (ik ook gezond leven en de hele rimram). Toen gingen we op vakantie en ik vond het zonde om 'waarschijnlijk voor niks' bier, kaas en alles te laten staan. Dus wij gewoon alles gedaan wat ik ook zou doen als ik aan de pil was geweest. Na afloop was ik zwanger geworden, juist tijdens die vakantie! Ik kreeg 2 dagen na de uitgerekende datum een kerngezonde zoon van ruim 4 kilo. Nu is het een vrolijk peutertje. Het loopt echt wel los allemaal. Ik heb me destijds zo druk gemaakt en achteraf is dat allemaal voor niets geweest dus ik heb daar best spijt van.

Mijn moeder wist nog geen eens dat je tijdens de zwangerschap geen alcohol mocht en nam dus geregeld een wijntje bij het eten. Ik en mijn zus en broer zijn alle 3 gezond. Het belangrijkste is als het lukt om een beetje te ontspannen. Dus: probeer er van te genieten meid!

Ik heb wel zin in de echo morgen, ook wel een beetje spannend natuurlijk.

Vandaag naar de marathon gaan kijken. Eigenlijk zou ik meedoen met de 10km maar dat lukt me nu echt niet.

Groetjes allemaal,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Ben er nog wel hoor. Was een paar daagjes weg met manlief.

@Jore...heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Ik hoop dat je snel weer gezond zwanger bent!!

Wat is een boel gebeurt zeg!! Naar het ziekenhuis, halve dagen werken, en het geweldige nieuws van Duplex! Ik duim voor je hoor meid!!

Hier woensdag weer een echo en toch best een beetje nerveus of alles goed zit. Ben de ene dag veel fitter dan de andere...

Ik probeer maar positief te blijven!! Heb geen reden om te denken dat het níet goed zou zitten...
@ vrolijke vrouw bedankt voor je opbeurende woorden ook ik krijg gelukkig vandaag mijn echo en hoop dat ik dan weer hoog op die roze wolk zit! Mag pas om 5 uur dus moet nog ff de dag doorkomen!

Ik had gister een onwijze energie boost had het huishouden behoorlijk laten verslonzen door mijn vermoeidheid en heb dus gister maar even een grote herfst schoonmaak gehouden hahaha en vandaag weer bekaf op de bank.

Heb het zo onwijs koud dat ik voor het eerst weer de kachel aan heb heerlijk die herfst, heeft toch ook wel wat. Lekker vroeg donker kaarsjes aan hmmm heerlijk.

Realiseerde me gister ineens dat we straks onze buiken moeten verstoppen in een dikke winterjas das wel jammer vind ik.

nou ik ga ff lekker wat tv kijken fijne dag vandaag meiden!

Kus Pam
Jeetje, 5 uur, kon het niet wat eerder!!

Nou wij zullen hier wachten tot je terug bent hoor...

Lekker he, dat herfst gevoel. Geurkaarsjes aan mmmmmmmmmmm.

Succes vanmiddag!
Hahahaha nee als ik vroeger wilde werd het een week later dus dan maar om 5 uur hahahaha
Idd dan is 5 uur toch beter.

Nog 7,5 uur...........
Nog 3,5 uur...

@Duplex...lees net op een ander topic dat het weer mis is gegaan. Jammer meissie...ik leef met je mee!!

Ben ziek thuis....warm koud warm koud....gaat niet echt lekker hier...
@duplex ook ik las het net op een ander topic sterkte meid ik heb echt voor je geduimd dat het nu wel goed ging! Hou moed!

sterkte Tammie laat je lekker verwennen!
O shit duplex, ik had het nog niet gelezen.

Sterkte!
Tammie beterschap.

Nog 2 uur...........
Heeft iemand ook last van een hoge onderdruk? Ik klokte bij de vk twee keer boven de 90 (97 en 94) en de derde was er net onder. Nu merk ik wel dat ik van een kleine wandeling al naar adem sta te happen. Ik had bij de vorige zwangerschappen een normale bloeddruk die bij 30 weken juist heel laag werd: 52. Ik denk dat ik voor mijn volgende afspraak bij de vk toch maar even bij de huisarts langsga.

Nog een week: dan mogen we onze kleine op de echo zien!
Hoi Louise. Juist de onderdruk is belangrijk bij een zwangerschap. Toen ik bij de vk twee keer boven de 90 klokte werd ik al doorverwezen naar de gyn. Bij de tweede zwangerschap weer een hoge bloeddruk gehad. Nu direct onder controle bij de gyn. Het kan spanning zijn, vaak mag je dan even gaan liggen ofzo, en dan meten ze aan het einde nog een keer. Das hier zo tenminste. Ik denk dat het weinig zin heeft om naar je ha te gaan (hier tenminste niet) Dan kun je beter aan je vk vragen of ze aan het eind nog eens wil meten, en of ze anders in het ziekenhuis een automatische bloeddrukmeting kunnen doen mbv een ctg apparaat.
Pamster, waar blijf je??
Ik heb vandaag de hele dag een heel licht zeurend gevoel in mn buik.

Word ik echt onzeker van. Gelukkig moet ik morgen naar het ziekenhuis voor controle. Pfffffffffff, die zorgen he.
HIEEEEEEEEEER

JAAAAAAAAA Ik ben de perfecte zwangere (al zou ik nog steeds jullie klachten overnemen hoor)

Maar Oh mij God alles is goed kloppend hartje gezien en gehoord 170 slagen per minuut en behoorlijk alive and kicking jeetje het is een druktemaker zei die echoscopist. Ik ben verder dan ik dacht namelijk 11/12 weken in plaats van 10 maar de echoscopist houd het op 11 april (Wil je me updaten elmanita).

Jeetje ben helemaal van de kaart was zon waanzinnig moment blijf maar met die foto's in mijn hand zitten hahahahaha

Zit weer heeeeeeel hoog boven op mijn wolkje hihihihihi

Jullie onwijs bedankt voor de steun! Toppers.

Ga weer ff mijn roes in hahahahaha

Kussies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven