Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 14 augustus 2015 om 15:05
Het is dat ik alle plaatjes herken, ben ik bang
https://www.facebook.com/nederlandvanvroeger?fref=ts
https://www.facebook.com/nederlandvanvroeger?fref=ts
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:12
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:49
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:58
quote:Solomio schreef op 14 augustus 2015 @ 17:49:
[...]
Daar kan ik niets over zeggen. [img]http://img.smileys.nl/82/zipit.gif[/img]Omgezet in ijs?
[...]
Daar kan ik niets over zeggen. [img]http://img.smileys.nl/82/zipit.gif[/img]Omgezet in ijs?
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:30
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:35
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 augustus 2015 @ 18:30:
Wisten jullie dat? Dat er speciale parkeerplaatsen bestaan voor mensen met kinderen?
Ik wil ook een speciale parkeerplaats. Eentje voor mensen zonder rijbewijs. Het is toch van de gekke dat ik geen recht heb op een parkeerplaats alleen maar omdat ik geen roze papiertje heb.
Helemaal mee eens. Belachelijk dat dat er nog niet is.
Ik wil ook een speciale parkeerplaats. Eentje met auto met chauffeur. Want ik heb geen eigen auto en dat is imo wel heel sielugh en lastugh ensow en dus wil ik een parkeerplaats+.
Wisten jullie dat? Dat er speciale parkeerplaatsen bestaan voor mensen met kinderen?
Ik wil ook een speciale parkeerplaats. Eentje voor mensen zonder rijbewijs. Het is toch van de gekke dat ik geen recht heb op een parkeerplaats alleen maar omdat ik geen roze papiertje heb.
Helemaal mee eens. Belachelijk dat dat er nog niet is.
Ik wil ook een speciale parkeerplaats. Eentje met auto met chauffeur. Want ik heb geen eigen auto en dat is imo wel heel sielugh en lastugh ensow en dus wil ik een parkeerplaats+.
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:35
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 augustus 2015 @ 18:30:
Ik wil ook een speciale parkeerplaats. Eentje voor mensen zonder rijbewijs. Het is toch van de gekke dat ik geen recht heb op een parkeerplaats alleen maar omdat ik geen roze papiertje heb.Ik las het, wilde het eerst niet geloven maar het schijnt te bestaan. Om daarover zo uit je plaat begrijp ik niet echter
Ik wil ook een speciale parkeerplaats. Eentje voor mensen zonder rijbewijs. Het is toch van de gekke dat ik geen recht heb op een parkeerplaats alleen maar omdat ik geen roze papiertje heb.Ik las het, wilde het eerst niet geloven maar het schijnt te bestaan. Om daarover zo uit je plaat begrijp ik niet echter
Je bent zelf een theepot
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:45
quote:rosemetijs schreef op 14 augustus 2015 @ 18:34:
[...]
Maar ik heb vandaag een multipack ijs gewonnen bij de pcl.
4 bekertjes van ieder 150 ml,kan ik 4 vrouwen mee verwennen.
Ik was van plan om deze op een mooi schoteltje te presenteren, met een beetje caramel of chocoladesaus naar keuze uiteraard.
En dan erbij zegggen,dat ik het ijs zelf gemaakt hebt.
[...]
Ik was van plan om deze op een mooi schoteltje te presenteren, met een beetje caramel of chocoladesaus naar keuze uiteraard.
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:52
quote:cijfernerd schreef op 14 augustus 2015 @ 18:45:
[...]
[...]
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:58
quote:cijfernerd schreef op 14 augustus 2015 @ 18:45:
[...]
En dan erbij zegggen,dat ik het ijs zelf gemaakt hebt. B&J eten we gewoon uit het bekertje hoor.
[...]
En dan erbij zegggen,dat ik het ijs zelf gemaakt hebt. B&J eten we gewoon uit het bekertje hoor.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar