Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zaterdag 15 augustus 2015 om 17:37
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 17:35:
Erg zeg, die Edit3000 strepen op hun voorhoofd
Goed voorbeeld hoe ik het dus straks NIET moet doen Ik heb van mezelf nauwelijks wenkbrauw en teken dus altijd bij en nog nooit commentaar op gehad. Er zijn wel degelijk manieren om het er een beetje normaal uit te laten zien.
Erg zeg, die Edit3000 strepen op hun voorhoofd
Goed voorbeeld hoe ik het dus straks NIET moet doen Ik heb van mezelf nauwelijks wenkbrauw en teken dus altijd bij en nog nooit commentaar op gehad. Er zijn wel degelijk manieren om het er een beetje normaal uit te laten zien.
zaterdag 15 augustus 2015 om 18:08
Strakke wenkbrauwen. Die gothic schmink van mij klinkt opeens helemaal niet zo slecht, he, Grob
zucht
Mijn buren hebben honden, en die krijgen 4 of 5 keer per week eten. Ze zijn er aan gewend om soms een dag geen eten te krijgen. Is gezond voor ze, net als in de natuur. Zou het voor kinderen ook niet...?
Bleh, nee, weer dat AMK gezeur. Had ik ook al toen ik met benchtraining bezig was
Aan de kook dan maar weer!
zucht
Mijn buren hebben honden, en die krijgen 4 of 5 keer per week eten. Ze zijn er aan gewend om soms een dag geen eten te krijgen. Is gezond voor ze, net als in de natuur. Zou het voor kinderen ook niet...?
Bleh, nee, weer dat AMK gezeur. Had ik ook al toen ik met benchtraining bezig was
Aan de kook dan maar weer!