Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .

Alle reacties Link kopieren
Was een leuke ochtend ten huize Parker.

5 uur. De wekker gaat. Mr Parker en ik staan op. Snel alle vensters openzetten. Zalig, die frisse, vochtige lucht. Ik kijk naar de vloer. Blinkt nog steeds mooi (mag wel, gisteren veel te lang gedweild). Fantastisch, kan ik blootvoets lopen. Ideaal om af te koelen. Mr Parker en ik kijken elkaar aan, stapelverliefd. Na een lief kusje dekt hij de onbijttafel en ga ik koffie zetten. Ik loop naar de keuken en...

PATS.... GLIBBER GLIBBER...

Met mijn blote voet in kattenkots!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
oeh.....libidokiller! (Zie mijn laatste plaatje )
quote:DorothyParker schreef op 14 augustus 2015 @ 06:56:

Was een leuke ochtend ten huize Parker.

5 uur. De wekker gaat. Mr Parker en ik staan op. Snel alle vensters openzetten. Zalig, die frisse, vochtige lucht. Ik kijk naar de vloer. Blinkt nog steeds mooi (mag wel, gisteren veel te lang gedweild). Fantastisch, kan ik blootvoets lopen. Ideaal om af te koelen. Mr Parker en ik kijken elkaar aan, stapelverliefd. Na een lief kusje dekt hij de onbijttafel en ga ik koffie zetten. Ik loop naar de keuken en...

PATS.... GLIBBER GLIBBER...

Met mijn blote voet in kattenkots!Oh bah!
Goedemorgen! Ben veel te vroeg wakker, maar ik deel alvast deze

quote:neener-neener schreef op 14 augustus 2015 @ 07:11:

Goedemorgen! Ben veel te vroeg wakker, maar ik deel alvast deze

[afbeelding]

Goedemorgen

Hahaha! Lijkt precies!
Mijn kat is nu boven lekker gezellig doen, knuffelen en likken

Helaas doet hij het voornamelijk als hij gekotst heeft (lekker dan zijn tongetje in je gezicht...).

Ik ben benieuwd zo.
quote:neener-neener schreef op 14 augustus 2015 @ 07:36:

Mijn kat is nu boven lekker gezellig doen, knuffelen en likken

Helaas doet hij het voornamelijk als hij gekotst heeft (lekker dan zijn tongetje in je gezicht...).

Ik ben benieuwd zo.Ghehehe.... VERRASSING!!!
De verrassing was er niet!

Hij had alleen trek

Komt me bekend voor. Vanaf een uur of twee 's middags ben ik het aller- aller- állerliefste mens van de heeeeeele wereld.

Oh ja, en 's ochtends ook even, als ie snoepjes krijgt.

Daar buiten ben ik alleen nog maar de allerliefste

Dochter en draakvriendinnetje waren om 1 uur nog steeds wakker... en ik dus ook, want giechelgiechel, BONK (meiden, rustig!!), giechelgiechel, fluisterfluister, deur open (dames, wat gaan jullie doen 'ships, ze is nog wakker... Niks, hoor mama, we wilden echt niet de iPad pakken'), deur weer dicht, giechelgiechel, fluisterfluister, BONK (meiden!!! 'Sorry mama, het rolgordijn viel ZO MAAR naar beneden' grmblgrmbl, over de bedden heen klimmen om dat pleurisgordijn weer op te hangen), deur weer dicht, giechelgiechel....

Zucht. En ZIJ slapen nu nog. En IK zit hier met zoon, die ik lekker voor de televisie heb geparkeerd heb 'maar het is niet eens weekend!! Ja, verrassing, wees er blij mee, het redt je leven deze ochtend want je normale gestuiter trek ik nu echt niet. ZITTEN EN KIJKEN. Yeah!! Je bent de liefste mama!!' Toch weer een opsteker om de liefste gevonden te worden als je een reddingsmiddel inzet om hem niet binnen een half uur te wurgen

Is het vals om straks voor hun deur wat te laten vallen BONK en dan te giechelen, en daarna te gaan fluisteren en nog iets BONK te laten vallen?
goedemorgen! Gemeen is het wel, maar de voldoening die je krijgt... Heerlijk! Tenzij ze dan niet meer te genieten zijn en op die manier weer wraak nemen.
O, Door, wat smerig Hoop dat het niet tot tussen je tenen zat... iewiewiew

Ik vind het zo leuk om jullie kattenverhalen te lezen! Bedacht me echter dat het in combinatie met de vogel nu misschien ook niet zo handig is. Circle of life issues en zo
quote:neener-neener schreef op 14 augustus 2015 @ 08:53:

goedemorgen! Gemeen is het wel, maar de voldoening die je krijgt... Heerlijk! Tenzij ze dan niet meer te genieten zijn en op die manier weer wraak nemen.Dat is ook wat me (nu) nog tegenhoudt. Dochter's ochtendhumeur overstijgt mijn PMS-humeur
Mijn kat is als deze

Mekkert veel als hij een meeuw ziet, maar meer ook niet.
Goedemorgen dames en heer!

Wat een heerlijke manier om zo goed wakker te worden . Ik lach me kapot om jullie avonturen!

Max, wat kan jij hilarisch schrijven, ik kom niet mee bij!

Enne...neuh, is niet gemeen hoor (gniffel gniffel )
Dank jullie wel
Wensen jullie me succes? Moet zo weer een portie gif gaan scoren

Hoop dat het deze keer beter uitpakt.
Is je dochter en haar draakje al wakker?

Ik vind jouw wakkermaak plan geweldig! Water doet het ook altijd goed voor gillend wakker wordende meisjes .
quote:Grobbekuiken schreef op 14 augustus 2015 @ 11:01:

Wensen jullie me succes? Moet zo weer een portie gif gaan scoren

Hoop dat het deze keer beter uitpakt.

Sterkte Grobbie!

OMG dit plaatje is echt te erg!
Alle reacties Link kopieren

Goedemorgen!

Grob, sterkte vandaag zal duimen voor je!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven