Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:liefmeisje2 schreef op 14 september 2008 @ 13:18:

vind t zielig voor Pop dat ze geen wasmachinuh heeft!!! (heb de mijne nl net uitgeruimd, is zooo blij dat ze er wel 1 heeft...)OEPS denk dat het AFwasmachine moest zijn
Irritant Ivy!! Zeker als ze het nog gaan ontkennen ook!! En bauknecht staat toch bekend als 1 van de besten??
* LM bedenkt nu dat 1 voordeel is van Ivy's 'probleempje'....het zorgt wel weer voor ruimte in de kledingkast * :-)
quote:liefmeisje2 schreef op 14 september 2008 @ 13:28:

* LM bedenkt nu dat 1 voordeel is van Ivy's 'probleempje'....het zorgt wel weer voor ruimte in de kledingkast * :-)

Beetje teveel ruimte

Oh afwasmachine is geweldig. Die heb ik mezelf 1,5 jaar geleden kado gedaan. Beste kado ooit!
Tja teveel ruimte is ook niet de bedoeling! Laat ze maar flink voor de schade opdraaien hoor!

Ja heb ook pas 1,5 jaar een wasmachine, en ben er zooooo blij mee!
Ivy bedenkt zich net dat het een heel strak plan is geweest dat ik nooit boekhouder ben geworden
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 13:40:

Ivy bedenkt zich net dat het een heel strak plan is geweest dat ik nooit boekhouder ben geworden
Ik ben zwaar te laat voor het lekkere ontbijtje van Salo

Nou dan maar pannekoeken met appelmoes!!

Ik ben vandaag echt lui.....moet nog steeds uit mijn bedje komen.... zucht.....
quote:liefmeisje2 schreef op 14 september 2008 @ 13:35:

Tja teveel ruimte is ook niet de bedoeling! Laat ze maar flink voor de schade opdraaien hoor!

Ja heb ook pas 1,5 jaar een wasmachine, en ben er zooooo blij mee! wasmachine of afwasmachine ?
ik ga in de zon zitten op de balconia met een boekje.....troep wacht wel tot vanavond
quote:Miranda01 schreef op 14 september 2008 @ 13:49:

[...]

wasmachine of afwasmachine ? Ik geloof dat ik me blijf vergissen...AFwasmachine bedoelde ik... een wasmachine heb ik gelukkig al veeeeeeeeeel langer
Haaaaaai mensen van het goede leven!

Sporten was een goeie beslissing!

Heb wel staan hoesten en proesten maar heb de bacillen daar gelaten volgens mij!

Prinsessekind, ik heb u ook een meel gestuurd via haaives

Ivy, ik denk dat het een HEUL goed idee is dat jij geen boekhouder geworden bent....wat is het leuk he, je browser helemaal opleuken

Pop als WWZE lieve berichtjes gaat sturen is de verwarring natuurlijk helemaal compleet!

Gek word je van het fenomeen man!!!

WM hoe kom jij zo lui dan?

Xan, ben je ook ziekkies dan?

*SD houdt zich van harte aanbevolen voor de waanzinnige appeltaart van Prinses en Xan*

Maar wel lief dat jullie een stukkie bij paps en mams hebben achtergelaten!

Miran, ik ga je voorbeeld volgen, ik duik ook met boekie op mijn balkonia!

LM, ik zag al helemaal voor me hoe jijop een wasbord je kleren stond te wassen...maar helaas, tis foch de AFwasmachine geworden!!!

Mijn grote liefde DS laat zich excuseren vandaag, hij is aan het motormuizen...

En nu...nu ga ik maar weer eens aan de Sultana's
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
O ja....vind Vleer ook VEUL leuker dan SW!!!
Jaaaa

*overweegt een actie 'maak weer een Vleer van SW'

Hier nog steeds schoonmaak , bah. Maarrrrr het helpt wel, want de puinzooi is al geslonken en de keuken blinkt door uitbundige poetsbeurt van Xan (die inderdaad niet fit was, lees: hoesten, proesten, snotteren, keelpijn).

Ik lees zodadelijk even bij, laatste poetsdingetjes even afmaken!
Peas on earth!
Ivy...je hebt meeeeeeeel op de haaaaaaives

*SD is ernstig blij dat de schoonmaak hier gister al heeft plaatsgevonden*
ik ben zelfs te lui om te reageren........
weet iemand waar ik nog witte (liefst linnen.....ook nog....) broek kan kopen? Er zit een vlek in en die gaat er niettt uit en heb volg week nodig want ga nog ff naar de ssonnnn

ja ik zag ook LM voor me met wasbord in de weer.........;-)
Mmh je zou de H&M online kunnen proberen... verder is het 1 en al winterkleding in de winkels dus ben bang dat het lastig wordt. Owhhh en de zon? Waar ga je heen? LM wil graag mee

Gelukkig geen wasbord voor mij!! Zou er een dagtaak aan hebben denk ik
Al met chloor geprobeerd Miran? En verder geen idee eigenlijk. Is al het zomerspul er niet allang uit?

@WM: Dat is pas erg!!! Wel lekker zo'n luie dag

Net met zoon even heerlijk op stap geweest en het is best lekker buiten! Alleen nu zie ik weer wolken komen.

Ivy heb dur meel geleest SD!
H&M online ben ik nu aan het bekijken, daar is nog wel wat.......en idd chloor moet ik nog proberen Ivy. Ga ik morgen halen.
Vind mezelf lekker actief op mn relax-dagje. Heb net nog hardgelopen. Moet goed trainen voor de 4Mijl van Groningen.

Miranda, waar ga je heen op vakantie? Is het een idee om daar ter plekke even in een winkeltje te gaan kijken? Daar kun je vast wel witte linnen broeken kopen.

Evt kun je je broek nog wassen met Vanish op de vlek óf je kunt je broek wassen met witte textiefverf.
Ik ga voor m'n werk, dus niet echt tijd voor winkeltje kijken daar

het is oranje inkt.....van iets kartons wat nog in de zak zat, echt een rotvlek. Verf is idd ook nog een goede optie.

thanks voor jullie tips !!
Ik denk niet dat je met witte textielverf over oranje heen komt. Meestal kan je alleen maar donkerder kleuren en niet lichter.
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 16:02:

Ik denk niet dat je met witte textielverf over oranje heen komt. Meestal kan je alleen maar donkerder kleuren en niet lichter.Hmmm dat zou kunnen.... Misschien eerst nog de vlek vervagen door wassen met witwasmiddel met bleek erin of zo?
Ik heb enorme lekkere trek. Heb ook al enorm veel gesnoept vandaag, brownies (gisteren zelf gebakken), net nog olijven gevuld met ansjovis en nu weet ik niet wat ik ga snoepen. Heb zin in chocola. M&M's of toblerone (snap niet hoe ik daar nou op kom, dat eet ik echt nóóit!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven