Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
vrijdag 14 augustus 2015 om 00:46
vrijdag 14 augustus 2015 om 01:18
vrijdag 14 augustus 2015 om 01:31
Dankje Galileo! Kun jij deze voor me plakken? [IMG]http://i62.tinypic.com/24pvxqr.jpg[/IMG] Mijn honden zitten nu allebei op schoot, ietwat ongemakkelijk want ze wegen samen meer dan ik!
vrijdag 14 augustus 2015 om 04:10
quote:Chiefseattle schreef op 14 augustus 2015 @ 01:18:
Hallo! Ik kan nog geen plaatjes plakken maar ik kom melden dat ik meteen mee kom plakken zodra het mag! Jammer dat je niet eerder mag bij goed gedrag ofzo, ik ben best lief geweest. Wat een onweer he, ik heb maar Thunderstruck van AC/DC op mijn headphones om de herrie te overstemmen. Welkom Chiefseattle .
Hallo! Ik kan nog geen plaatjes plakken maar ik kom melden dat ik meteen mee kom plakken zodra het mag! Jammer dat je niet eerder mag bij goed gedrag ofzo, ik ben best lief geweest. Wat een onweer he, ik heb maar Thunderstruck van AC/DC op mijn headphones om de herrie te overstemmen. Welkom Chiefseattle .