Hondennaam labrador

14-08-2015 21:15 85 berichten
Hallo allemaal,

Binnenkort krijgen wij een tweede labrador (pup). Twijfel heel erg over een naam, het is een reutje en moet passen bij de naam van onze andere hond Max.

Iemand suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Buurman.

En flink roepen buiten he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bob!! Of Charlie, Puck, Mickey, Rex, Lex, mex, dex, timo, tommie, shadow, Bo, storm, happy.
Life begins at the end of your comfort zone..
Willem natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik stem ook voor Morris! Super leuke naam!
quote:Desperate_Housewive schreef op 14 augustus 2015 @ 21:34:

[...]

Dat was dus ook mijn reactie! ik vind het echt zo'n toffe naam voor een hond! Ook leuk om te roepen als ie een end weg is. Denkt de buurt dat je je man kwijt bent Lodewijk Looooooodewijk hierrrrr komen NU
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Morris is ook leuk!! En duke!

Arghh wat lastig.

Bedankt voor alle input.

Hoe vinden jullie Marley?
@ TO laat je tzt nog wel aan ons weten welke naam het geworden is? Wij zijn nieuwsgierig!
quote:Sprinkie22 schreef op 14 augustus 2015 @ 22:36:

Morris is ook leuk!! En duke!

Arghh wat lastig.

Bedankt voor alle input.

Hoe vinden jullie Marley?Marley van die film. Ken je die zo zielig want op het eind gaat Marley dood tranen met tuiten heb ik gehuild op het eind .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Marley is ook leuk maar vind het minder bij Max passen. Een lekkere stoere korte naam als Max en dan Marley, wat ik zelfs eerder een wat vrouwelijke naam vind.

En denk erover na dat je dan twee dezelfde klanken hebt he, de à.
quote:charlottew88 schreef op 14 augustus 2015 @ 22:38:

[...]

Marley van die film. Ken je die zo zielig want op het eind gaat Marley dood tranen met tuiten heb ik gehuild op het eind .

Ahhh ja! Heb m inmiddels denk ik wel een keer of 7 gezien en blijf maar huilen aan het einde!

Heb zelf ook een labrador, een blonde, en naarmate zij ouder wordt kan ik steeds slechter naar de film kijken
quote:zomersterre80 schreef op 14 augustus 2015 @ 22:36:

@ TO laat je tzt nog wel aan ons weten welke naam het geworden is? Wij zijn nieuwsgierig!

Uiteraard laat ik het weten

Op dit moment is Lodewijk, Lex, Teun en Marley favoriet. Hm..dat worden vier pups
Lodewijk vind ik een naam voor een vernuftige tekkel.

Een Lab moet wat mij betreft een stoere, maffe naam hebben.

Ik vind De Groot geweldig maar das een kwestie van smaak.
Charlie

Finn

Huck
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Lodewijk klinkt ook prima met max en klinkt niet hetzelfde qua klank ofzo. Ik blijf erom glimlachen als ik die naam hoor voor een hond
ik zou Max hebben gezegd ware het niet dat jullie andere hondje al zo heet. complimenten :o)

vind Willem leuk en eigenwijs voor een labje, of Bommel!
Ik vind Harry wel leuk, maar wij hebben een buurman die zo heet, dus toch maar wat anders bedacht.

Voor een blondje vind ik een Friese of Scandinavische naam ook wel leuk. Lasse, Douwe, Ids, Jurre of Jort.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:zomersterre80 schreef op 14 augustus 2015 @ 22:41:

[...]

Ahhh ja! Heb m inmiddels denk ik wel een keer of 7 gezien en blijf maar huilen aan het einde!

Heb zelf ook een labrador, een blonde, en naarmate zij ouder wordt kan ik steeds slechter naar de film kijken Ik had vroeger een golden retriever dus die film deed mij zo aan mijn hond denken .
.
Karel of Willem, zo heet de hond van de buren. Klinkt zo grappig als ze m roepen:-)
Charly/Charles
Rolandt
Johan

Karel

Cornelis

Alexander

Willem

Gijs

Piet

Klaas
Dus.
Ardan

Barry

Elzar

Fygo

Gavin

Haro

Ilvar

Juno

Karel

Mazor

Noki

Obri

Revas

Sibor

Twago

Wibar

Xelo

Yvar

Zamur
quote:Desperate_Housewive schreef op 14 augustus 2015 @ 21:30:

Een collega van me heeft regelmatig de labrador van familie te leen. Hartstikke lief beest, chocoladebruin en een knuffelkont. Hij heet Lodewijk vind ik echt zo'n toffe naam! Dus ik stem daarop!

Geweldige naam! Roept misschien wat lastig? Hoewel, met een lange oooo, Loooooooodewijk!

Onze lab heette Moos. Was een meisje trouwens maar haar moeder heette Sammie dus wel logisch.
Meneer de Jong??

(ik heb ooit van een kat gehoord: meneer de Vries)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven